Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Na van het kastje naar de muur gestuurd te zijn stel ik mijn vragen hier, omdat ik al geregeld antwoorden gezien heb op de situatie die ik voorheb. Na telefonisch contact met proximus om een duplicaat van aankoopbewijs werd mij gewoon een factuur van de betreffende maand gestuurd. Daar ging ik mee naar de proximus shop en daar vertelden ze mij dat zij mij niet kunnen helpen voor het herstel van mijn toestel zonder een aankoopbewijs. Ze stuurden me terug naar de klantendienst dus een kwartier geleden sprak ik met een medewerker via chat, die vertelde mij dat zij geen aankoopbewijs kunnen geven aan mij, nadat ik meermaals verschillende topics hier aantoonde dat er wel degelijk kan geholpen worden werd de chat gewoon abrupt beeindigd. Hopelijk krijg ik hier meer hulp want de klantendienst is gewoon een echte schande.
Hallo, ik krijg mijn facturen via email maar ik wenst mijn email adres te wijzigen. Hoe kan ik het veranderen?
Best wij zijn van scarlet naar proximus overgestapt nieuwe simkaarten gekregen met de post.ondertussen is scarlet afgesloten ik steek de nieuwe simkaarten in de smartphone maar deze zijn nog niet geregistreerd .Nu kunnen wij niet bellen natuurlijk.Kan deze geactiveerd worden?het is de simkaart van mij en mijn vrouw.
al reeds in augustus heb ik aan een medewerker gevraagd waarom het 2 de seizoen van de razend spannende serie condor niet wordt uitgezonden.het antwoordt beviel mij niet omdat er om heen werd gel….. nu zijn we december en er is …. windstilte.en dit gebeurt natuurlijk ook met andere series,waar betaal je dan eigenlijk voor vraag ik mij af,je wordt toch juist opgewonden als je weet dat dit of dat te zien is,of niet soms?b.v. condor wordt wel uitgezonden op netflix,maar proximus verwacht toch niet dat ik maar even die er ook nog bijneem terwijl je in pricipe genoeg moet hebben met b.v. movies en series? dat ze de knikkers willen verdienen begrijp ik,maar dat mag nooit ten koste gaan van de al bestaande klant.
Beste, mijn gsm werd opgehaald op zondag, doch niemand blijkt te weten waar deze zich bevindt momenteel, zowel bij dynalogic als proximus krijg ik geen antwoord. Er wordt beloofd binnen 24u, maximum 48h de telefoon terug te krijgen, doch dat schip is nu al lang gezonken. Ik heb mijn gsm nodig professioneel, vandaar ook dat ik extra betaal voor de garantie. Kan er me aub iemand zeggen waar mijn gsm zit en wanneer ik hem terug zal hebben? indien nee, graag gisteren een vervangtoestel tijdelijk.
Hallo,Wij stapten over van Telenet naar Proximus n.a.v. allerlei beloftes van de tele-verkoper. In eerste instantie liep het fout en werd kort nadien (na een 2 tal keer bellen) rechtgezet. Nu 6 maand verder en ineens stoppen alle beloftes terug. Een 4-tal weken geleden gebeld met dienst facturatie van Proximus. Er zou een dossier opgemaakt worden en men zou mij terugbellen. Om geen problemen te hebben met betaling, de te hoge factuur toch betaald in de hoop dat alles zou geregeld worden nadien. Helaas … niemand gehoord en zelf teruggebeld na 14 dagen. De 2de persoon van facturatie heeft wel gedaan wat hij beloofde. Vandaag opgebeld door een medewerker van Proximus en volgens de dame blijft alles te betalen. Weg die hoop van te goeder trouw betalen en terugkrijgen. Het opgenomen gesprek met de verkoper herbeluisteren doet men niet bij Proximus. Ik ben na 18 jaar trouw klant zijn bij Telenet overgestapt naar Proximus door een overtuigende televerkoopster, maar van alle belof
Zou het mogelijk zijn o het nieuwe Disney Plus vanaf de releasedatum in België toe te voegen bij de apps?
