Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Zoals zovelen hier dezelfde problemen " deze login is niet gekoppeld aan een Proximus account" en dat spelletje is nu al drie weken aan de gang , bellen en chatten met medewerkers van Proximus en niets wordt opgelost! Hopelijk gaat het hier wat beter of ander vliegt Proximus terug buiten.
Als je 'daily travel pasport' gebruikt, zie je dit bij voorwaarden staan : " U betaalt enkel voor de dagen dat u de optie effectief gebruikt. De dagelijkse prijs € 5 wordt geactiveerd zodra u een oproep doet of een sms verstuurt naar een land in deze zone, in de Europese Unie, of naar België, meer dan 200 KB mobiel internet verbruikt of een oproep ontvangt in de zone 'Topbestemmingen'. " Voor mijn concrete situatie : Ik reis via Frankrijk, dus hier kan ik gebruik maken van mijn inbegrepen belminuten, GB, .... bij mijn pay&go. Maar er staat hier toch boven duidelijk : Word geactiveerd zodra u een oproep, ... , doet in de Europese Unie. Met andere woorden : Word dit automatisch aangerekend, als dit geactiveerd staat, in landen van de Europese Unie waar de roamingstarieven zijn weggevallen ? Want dit is helemaal niet duidelijk!
Hey, Ik heb sinds enkele dagen de B-box2 thuis geïnstalleerd en ik ben opzich zeer tevreden over de downloadsnelheid dat ik krijg, maar ik heb gemerk dat wanneer ik op de laptop zit en iemand anders op een ander apparaat zit dat zich dichter bij de router bevindt, dat mijn internet drastisch trager wordt... Ik vroeg me af of ik ergens in de instellingen van de router kon bepalen of ik een specifiek apparaat dat gelinkt staat met de router prioriteit zou kunnen geven op internet/downloadsnelheid ten opzichte van andere apparaten. Mvg, Pieter
Sinds de overschakeling naar Proximus Smart Wi-Fi kan ik met mijn win7 pc niet meer inloggen op een Proximus hotspot. Ik heb geen problemen met mijn mac noch iphone om te connecteren dus weet ik zeker dat ik de juiste credentials gebruik. Een update van mijn netwerkkaartdriver helpt ook niet. Heeft er iemand tips? Mvg, Melissa
Deze tekst kreeg ik te zien toen ik vandaag deze app. wou gebruiken op PC. Je kunt die nog wél blijven gebruiken via www.proximustv.be ... Wél enkel op Internet Explorer, dus niet op Edge, Google Chrome of Mozilla Firefox... 't is maar dat jullie het weten....bij mij werkt het dus niet (meer). De site opent wél, en je kunt inloggen op deze browsers, maar als je naar een programma wilt kijken (live of opgenomen) komt er "binnenkort beschikbaar op deze browser". En "binnenkort" is een zeer rekbaar begrip bij Proximus hé...😉
Wij hebben enkele weken geleden een herlading van 10 Euro gedaan op onze Pay&Go kaart. Tot onze verbazing stellen we nu vast dat SMSjes toch aangerekend worden. Is er nog iemand met een soortgelijke ervaring en zo ja, wat kan hieraan gedaan worden? Mvg,
Ik heb sinds gisteren proximus geinstalleerd thuis maar de proximus app voor tv te kijken geeft aan dat mijn login niet gekoppelde is aan een proximus tv account..
als ik een mailbox wil aanmaken krijg ik de volgende foutmeling "We hebben een algemeen technisch probleem gedetecteerd. Gelieve later opnieuw te proberen Sms activering mislukt" Graag een oplossing aub. Mvg, jc64
Ik heb een all in kid pack. Als ik de studio 100 app open hebben sommige dingen een slotje, ik meld me dan aan en krijg de melding u bent met succes aangemeld maar de slotjes gaan niet weg. Op tv werkt alles wel. Kan dit worden opgelost?
Hallo, Ik heb paar dagen geleden de Samsung Gakaxy S10 besteld met het Abonnement 'Mobilus S' en dus wou mijn nummer aan mijn bestaand MyProximus pack account koppelen. heb het al geprobeerd hier : https://www.proximus.be/MBPWeb/mbp/bridgeMCS?execution=e5s1 Ik krijg geen foutmelding of niks.. die wilt hem gewoon niet toevoegen. Kan iemand me hiermee helpen a.u.b? Mvg
We krijgen steeds het scherm dat we succesvol aangemeld zijn maar we kunnen de slotjes niet openen in de app, is hier een oplossing voor..?
Het nieuwe Formule 1 seizoen staat voor de deur (eerste GP is zondag 17 maart) Ik heb sinds vorige maand toegang tot digitale tv van Proximus. Vorige jaren heb ik via streams het formule 1 gevolgd. Ik vroeg me af of er op proximus zenders zijn die consistent de GP's uitzenden? Alvast bedankt.
