Antwoord
GSM nummer identificeren mislukt
Vanavond wilde ik mijn gsm nummer identificeren om pay&go te kunnen aanschaffen. Alles verliep vlot tot ik betaald had en ik een boodschap kreeg dat "wegens technische redenen" de identificatie niet kon verlopen. Ik probeerde daarna nog eens en kreeg dezelfde melding. Alhoewel de identificatie weer mislukte blijkt nu mijn kaart 2 keer herladen te zijn wat helemaal niet de bedoeling was. Wat nu ? Ben ik geïdentificeerd ?
Beste antwoord door Marc_0336
Hadewych, bedankt voor de reactie. Ik heb dat inderdaad ook kunnen vaststellen toen ik deze morgen naar Proximus telefoneerde en ook op de website. Wat me lichtelijk stoort is dat ik op de website een foutmelding kreeg dat de identificatie mislukte vanwege een technisch probleem (men zou beter een duidelijkere boodschap geven). Waardoor ik dus nog 3 keer geprobeerd heb (je weet nooit) , en telkens 1 euro herladen heb (wat wel lukte). Dat laatste is vervelend omdat ik voor mobiele telefonie van provider ga veranderen en dus nu 3 euro kwijt ben. Maar allemaal niet erg hoor.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