Beste, Ik ben een abonnement voor mijn zoontje aangegeaan voor de srudio 100 pass. Ht betalen er van was geen enkel probleem. Maar telkens als we inloggen is dit zogezegd succesvol, desondanks blijven de slotjes staan. Dit lijkt me geen normaal gebeuren. Hoe kan je dit oplossen?
Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is. Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien. Alvast bedankt!
Goede avond Ik heb overlaatst de nieuwe software van de V6 gekregen. Nu merk ik dat wanneer je naar “opnames” gaat dat het scherm daar vasthangt: je kan niet door de opnames scrollen. Je moet dan eerst herstarten. Nog iemand met dat probleem? Verder vind ik het ook jammer dat Youtube niet meer werkt. Ik wacht dus op de V7: wanneer wordt die uitgerold?
Hallo, Eergisteren kreeg ik opeens 7 berichten in een tijdspanne van 2/3u dat “mijn mobiel-internetverbruik in België momenteel 10.0MB/20.0MB (etc) bedraagt”. Om dan uiteindelijk een bericht te krijgen dat ik mijn surflimiet van 60 euro incl. btw bereikt heb en dat mijn internetverbinding daarom verbroken wordt tot 06/01/2020. Ik zat voor alle duidelijkheid gewoon in België en ik was gewoon facebook aan het gebruiken. Mijn abonnement is net vernieuwd sinds de 6de december en als ik op de app ga kijken heb ik effectief nog maar amper internet verbruikt. Op de app staat dat ik 33MB van de 10GB gebruikt heb. En dan staat daaronder in het rood “Nationaal verbruik: 70MB”. Dus ik veronderstel dat dat het probleem is. Ik ga er van uit dat dit 1 of andere bug of fout in het systeem is maar ik zou wel graag hebben dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Want ik kan nu dus mijn 4G gewoon niet gebruiken terwijl ik een abonnement heb van 10GB En uiteraard verwacht ik ook niks bij te moeten bi
Ik heb via een huis aan huis verkoper een contract bij Proximus getekend en mijn contract bij Telenet stopgezet. Op mijn eerste factuur is de beloofde korting echter niet verrekend. Scheelt 9 euro per maand. Bij de klantendienst of in de Proximus winkel kunnen ze me niet helpen, ik moet dat regelen met de verkoper zeggen ze. Die laat echter niet veel meer van zich horen, buiten een sms dat hij "mij asap zal antwoorden". Wat moet ik doen? Ik voel me echt bedrogen en mijn factuur heeft een vervaldatum van 16/12...
Een paar weken geleden hadden we problemen ( beeld onderbroken, blokjes, geen geluid) met Belgacom TV, is intussen opgelost door een technieker die langsgeweest is. Nu hebben we een probleem met de opnames van “Buren”, de opnames zijn geprogrammeerd ( uitzendtijd is wel gewijzigd tegen vroeger), als we die willen bekijken staan ze klaar - 60 minuten- bij het bekijken staat er plots 19 minuten - RESULTAAT : geen aflevering te zien!!!!!!!!!! en dat al met een 10-tal afleveringen. Soms zijn de afleveringen wel gewoon opgenomen en kunnen we die wel gewoon bekijken. Misschien heeft de “Kerstman” een oplossing en hij mag als “compensatie” altijd een kadootje opsturen.
Bij inloggen op myproximus app op smartphonekrijg ik steeds de melding : oops geen internet verbinding alhoewel die er is. app hergeinstaleerd en opnieuw ingelogd geeft zelfde probleem. Is al een tijdje zo.
