ik krijg die ook maar na inloggen werkt alles normaal bij mij.
Edit: als ik u bovenstaande link kopieer in mijn browser en dan will inloggen krijg ik dan wel de melding dat er iets verkeerd gelopen is en kan ik niet inloggen.
ik krijg die ook maar na inloggen werkt alles normaal bij mij.
tof, maar niemand bij proximus kan blijkbaar mijn probleem oplossen. heb al reset wachtwoord en dergelijke gedaan .het spookt bij CLOUD
Er is inderdaad een storing op het Proximus cloud platform voor sommige gebruikers. Niet alle gebruikers zijn betrokken. De betrokken diensten zijn op de hoogte en werken zo snel mogelijk aan een oplossing. zie ook topic:
edit: link aangepast https://nl.forum.proximus.be/internet-10/problemen-met-cloud-46750
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.