Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
https://datanews.knack.be/ict/nieuws/korting-voor-operatoren-moet-laatste-gemeenten-online-krijgen/article-normal-1424509.html Het KB over het wegwerken van de witte en grijze zones is intussen aangenomen op de ministerraad. Het gaat om de zogenaamde witte en grijze zones waar er geen of amper 4G-dekking is, of waar 60 procent van de bevolking geen 30 Mbps kan halen.. Benieuwd naar de mogelijke resultaten hiervan in de nabije toekomst 🤔
Net nieuwe BBox geïnstalleerd. Installatie verliep vlot. maak verbinding via WIFI met mijn smartphone. Bij internet verbinding of ook e-mail verschijnt om de haverklap in een grijze balk de melding "EEN NETWERKFOUT IS OPGETREDEN" Proximus support heeft de lijn gecontroleerd en kon geen probleem vaststellen; Kunnen ook geen oplossing aanbrengen. Ben benieuwd of iemand hiermee al ervaring heeft en hoe kan worden opgelost.
Proximus tv via browser onderbreekt regelmatig de verbinding op mijn nieuwe laptop. Ik gebruik Windows10. Ik kijk Proximus tv via Google Chrome om te kunnen casten. Wanneer ik mijn browse geschiedenis verwijder lukt het soms wel. Ik heb ook al de overtollige extensies verwijderd. Het is zeer vervelend om telkens je browse geschiedenis te verwijderen, want ook je paswoorden worden verwijderd op al de sites waar je op ingelogd wenst te blijven. Met mijn vorige laptop heb ik dit probleem nooit gekend. Ik kijk Proximus tv vanuit Spanje. Rob.
Hallo, gisteren had ik een topic gestart ivm mijn data limiet bereikt te zijn bij 365GB terwijl het limiet op 750GB stond. Ik kreeg daar geen antwoord op en heb deze morgen gemerkt dat nadat ik het gepost had werd limiet stilzwijgend verlaagd naar 150GB. Waarom is dit gedaan? Ik betaal 44 euro per maand voor deze abo en nu is mijn datalimiet zo laag als een 27 euro abonoment? Waarom is dit gedaan? datalimiet 750GB op 31 januari 2019 datalimiet vanaf 1 februari 2019
Vanaf vandaag zie ik in de app dat mijn abonnement nog vier resterende dagen heeft . Normaal is mijn Mobillus S vanaf dag 28 tot dag 27 van volgende maand en toch krijg ik een sms bericht dat mijn nieuwe bundel vandaag op 28/01 start.
Beste, Op 30 december heb ik een online bestelling voor het Tuttimus pack bij Proximus gedaan, alle nodige gegevens werden ingevuld maar bij de allerlaatste stap (verificatie van de identiteit via mastercard) kwam er een fout op het scherm. Geen probleem dacht ik, gewoon even opnieuw proberen, ik vul opnieuw alle nodige gegevens in maar bij de allerlaatste stap (verificatie van de identiteit via mastercard) kwam terug dezelfde fout op het scherm. Even later stelde ik tot mijn verbazing vast dat ik 2 mails had ontvangen waarin stond dat de bestelling correct verwerkt was (R4WEBSHOP002499316 en R4WEBSHOP002499407 beiden met klantnr 1356094). Nu zijn we 4 weken later en heb ik niks meer gehoord aan de kant van Proximus en begin ik me toch af te vragen of alles correct verlopen is: - kunnen jullie bevestigen dat R4WEBSHOP002499316 en/of R4WEBSHOP002499407 volledig in orde is? - is het mogelijk om R4WEBSHOP002499407 te annuleren zodat er maar 1 bestelling meer overblijft? - is
Heel fijn dat alles zo snel geïnstalleerd werd als nieuwe klant. Maar plots zie ik in de mail van de installatie 50 euro staan voor een WiFi-bridge. Vreemd want 1. dit bedrag werd nooit vermeld tijdens de installatie, 2. Ik heb die bridge niet aangekocht, ook nergens voor moeten tekenen, en 3. De bridge is niet nodig want de modem staat naast de TV. Met een netwerkkabel werkt het perfect, wat ik ondertussen ook doe. Gebeld met de klantendienst, enkele uren na ontvangst installatiemail, om de WiFi-bridge zelf binnen te brengen in een proximus-winkel. En nu begint de discussie, met onduidelijke en ontwijkende antwoorden. Zucht... moet dat echt allemaal zo moeilijk gaan? Je kan toch niet verwachten dat ik betaal voor iets dat ik niet heb gevraagd en dat zelfs niet nodig is?