Beste, Vorige week vrijdag heb ik een gsm besteld via jullie website. Ik kreeg een bevestigingsmail dat de gsm de dag erna zou geleverd worden. Tot op heden echter niets. De chat van jullie helpdesk, zei komt spoedig in orde, maar ik zou gewoon graag mijn leveringsdatum weten. En ik vind het eerlijk gezegd wel niet kunnen dat jullie de termijnen die bij het product vermeld staan in de webshop niet respecteren. R4WEBSHOP006190721 mvg
Hallo, Ik heb vorige week op 29/11 een smartphone (IPhone XR) besteld met abonnement maar volgens de mail dat ik heb gekregen is de bestelling niet eens voorbereid. Ik vraag me af of dat ook bij iedereen zo lang duurde. Alvast bedankt voor jullie antwoorden :)
Goede morgend, Ik zou de restwaarde van mijn smartphone willen betalen en dan een nieuwe aankopen bij proximus. De vraag is, hoe gaat het dan verder met mijn betalingen per maand? Grts
Hier gaan we weer! Even recapituleren wat mijn ervaring met jullie is sinds ik klant ben bij Proximus ben. • ik word klant op 31/10/2018. • de installatie van internet en vaste telefonie vindt plaats op 8/11/2018. Vaste telefonie werkt tot mijn grote frustratie pas midden december. • overdracht domeinnaam aangevraagd (voorzien van transfercode en contract) op 16/11/2018. Overdracht wordt uitgevoerd op 27/12/2018. • de cloud doet het pas vele maanden later. In totaal heb ik meer dan 50 keer gebeld naar de klantendienst, werd meermaals beloofd dat iemand mij zou contacteren (nooit gebeurd), heb ik een lange klachtenmail gestuurd (die onbeantwoord is gebleven), heb ik verschillende chatsessies opgestart met de business expert en heb ik 9 mails gestuurd om de diensten waarvoor ik een contract afsloot te kunnen gebruiken. De ontvangen compensatie was een lachertje! De factuur van december voor minder dan de helft gecrediteerd en de factuur van januari bijna volledig gecrediteerd. Tja.
Gebruik al een hele tijd de Pickx-app om tv te kijken op mijn Android tablet (Galaxy 3). Werkte behoorlijk tot onlangs.… De app is niet meer te vinden in de Google Play store en na wat zoeken blijkt dat deze na de recentste update niet meer draait op mijn versie … Ik ga ervan uit dat ik dankzij Proximus een nieuwe tablet mag kopen als ik in de toekomst de inhoud van mijn decoder of hetgeen op de Proximus server staat elders dan thuis (want daar kan ik gewoon op mijn tv kijken 🙄) wil bekijken…. Geen fijne gedachte dat ik nu weer een nieuwe tablet mag kopen, maar we moeten consumeren zéker? Wat is dan de minimale Android-versie waaraan mijn nieuwe tablet moet voldoen?
Omdat we hier op een forum allemaal tijd met elkaar doorbrengen, leek het me wel leuk om een topic te hebben waar we onszelf, geheel vrijblijvend, aan elkaar kunnen voorstellen. Kortom, laat hier even weten wie je bent, waarom je hier bent & wat jou interesseert! Ik ben in elk geval benieuwd!
