Skip to main content
Antwoord

Studio 100 go app

  • December 23, 2018
  • 8 reacties
  • 153 Bekeken

We krijgen steeds het scherm dat we succesvol aangemeld zijn maar we kunnen de slotjes niet openen in de app, is hier een oplossing voor..?

Beste antwoord door WilfriedJ

Dag Jimmy,
De Studio 100 Go Pass is toegevoegd aan je TV abonnement.
Mvg, Wilfried
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

  • December 24, 2018
Over welke app gaat het hier precies?

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 24, 2018
de Studio 100 GO app

  • December 24, 2018
Kan je deze applicatie eens proberen opnieuw te installeren?

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 24, 2018
Ook als we het opnieuw hebben geïnstalleerd krijgen we dezelfde melding, er staat dat de voucher binnen de 31 dagen verloopt maar we kunnen niets openen.

  • December 24, 2018
Ik zie inderdaad dat de Studio 100 boeketten niet actief staan bij jou. Ik geef dit gesprek even door aan een collega van onze commerciële diensten om dit zo snel mogelijk in orde te brengen.

Groetjes, Wenzel

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 24, 2018
Oké hopelijk is het snel opgelost!

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • December 27, 2018
Dag Jimmy,
De Studio 100 Go Pass is toegevoegd aan je TV abonnement.
Mvg, Wilfried

  • New user
  • March 8, 2019
Ik heb dit probleem ook al 2 bijna 3 weken vraag ik om een oplossing maar nog steeds werkt de studio 100go app niet. Op de tv werkt het wel.