Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Is er ook een Wi-Fi extender van Proximus voor buiten gebruik die op de PLC adapter van Proximus werkt? Ik gebruik nu een extender voor binnenshuis maar dat type lijkt me niet geschikt voor buiten.
Ik ben recent overgestapt van het systeem van herlaadkaarten naar een vast abonnement. Bij het overschakelen had ik nog 23€ belkrediet die ik momenteel ook niet verbruik doordat ik nu een abonnement heb waarvoor ik maandelijks betaal. Als ik #121# intoets zie ik het bedrag, maar er staat wel geen vervaldatum bij. Toch, aangezien ik nu via een abonnement werk, hoeft dat bedrag niet meer toegankelijk te zijn. Kan ik dat op de één of andere manier terugkrijgen?
Hallo, Mijn eisen zijn duidelijk vermoed ik. Ik zoek een gsm met vooral focus op accuduur. Fotos trek ik af en toe maar zijn meestal selfies en games speel ik nooit op mobiel. Ik gebruik wel veel mobiele data en luister graag muziek. Chatten op discord, whatsapp, facebook gebeurt ook heel regelmatig. Ik ben vanwege de kost aan het kijken om dit bij proximus met een dataphone optie te nemen. Ik twijfel of ik de samsung galaxy A40 zou nemen of direct de samsung galaxy s10e. Let erop dat ik vaak wissel van gsm en dat ik dus ook wel focus op de kostprijs.
Goedemorgen, Heb een simkaart nodig als je Proximusfon wil gebruiken op je tablad? Mvg Johan46
Een 3 tal weken terug ontving ik een mail mbt het testen van de nieuwe decoder, waarvoor ik me heb ingeschreven. Sindien geen enkele communicatie vanwege Proximus. In de boetiek weten ze van niets. Op het nummer 080022800 zeker 3 mensen aan de lijn gehad die van niets weten en dan 3 verschillende verhalen te horen krijgen... Callcenters.... Onmogelijk blijkbaar om iemand van Proximus zelf aan de lijn te krijgen. Communicatie en dienstverlening zou iets beter kunnen. Nu zie ik hier op het forum(eerste bezoek) dat er 20 decoders worden verloot!? Hoe zit het voor de klanten die reeds weken geleden zich hebben ingeschreven? Een minimum aan communicatie zou welkom zijn. Dank u Mvg
Ik zie dat TV Melody hier bij staat maar kan deze niet krijgen op 155. Staat nogthans bij uw zenders in Vlaanderen. https://www.proximus.be/dam/jcr:810fbecd-d01e-4c11-836e-73cdae9ef3ca/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-flanders-nl~2019-06-13-09-01-36~cache.pdf Ik heb Tuttimus Alle Entertainment met movies en series pass Alvast bedankt
Graag meld ik het volgende: Op 20-6 middels telefonisch contact een nieuw abb. met mobiel toegevoegd op mijn account. Snel volgde alle mogelijke informatie om nummeroverdracht en contract af te sluiten. Hieronder behoord ook de betaling van het nieuwe toestel (SAMSUNG S10). De 199 euro is meteen betaald met referentie WOC000000048505 en bestelnummer R000000110000BFRA3. De volgende dag kreeg ik echter opnieuw een aanvraag om stappen te doorlopen om het contract te finaliseren. Na een eerste belletje op 21 JULI werd mij verteld dat de medewerker een fout had gemaakt in de order en een nieuw order had geplaatst. Alles zou in goede orde overgezet worden, incl. de betaling. Tot 26/6 gewacht voor enige commincatie van DYNALOGIC of BePost (of Proximus), zonder resultaat. Bij het tweede contact na bestelling op 26/6 is mij verteld geweest dat enkel de betaling nog gekoppeld moest worden aan de nieuwe bestelling en dat ik ging teruggebeld worden. Vandaag 28/6, na nog niets gehoord te
In Mechelen, Vismarkt en Korenmarkt is bijna geen bereik. En laat dat nu net het uitgangscentrum van Mechelen zijn. Wordt daar iets aan gedaan? Ik heb dit jaren geleden al gemeld.
Hallo. Vandaag heb ik mijn volume van 1.5 GB deze maand met 192 MB overschreden. Daar wordt eventjes 19.2 € in rekening gebracht. Zo 1 € per 10 MB. Kan dat kloppen??? Mvg. Rony
Beste, Factuurnummers : 6******795 (2/6/2019) en 6******331 (2/5/2019) Beste, Reeds enige jaren ben ik klant bij jullie via derde betaler. De telefonie en internet wordt geregeld via mijn werkgever (SMC Belgium), ikzelf neem de televisie voor mijn rekening. In de maand maart 2019 kreeg ik van jullie een brief in de bus voor de bevestiging van een 2e decoder en de installatie hiervan. Dit document heb ik niet meer in mijn bezit, maar het ging hier over een persoon woonachtig in West-Malle, maar waarbij het factuuradres op mijn adres stond. Er is op mijn adres nooit een installatie uitgevoerd van een 2e decoder, en ik heb zelf ook nooit een aanvraag hiervoor ingediend. Bij het ontvangen van deze brief heb ik dadelijk contact opgenomen met 080022800, waar ik na een tijdje gesproken heb met de accountbeheerder van SMC Belgium. Hij kwam tot de conclusie dat er wat fout gelopen was, vermits de persoon die deze opdracht tot installatie van een 2e decoder ingegeven had in jullie s
Vraag: Kan je u abo stopzetten na 1 maand(zonder al een factuur gezien te hebben). Wat een geklungel van deze firma. 1. verkeerd installatiedatum, verzet 2. installatie komt modem plaatsen , maar er is geen proximus kabel in huis(was duidelijjk vermeld) 3. brief van bovenstaande dat alles in orde is. ??????? niet dus 4. extra afspraak om kabel te plaatsen. weeral dag verlof 2de 5. mannen die kabel plaatste hebben dan meer geholpen dan nodig. 6. gsm overgezet , maar niemand wist van iets. 7. vervolgen brief gehad dat de installateur gaat langskomen voor installatie. 8. easy switch zou geregeld worden door proximus, weten nu van niks. 9. Bij orange alleen dat mijn gsm is weggehaald. 10. Vanaf begin geen papierwerk gezien van abo. 11. Netflix beloofd, maar weten van niets. Mijn goesting is weg. Test aankoop eens contacteren denk.
