Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik zou graag men gsm abonnement op mijn naam zetten die staat namelijk op mijn mama haar naam. Hoe kan ik dit doen?
Mijn vader heeft vandaag volgende mail ontvangen ivm het stopzetten van zijn Premium Club omdat hij zogezegd zijn abonnement heeft stopgezet. Echter heeft mijn vader zijn abonnement zeker niet stopgezet. Buiten deze mail is er verder ook totaal geen andere communicatie geweest met Proximus. Kan iemand mij vertellen hoe hier verder mee om te gaan. Is zijn abonnement definitief stopgezet? Zal hij zijn premium club punten effectief verliezen? Bedankt
Ik krijg gisteren een sms van Proximus dat het tv menu binnenkort gaat veranderen. Meer info zou te zien zijn op proximus.be/slimmetvmenu . Nu mag je eens trachten deze pagina op te zoeken, die bestaat gewoon niet...... En wat nu ???
Zijn er nog mensen die last hebben van WiFi ze zijn al drie keer hier geweest in drie weken hebben het tv probleem opgelost maar nu gaat op de bovenverdieping de WiFi zo slecht ! Willen wel een compensatie geven maar heb toch liever een oplossing !
Geachte ik ben mijn aankoopbewijs van mijn gsm kwijt en mijn scherm is gebarsten dus heb een duplicaat nodig kan je mij helpen aub
Beste Proximus, Ik had graag concreet geweten wat de status is van jullie e-sim implementatie ? Ik wacht hier reeds op sinds oktober en toen vertelde me iemand dat jullie er mee bezig waren. Graag snel feedback, want de eerste aanbieder van e-sim gaat vele nieuwe abonnementen hebben in België. Iedereen is het beu om met 2 GSM's rond te lopen en voor Apple gebruikers was er nog geen alternatief tot de Iphone X. Dus graag feedback. Thx, P
Sedert geruime tijd ( + 10 jaar) heb ik 3 permanente opdrachten lopen bij proximus. Plots werden deze zonder verwittiging geanulleerd. Ik moet dus mijn rekeningen nu manueel betalen. Waarom? Niemand weet het en op mijn aangetekend schrijven kreeg ik helaas geen antwoord. Blijven we dan zo maar aanmodderen?
Ik heb vandaag smartphone ontvangen met de simkaart. Sinds vanmiddag zit ik nu dus zonder netwerk. Hoelang kan zo een overdracht duren. Wel vervelend natuurlijk dat ik niet bereikbaar ben. Op mijne nieuwe gsm komt nu regelmatig een bericht te staan, zie foto. Dit is mijn nr helemaal niet. Wie kan mij helpen?
Ik ontving vandaag een factuur van 99 euro voor "Modem b-box". Ik heb echter niet de mogelijkheid gekregen deze terug te sturen. Op 17 januari liep het internet abonnement af. Volgens de site dien ik dan binnen de 2 dagen de documenten te ontvangen om deze per post terug te sturen en zoniet de helpdesk te contacteren. Gezien ik niets ontving heb ik op 24 januari de helpdesk gecontacteerd. Deze leken verwonderd te zijn dat ik zo snel wou inleveren, hoewel ik enkel de Proximus instructies heb gevolgd. Er werd gezegd om nog te wachten. Op 30 januari had ik nog niets ontvangen en terug de helpdesk gecontacteerd. Hier werd er weer gezegd dat ik nog mocht wachten. Ik heb duidelijk te kennen gegeven dat ik zeker geen extra kosten wou. Er werd mij gezegd dat zolang ik geen communicatie van Proximus ontving betreffende de inlevering van de modem, ik gerust mocht zijn dat er geen verdere kosten zouden komen. Nu ontvang ik plots de factuur voor de modem. Het lijkt me duidelijk dat
Ik vind niet meteen info op de site dus stel mijn vraag hier. Dient men per tv een decoder aan te sluiten? We gaan nl in boven een tv aansluiten en vroeg me af of ik een tweede decoder dien aan te vragen dan. En zoja, wat is de prijs hiervan?