Beste, in september hebben wij via een kiala afhaalpunt onze modem en bbox teruggebracht. Nu gisteren (8/12) zie ik dat er zomaar 263€ van onze rekening is verdwenen. Ik heb dit nagevraagd. Blijkt dit de kost te zijn van onze modem en bbox die we niet zouden ingeleverd hebben. Ten eerste vind ik het totaal niet kunnen dat dit pas na 3 maand gebeurd. Men is in de veronderstelling dat alles in orde is, terwijl er nu plots zo'n bedrag van onze rekening is. Ten tweede vind ik het ook niet kunnen dat dit automatisch, zonder onze toestemming (!!) gebeurd is. Wij hebben nooit iets ondertekend voor een domiciliëring uit te voeren. Dit kan echt niet! We hebben ook nooit een factuur ontvangen hiervoor, ook niet via e-mail. Wij willen dat het bedrag van 263€ zo rap mogelijk terug gestort wordt. Wij gaan niet betalen voor een decoder en modem die al enige tijd geleden binnen gebracht is. Als dit niet rechtgezet wordt, dan zullen wij verdere stappen ondernemen. Blijkbaar is dit een veel voor
Ik ben begin december overgegaan naar Scarlet (mobiel), op 9 januari (meer dan een maand later) zijn ze er bij Proximus nog niet in geslaagd om het netjes op te lossen! Dit na een aantal keren een klacht te hebben ingediend via het systeem een paar telefoontjes en enkele loze beloftes. je moet het maar kunnen en durven om zo een slechte service te leveren. Gelijkwaardige ervaringen?
Beste Ik ben reeds lang klant bij Proximus (Tuttimus). Regelmatig zie ik speciale acties passeren voor nieuwe klanten (met hoge kortingen gedurende enkele maanden). Als bestaande klant kan ik hier helaas niet van genieten. Moet ik dan eerst overschakelen naar een concurrent en vervolgens terugkeren of hebben jullie een ander voorstel? Met vriendelijke groeten Geert
Beste Aangezien het onmogelijk is jullie via e-mail te bereiken en het telefonisch contact niets uithaalt doe ik het via deze weg. In oktober kocht ik bij jullie een gsm aan in combinatie met een abonnement. Ik deed dit online zodat ik kon genieten van een korting (4 maanden). Deze korting heb ik nooit gekregen en er werd mij telefonisch een nieuw voorstel gedaan. Ik kreeg diezelfde korting gedurende 1 jaar (startend vanaf 1 januari). Tot op heden kreeg ik de korting nog altijd niet, ook al heb ik deze wijziging via mail toegestuurd gekregen. Ik nam van oktober tot nu al verschillende keren telefonisch contact op: 1) begin november 2) 27/11/2018 (op deze datum werd er 'een dossier' opgemaakt, daarna bleek er niets van waar te zijn) 3) 10/12/2018 (dit was de datum waarop werd afgesproken dat ik de beloofde korting gedurende 1 jaar zou krijgen) 4)17/01/2019 (op deze datum werd een klachtencase gemaakt waar ik nog steeds niet van gehoord heb) Mijn factuur moet betaald zi
Ik ben zo dom geweest om mijn orange abonnement (mobiel) 😡 om te laten schakelen naar een proximus abonnement. Ik had dus een orange abonnement via mijn werk. Alles zou probleemloos verlopen. Ik hoefde niets te doen, proximus zou alles overnemen...Duh!!! Orange abonnement probleemloos opgezegd via het werk met als gevolg dat ik nu totaal geen mobiele verbinding meer heb. Enkel via wifi ben ik bereikbaar. Proberen bellen, mailen naar proximus maar bij bellen krijg je constant een antwoordapparaat met nummertjes en mailen daar antwoorden ze niet op. Ik zie me genoodzaakt om zelf naar een proximus winkel te lopen en daar opnieuw mijn verhaal te doen. Let wel! Mijn abonnement loopt dus en de betalingen zullen snel volgen! Wat een dienstverlening....