Ben enkele weken geleden overgestapt van telenet. Alles verliep vlot tot bezoek instalateur de week na de aanvraag prima dacht ik. Na enkele minuten stelde deze vast dat mijn lijn in kortsluiting lag en mazkte onmiddelijk een afspraak met lassers.twee weken wachten. Gisteren zijn ze met twee geweest. Om 11 uur ter plaatse. Na een half uur weg omdat er iets niet goed was mdy vorige klant. Drie uur gewacht toen waren se terug en begonnen een stukje van de lriding op te graven. Werkte. Maar ook weer niet. Andere lus gelegd. Vandaag geen vaste lijn meer. Opnieuw een technieker ter plaztse. Stelde vast dat dr nog steeds kortsluiting was en dat men een lus van 600 meter hzd gemaakt met slechte beeldkwaliteit. Verder heb in franstalig voetbal vanaf 711 en zijn de zndere opties nog steeds in behandeling. Net zozls de app voor tv. Dus eigenlijk niets in orde. Technieker vandaag kon ook geen nieuwe afspraak vastleggen met lassers. Twee jaren geleden ben ik na drie weken tdtug gehold naar te
Heb ook op een ander adres een 3v+ geplaatst en download is ook verdubbeld naar +-43Mbs. Wat ik wel zie is dat de upload even piekt naar een 12 Mbs, dan naar 1.5 en dan naar een 3.5Mbs. Bij mijn andere 3v+ op een ander adres zie ik dit upload fenomeen niet (daar stijgt het geleidelijk). img]e137cb26-b35b-4318-882b-ad219d4ef71e.png[/img] info : hebben een internet start met tv[
Mijn dochter was van 21 september tot 20 december in het buitenland voor werk. Ondertussen woonde haar (ex)vriend nog in haar appartement maar betaalde de facturen niet waardoor de tv- en internetaansluiting afgesloten werden. Hij heeft een heraansluiting gevraagd. Terwijl het contract op naam van mijn dochter stond en zij toen in het buitenland was, werd het opnieuw aangesloten zonder haar toestemming te vragen. Bijgevolg krijgt zij nu een rekening voor de heraansluiting. Kan dit zo maar? Er werd haar niets gevraagd én zij had geen voordeel door het opnieuw laten aansluiten van alles omdat zij niet eens in het land was.
Geachte mevrouw, geachte heer Klant nummer 618003679 heeft een kapotte decoder geretourneerd bij een B-Post kantoor (2020 Antwerpen, De Bosschaertstraat) op 1 maart 2019, ruim vóór de uiterste inleverdatum. Zie het ontvangstbewijs van B-Post als bijlage. Het defecte toestel was verpakt in de doos waarin de nieuwe decoder is aangekomen, met ALLE etiketten bevestigd per uw instructies. Ik heb nu intussen TWEE herinneringen gekregen voor deze verzending. Als uw diensten alles zo nauwgezet opvolgden als de retournering van een kapot toestelletje, dan zou uw bedrijf een lichtend voorbeeld zijn. Helaas. Ik meld u nu al bij voorbaat, aangezien u bijna een week later de zending nog steeds niet heeft ontvangen, dat ik in geen geval de “vergoeding” van € 149 zal betalen. Ik zou beter u een factuur sturen voor de nutteloze tijd, die ik mag doorbrengen met het antwoorden op uw twee rappels.
Ik heb een smartphone (samsung s10) besteld. Nu kreeg ik een e-mail en bericht om de datum voor de levering te selecteren. Helaas is deze pagina niet beschikbaar, wanneer zal deze pagina opnieuw beschikbaar zijn of kan dit via een andere manier? Dank bij voorbaat
Als ik een nieuwe mailbox wil aanmaken krijg ik melding technisch probleem probeer het later opnieuw en dit sinds afgelopen donderdag. sms activering ?
Hallo, Weet iemand de minimum binnendiameter van de buis die gebruikt word voor doorvoer van Proximus fiber door de gevel? En hoever de afstand van de doorvoer van het aansluitingskastje op de gevel mag zijn? Ik wil graag zelf de buis al plaatsen... Ook verdere technische informatie in verband met de installatie is welkom. Niemand bij Proximus schijnt hier een zinnig antwoord op te kunnen geven...
hallo ik heb problemen met nat type call of duty, hoe zet ik de poorten open alvast bedankt
Miin Proximus tv app werkt niet.
Hoe kan het dat op proximus nog altijd geen golf te zien is ? De meest gespeelde sport in de wereld . Als dit nog lang duurt denk ik aan de concurrentie.
Biedt Proximus al support voor de e Sim kaart die blijkbaar standaard in iPhones voorzien is ? Ro
Beste, ik heb per ongeluk een serie gewist in plaats van één aflevering van die serie. Het gaat om Heart of Dixie . Is het mogelijk om dit terug te zetten?
Kan iemand mij zeggen wat de meest efficiente manier is om contact op te nemen met de klantendienst? Ik zou graag een mailtje sturen, maar word gewoonweg van het kastje naar de muur gestuurd....Als ik bel, krijg ik mijn probleem te horen ALLEEN ik krijg het niet opgelost!!!! Dit is gewoonweg verschrikkelijk.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.