Wou een bestelling doen maar zeg me dat ik met dit gsm nummer niet kan bestellen ,Wat is het probleem
Vanavond wilde ik mijn gsm nummer identificeren om pay&go te kunnen aanschaffen. Alles verliep vlot tot ik betaald had en ik een boodschap kreeg dat "wegens technische redenen" de identificatie niet kon verlopen. Ik probeerde daarna nog eens en kreeg dezelfde melding. Alhoewel de identificatie weer mislukte blijkt nu mijn kaart 2 keer herladen te zijn wat helemaal niet de bedoeling was. Wat nu ? Ben ik geïdentificeerd ?
Ik heb al bijna 5 jaar het probleem dat ik belkrediet verlies op mijn prepaid kaart, de eerste keer dat ik dit aankaartte bij Proximus heb ik 15 euro vergoeding gekregen, de 2de keer dat ik dit aankaartte (16/07/2018) zeide ze dat ik best van nummer veranderd om dit te doen stoppen. Guess what, ik zit nog altijd met hetzelfde probleem. Vandaag heb ik via myproximus gezien dat het gaat om een dataconnectie waarbij er telkens 0.04883 eurocent verdwijnt van mijn rekening en dit praktisch elke dag. Ik heb onlangs mijn gsm op mijn kot laten liggen (en heb dus mijn gsm en data niet gebruikt voor 2 weken) en toch verdween er elke dag 0.04883 eurocent van mijn belkrediet. Hoe lossen we dit het beste op? Ik ben tenminste al blij dat ik gevonden heb waaraan het ligt. Kan er iemand zien welke dataconnectie tot standkomt, (welk website,...) zodat we die kunnen blokkeren? Alvast bedankt ! Moest er geen oplossing te vinden zijn, moet ik dan maar na 12 jaar op zoek naar een andere
Beste forumleden Omdat wij elke dag onze klantenervaring willen optimaliseren en verbeteren willen wij u graag uitnodigen om enkele vragen te beantwoorden in verband met onze technische probleem oplossingen. Op deze manier willen wij graag onderzoeken hoe wij onze klantenservice kunnen aanscherpen. Wij nodigen u graag uit om de vragen (hieronder terug te vinden), te kopiëren/plakken en de antwoorden er bij te noteren. Mogen wij wel vriendelijk vragen om in dit topic geen technische problemen te melden. De voorwaarde om te kunnen deelnemen aan deze enquête: Problemen die binnen het eerste contact met Proximus werden opgelost. Alvast bedankt voor uw tijd om deze 5 vragen te beantwoorden: 1. Welk probleem heeft u ondervonden? 2. Hoe heeft u contact opgenomen met Proximus en hoe werd het probleem verholpen? 3. Heeft u nadien een enquête ontvangen? Zo ja, via welke weg gebeurde dit? 4. Had u deze liever via een andere weg ontvangen? Zo ja, dewelke? 5. Wat kunn
Beste, ik doe een overschakeling van mobile vikings naar pxm. Het is nu al een week geleden dat ik mijn simkaart heb gekregen van pxm, wanneer gaat de overschakeling gebeuren want dit is nog niet gebeurd? Met vriendelijke groeten,
Hey ik heb een oude iphone 6s waar ik nieuwe batterij in heb laten steken omdat mijn zus deze wil gebruiken zij zit jammer genoeg bij telenet nu blijkt mijn iphone enkel nog te willen werken met proximus simkaarten? Heb deze indertijd gekocht in switch store dus is simvrij Werkt met mijn simkaart en deze van een vriend alle 2 proximus Maar gsm werkt niet met telenet ,mobile vikings en base sim kaart Heb iphone al paar keer gereset en opnieuw ingesteld ook via itunes zelf niks helpt Apple, proximus en telenet kunnen mij allemaal niet helpen Iemand enige tips ? Alvast bedankt
ik heb reeds een pack Mobilius. Nu heb ik aan een medewerkster van Proximus in april gevraagd hoeveel het goedkoopste abonnement kostte om er een iPhone bij te nemen. zij zei telefonisch: €8 per maand. Ik heb dan de iPhone gekocht en naar Proximus gebeld om dat abonnement te nemen. Het was nu een andere medewerkster en die zei dat €10 het minimum was en dat is echt wel te veel. Waarom is dat ineens veranderd van €8 naar €10? Kan dat zomaar? Graag een degelijke uitleg!
Op iPad 2 hart live uitzendingen na ongeveer 1 minuut. Beeld loopt verder maar audio voortdurend onderbrekingen met paar seconden - herinstalleren helpt niet - ander WiFi helpt niet - heropstarten helpt niet - nog ideeën? - kijken naar VRT nu live is feilloos - kijken naar YouTube ook feilloos Oplossing?