Bij mijn grootouders heb ik het volgend probleem: voor hun vaste lijn is het pack Slimme Diensten geactiveerd. Dit betekent dat ze recht hebben op nummerweergave alsook naamweergave (mits in Telefoongids aanwezig). Echter merk ik op dat de naam niet wordt weergeven maar enkel het nummer. Nochtans het nummer komt voor in de telefoongids. Het betreft een Maestro 6040 telefoon van Proximus/Belgacom. Wat moet er gebeuren om die namen terug te krijgen? Het heeft nochtans vroeger wel gewerkt.
Ben in het bezit van een iphone 7 maar VoLTE nog nooit te voorschijn gekomen, bij de dochter die een iphone se heeft met mobile vikings erop komt dit wel te voorschijn raar he !
de site van cloud is niet toegankelijk. met om het even welke browser. En proximus vind blijkbaar geen oplossing
Beste De update van Android Pie op de Samsung S9(+) is een paar dagen geleden beschikbaar geworden wereldwijd. Sinds ik mijn S9+ bij Proximus heb aangekocht duurt dit iets langer voordat ik die kan downloaden. Kunnen jullie mij vertellen wanneer het mogelijk is om de update te krijgen? Alvast bedankt!
Kan de Wifi booster ook aangekocht worden?
27/11/2018 kreeg ik van proximus dit bericht : "we hebben het profiel van de cloud opnieuw gekoppeld. Nu moet je de app nog verwijderen en opnieuw installeren. Indien er dan nog niet de mogelijkheid is om een update te doen, laat ons dit gerust weten dan sturen wij het door naar onze IT". Ik heb geprobeerd deze te verwijderen wat niet lukte. Die dag heb ik hen volgende per mail geantwoord :"De app staat op een pc. Ik krijg de melding dat hij niet kan worden verwijderd omdat hij wordt gebruikt. Ook na het afsluiten van de cloud blijft deze melding. Wanneer ik hem opnieuw installeer krijg ik gewoon de oude versie." Nog steeds heb ik geen oplossing gekregen en worden er al 3 maanden geen back ups meer genomen. Iemand hier die kan helpen?
Ik heb een gratis domein naam en zou die graag willen veranderen. En is dit gratis?
0p regelmatig basis heb ik tijdens het tv kijken een zwart beeld voor 1 seconden daarna speelt de tv verder. Reset decoder V6 al gedaan. Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Bij nazicht van mijn factuur op " myproximus " zie ik in vakje domiciliering een telefoonnr. staan dat mij onbekend is . Graag informatie .
Beste Alle andere jaren ontving ik in januari extra punten voor lidmaatschap en verjaardag bij myproximus. Maar dit jaar heb ik nog niets ontvangen. Komen deze er nog bij?
inkomende oproepen zijn onbekend sinds omschakeling naar pay en go
Sinds overschakeling van abonnement naar prepaid zijn alle inkomende oproepen "onbekend". Kan iemand dit probleem oplossen aub?
Wordt de 802.11ac ondersteunt door Bbox3? Op de site lees ik dat het niet zo is, maar in verschillende revieuw is daar wel sprake van. Zijn er dan al 'nieuwe' versies van Bbox 3 modellen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.