Ik pas een nieuwe Samsung Qled tv, en de gewone tv bediening met de V6 afstandsbediening werkt perfect. Maar als ik de smart tv wil gebruiken, dan werkt de V6 afstandsbediening niet : via de EXT knop kom ik wel in het keuzemenu van de apparaten, maar ik kan niet scrollen (met de pijltjestoetsen) naar het gewenste apparaat of toepassing. Volgens Proximus zou de V6 compatibel zijn met de Samsung tv ? Wat kan ik doen ? grt Stijn
Hallo allemaal, Omdat er toch eens iets van mijn hart moet, dit berichtje kwam ik tegen, dit is het resultaat, van de hedendaagse programma’s op tv, in Nederland, want ook op onze zenders is het te bekijken, Nederlandse RTL haalt ‘Temptation Island’ en ‘Love Island’ van de buis zie site: laatste nieuws: https://www.hln.be/showbizz/tv/na-alle-ophef-rond-realityshows-nederlandse-rtl-haalt-temptation-island-en-love-island-van-de-buis~a7aa4dae/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.be%2Furl%3Fsa%3Dt%26rct%3Dj%26q%3D%26esrc%3Ds%26source%3Dweb%26cd%3D1%26ved%3D2ahUKEwjsose93YjmAhVQXRoKHdUWCIYQxfQBMAB6BAgHEAM%26url%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.hln.be%252Fshowbizz%252Ftv%252Fna-alle-ophef-rond-realityshows-nederlandse-rtl-haalt-temptation-island-en-love-island-van-de-buis%7Ea7aa4dae%252F%26usg%3DAOvVaw3J4FKPCmTnufDyDitipRME Hopelijk wordt de zender “5” eens wat beter in 2020, alhoewel, zoals ze bezig zijn, is dit vrouwvriendelijke televisie? Alles draait om misdaad, sex, drugs, bloot, sex tape, naked
Weet er iemand waarom de snelheid van mijn internet nu plots lager is , dan bij mijn vorige providers terwijl dit over dezelfde kabel kwam , en de proximus techniekers hebben 2 dagen aan de kabel gewerkt omdat er minder gemeten werd op de kabel dan voorgeschreven . wat zou de oorzaak zijn dat na de werken de snelheid minder is dan ervoor alvast bedankt
Goedemiddag, Al een paar jaar tevreden klant van Proximus maar sinds mijn verhuis begin november toch wat ontgoochelt van het internet (zowel kabel als wifi-bereik). Op mijn vorig adres haalde ik met hetzelfde abonnement makkelijk 75 DL-12 UL op pc (met kabel) Begin november verhuist en hier met dezelfde modem, pc en kabel 35 DL-9 UL. Na een paar verhaaltjes op dit forum te lezen toch beslist om eens een poging te wagen dit te posten. Op de site www.proximus.be/internetsnelheid op mijn huidig adres: Geadverteerde snelheid: tot 100 DL-15 UL Maximumsnelheid beschikbaar voor 59% (?) van de lijnen met jouw configuratie: 45,6 DL-9,4 UL Minimale snelheid: 27,9 DL-9,4 UL Op myProximus: Snelheid 34,1 DL-8,5 UL Ik zie wel dat de internetsnelheid op mijn vorig adres dubbel zo hoog lag zoals hierboven aangegeven. Mijn vraag is nu: is het mogelijk om deze snelheid te verhogen of ligt het aan de lijn zelf? Heb al een paar dingen gelezen over stubs en dergelijke maar ben niet echt op de hoogte van a
Vorige week woensdag gebeld ivm foutcode op één van onze decoders.Blijkt dat deze moest vervangen worden. Omdat onze andere decoder ook reeds paar jaar oud is en veel hapert vroeg ik of het mogelijk was om 2 nieuwe te ontvangen.Bleek geen probleem te zijn. Donderdag zouden onze 2 decoders geleverd worden.Natuurlijk slechts 1 decoder ontvangen!Bovendien had ik gemeld dat iedereen werken was en dat er pas na 16u iemand thuis was. Nederlandse dame aan tel verzekerde dat dit geen enkel probleem was en dat ze het zou noteren (net als onze 2e decoder trouwens… wordt de decoder toch wel om 14u30 geleverd zeker!! Al een geluk dat onze buurman hem in ontvangst heeft kunnen nemen (was toevallig buiten).Service??? Soms toch wel om bij te huilen bij proximus….Ik zal maar nog eens 25 min aan de tel gaan hangen zeker om aub onze 2e decoder te mogen ontvangen??? Want via chat of mail iets melden lukt ook al niet, Myproximus en app kunnen echt wel een deftige update aan de huidige normen gebruiken
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.