Skip to main content
Antwoord

Internet storingen om de paar minuutjes!

  • December 22, 2018
  • 12 reacties
  • 558 Bekeken

Hallo iedereen,


Sinds vorige maand krijg ik om de paar minuutjes internet storingen.. op een laptop zegt die bijvoorbeeld "DNS server reageert niet" op gsm tablets enzo voort blijft de pagina of apps gewoon laden..
Ik heb wel al gemerkt dat het wifi uit zetten en terug aan zetten het probleem wel oplost ma ja ik kan dit ook niet om de paar minuutjes blijven doen. Ik wil ook wel zeggen dat er soms 8 tot 12 apparaten zijn verbonden met onze (Modem Internet Maxi).
Vroeger had ik alleen het internet van Proximus maar nu heb ik ProximusTv er bij besteld dus misschien komen die storingen daardoor? ik weet het niet.


Mvg, Abass

Beste antwoord door jonathandr

Aangezien er geen problemen te merken zijn vanop afstand is een technieker nog een mogelijkheid

Je kan via volgende link een bezoek aanvragen van 1 van onze happy house techniekers

https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/thuis/happy-house.html

Mvg
jonathan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

Martin
  • December 22, 2018
heb je de modem al eens heropgestart (door nestspanning 5sec te onderbreken) of mss best ook eens een factory reset laten doen (door het verzonken resetknopje 20 sec in te drukken)

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 22, 2018
hi

Kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven?
dan kijken we je lijn even na

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mv

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 23, 2018
heb je de modem al eens heropgestart (door nestspanning 5sec te onderbreken) of mss best ook eens een factory reset laten doen (door het verzonken resetknopje 20 sec in te drukken)

Ja maar helpt helaas niet.

hi

Kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven?
dan kijken we je lijn even na

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mv


Is zojuist gedaan.

  • December 24, 2018
Op welke manier maak je verbinding met het internet, WiFi of bekabeld? Zou dit probleem dan ook opgelost zijn mocht je de betreffende laptop gewoon eens herstarten?

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 24, 2018
Op welke manier maak je verbinding met het internet, WiFi of bekabeld? Zou dit probleem dan ook opgelost zijn mocht je de betreffende laptop gewoon eens herstarten?

Met Wifi voor apparaten zoals gsm, tablet en laptops.. en voor de rest zoals ProximusTv en decoders met kabel natuurlijk. Ik denk dat ik zeker ben dat het alleen met Wifi is dat ik die storingen krijg. Alles met kabel aangesloten heeft geen problemen en storingen.

En ja zoals ik al zei.. verbinding verbreken en terug verbinding maken lost het probleem wel op.. of na paar minuutjes lost het probleem wel zelf op..

  • December 24, 2018
Kan je eens proberen je modem te hard resetten, zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 24, 2018
Kan je eens proberen je modem te hard resetten, zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html ?

Heb ik gedaan maar helpt niet..

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 26, 2018

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 27, 2018
Nee helpt niet.. Wifi draadloos crasht gewoon om de paar minuten, maakt niet uit of ik naast de modem zit of 2 verdiepingen hoger. ik verlies ook verbinding op die Optimizer App. Ik heb ook al ondertussen verschillende kanalen geprobeerd (1,6,11) en het resultaat is nog altijd het zelfde..

Ondertussen zit ik op Proximus Smart-Wifi waar ik geen storingen heb..

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 23, 2019
Is er geen oplossing voor dit probleem?
Moet ik misschien naar een Proximus winkel en daar vragen? want dit kan niet zo verder gaan.. ik betaal niet voor een Netwerk dat om de paar minuten crasht..

Mvg

Martin
  • January 23, 2019
Tip: je kunt ook altijd een gratis technieker aanvragen om langs te komen om de zaak bij je thuis eens te komen nazien en die kun je aanvragen hier > http://proximus.be/happyhouse

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 23, 2019
Aangezien er geen problemen te merken zijn vanop afstand is een technieker nog een mogelijkheid

Je kan via volgende link een bezoek aanvragen van 1 van onze happy house techniekers

https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/thuis/happy-house.html

Mvg
jonathan