Skip to main content
Antwoord

Cloud niet toegankelijk

  • January 28, 2019
  • 6 reacties
  • 200 Bekeken

ronnydb
de site van cloud is niet toegankelijk. met om het even welke browser. En proximus vind blijkbaar geen oplossing

Beste antwoord door ronnydb

en bij deze ======== alles werk terug
thanks proximus
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

ronnydb
  • Auteur
  • Apprentice
  • January 28, 2019
https://www.proximuscloud.be/web/app/ac682b47522246ff888738ce6dc51408/vault.
wie krijgt deze melding ook??

Martin
  • January 28, 2019
ik krijg die ook maar na inloggen werkt alles normaal bij mij.

Edit: als ik u bovenstaande link kopieer in mijn browser en dan will inloggen krijg ik dan wel de melding dat er iets verkeerd gelopen is en kan ik niet inloggen.

ronnydb
  • Auteur
  • Apprentice
  • January 28, 2019
ik krijg die ook maar na inloggen werkt alles normaal bij mij.
tof, maar niemand bij proximus kan blijkbaar mijn probleem oplossen. heb al reset wachtwoord en dergelijke gedaan .het spookt bij CLOUD

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 30, 2019
Er is inderdaad een storing op het Proximus cloud platform voor sommige gebruikers. Niet alle gebruikers zijn betrokken. De betrokken diensten zijn op de hoogte en werken zo snel mogelijk aan een oplossing. zie ook topic:

edit: link aangepast https://nl.forum.proximus.be/internet-10/problemen-met-cloud-46750

ronnydb
  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • February 1, 2019
en bij deze ======== alles werk terug
thanks proximus

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 1, 2019
We hebben inderdaad bevestiging gekregen dat het probleem met Proximus Cloud is opgelost! 🙂