Beste, woensdagavond startte ik hier onder de rubriek Digitale TV een topic met als titel 'Hernummeren zenders'. Dinsdag kregen we per mail de melding van Proximus betreffende de uitrol van nieuwe software, met gevolgen voor de nummers van de zenders. Woensdagavond de enthousiaste jongeling zitten bekijken in de instructievideo en daarna de posten hernummerd naar eigen voorkeur. Bleek niet te werken, vandaar mijn vraag om assistentie op dit forum. Heeft enkele mails geduurd voor de mensen die de moeite namen om een reactie te plaatsen, te overtuigen dat het niet mijn handelingen, goed of fout, waren die aan de basis lagen van het probleem. Uiteindelijk reageerde Martin, nadat ik de link postte naar de Proximuswebsite met alle nodige uitleg, dat hij niet op de hoogte was van deze nieuwe nummering en in het bezit was van een oudere decoder en/of software. Daarna zette ik nog enkele resultaten van korte testjes, en dat was het. Groot was mijn verassing toen ik gisteravond na het
ik heb gisteren een mail gekregen dat ik een nieuwe decoder zal krijgen per post, ben nu vlug aan de films die op de Harde schijf staan te bekijken, vervelend want sommige dingen worden opgenomen op de harde schijf en andere voor 60 dagen, je kunt niet altijd kiezen. Als ik programmeer via de computer is het normaal 60 dagen, via de TV op de Harde schijf, maar ook niet altijd. Sommige series die ik vroeger heb geprogrammeerd worden nu terug opgenomen en kan ik zelfs als serie niet meer wissen. Hopelijk zijn die problemen opgelost met een nieuwe decoder. Enfin mijn vraag is eigenlijk welke decoder zal ik ontvangen, zal dit de laatste zijn een V6 of een V5 zijn, zal het nog een harde schijf hebben of niet, veel informatie staat er niet in de mail.
Ik begrijp niet dat wanneer je een movies en series pass of de all entertainment pass hebt dat er toch nog tarieven staan bij de recente / top films onder knop on demand? Moet je dan nog extra betalen? Als je tuttimus hebt en de all entertainment pass hebt , heb je volgens mij toch al genoeg betaald. Ook een duidelijk antwoord hierop is nergens te vinden. Via de chat heb ik ook geen antwoord gekregen, enkel een mail met een link naar de website waar ik al gaan kijken was en een commercieel filmpje. Moer er voor de top films apart per film betaald worden? Weet iemand hier meer over? Alvast bedankt
Ik heb net een Samsung galaxy S9 besteld, en moest eenmalig een bedrag van €49. Ik heb via gmail een factuur ontvangen van mijn bestelling en ik heb via Belfius dat bedrag betaald. Ik weet niet zeker of ik juist betaald heb omdat ik geen conformatie heb gekregen.
Na 1 keer Netflix te kijken, krijg ik de vraag om mijn lidmaatschap te vernieuwen. Na enkele vragen moet ik moet pincode ingeven van Proximus tv maar ik kan de standaardpincode noch een andere ingeven omdat ik meteen als volgende scherm krijg “u heeft uw maximum aantal pogingen om je pincode in te voeren bereikt. Probeer het later opnieuw” maar dit scherm blijft telkens terugkomen, dus nu kan ik niet meer verder??
Casten via tv app lukt niet. Vanaf het ogenblik dat een hdmi kabel met adapter wordt aangesloten stopt het tv programma en krijg je de melding dat deze videostream niet mogelijk is op externe schermen. In het verleden heeft dit steeds gewerkt. Dit probleem doet zich enkel voor bij Proximus. Beschik over de laatste updates van app en besturingsprogramma. Kan hier een oplossing geboden worden of moet ik noodzakelijk van provider veranderen? Gebruikte dit in het verleden steeds op de camper. Mvg
Ik ben pas klant bij proximus, nu hebben ze minj vaste telefonie geïnstalleerd, werkte niet, nu probeer ik te bellen en krijg ik steeds naar gelijk welk nummer een bezettoon. Ik heb een zaak en kan deze niet missen. De klantendienst stuurt me van pier naar pol en geeft mij geen oplossing. Kan hier iemand een oplossing bieden
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.