Ik heb net mijn pay en go opgevuld online. € 15 Herlaad bonus: Onbeperkt sms'en + 250 MB + 250 MB (Online Bonus) Dit zou ik cadeau krijgen ..... niet dus Geen enkele promo heb ik al ontvangen ook al ben ik dertig jaar klant. Vind gewoon niet eerlijk reclamestunt denk ik dan.
Ik kreeg via mijn premiumclub de waardebon digitaal voor de winkel H&M. Nu wil ik daar mijn bestelling plaatsen maar aanvaarden ze mijn kortingscode niet? Hoe komt dit? Mijn punten zijn ondertussen wel van mijn premiumclub.
Dag, Als ik mijn factuur wil bekijken online dan krijg ik de melding dat ik beheerder moet worden en dat ik daarvoor mijn klantennummer moet invullen. Ik druk dan op de knop beheerder maar krijg dan deze tekst (zie foto hieronder). Als ik via de app MyProximus ga dan kan ik daar wel zien dat ik beheerder ben en daar kan ik mijn factuur wel op zien. Hoe zorg ik ervoor dat ik ze ook online kan bekijken?
enkele weken geleden nieuwe decoder gekregen. maar plot begint tv om de paar minuten vanzelf uit te vallen. ook komt het geluid niet meer via sound system maar via tv.hoe lossen we dat op ?
Sinds vandaag klant na 3 afspraken voor aansluiting in stukken en brokken. Deze morgen nog eens test gedaan bij orange vlak voor overdracht : 93 DL en 8 UPL. Nu bij proximus : 8 DL en 8 UL???????? Wel heel erg laag. Beloofd +66 DL. Dachten beide dat een bedrijf als proximus correcter zou werken.
Heb nog altijd niet mijn factuur van aankoop huawai p30 pro en abonnement gekregen via de post heb deze nodig voor aanvragen watch dat er normaal bij was,ze gingen ze opsturen maar heb maar tijd tot 30 juni voor aan te vragen en deze dag valt dan nog in het weekend mijn bestelling nummer was R4WEBSHOP004742469.dus ik denk dat ik naar mijn watch zal kunnen fluiten.met vriendelijke groeten jobonowono ??????
Ik word vandaag gebeld door het nummer 0154784512 in het Engels met Indisch accent die beweert van Microsoft te zijn. Ze zullen mijn computer blokkeren als ik niet wil luisteren. Mooi voorbeeld van phishing. Via chat is mij gevraagd het te melden aan abuse@proximus.com. Mailtje opgesteld met de gegevens en krijg antwoord terug met een link om het te melden via https://emea01.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fwww.proximus.com%2Fnl%2Fabuse&data=02%7C01%7Cian.verhoeven%40proximus.com%7Cdc1366e7692f45e8d4ad08d644b8fc46%7Ce7ab81b21e844bf79dcbb6fec01ed138%7C0%7C0%7C636771958628040440&sdata=67RKL5bqoo%2BuFXtFWoAnVbPf%2Bi2RFDb6JoHrfRkuDWY%3D&reserved=0. Als ik daar op klik is er geen webformulier maar enkel de mogelijkheid om een email client te openen op mijn computer. Ik heb geen email client, enkel gmail. Dus kan iemand mij van PX zo snel mogelijk contacteren voor er echt klanten gedupeerd worden door deze malafiede bellers. Bedankt.
Ik verneem zonet in de pers dat op 1 juli skynet zal verdwijnen. Vraagje: kan ik mijn oude e-mail adres dat "@skynet.be" nog blijven gebruiken en kan ik mijn mails nog blijven verzenden en binnenhalen via Outlook?
De app springt altijd uit. Inloggevens zijn juist
Wij zijn recent verhuist. Echter waar we geen rekening mee gehouden hebben is dat nu blijkt dat we amper (buiten) tot geen (binnen) mobiel bereik hebben. Na een online zoektocht blijkt dat proximus hier van op de hoogte is. Want ze hebben een webpagina met de landkaart op waar duidelijk te zien is dat er geen bereik binnenshuis en amper buitenshuis is. Echter als we dit euvel willen oplossen moeten we een abonnement nemen op een extender van ongeveer 5 euro per maand... Of als we buiten ook een beter bereik willen moeten we een upgrade nemen van wel 25 euro per maand... Terwijl als de problemen bij de provider liggen je bij Telenet gratis zulke zaken kan krijgen... Waar is de service bij proximus? En dat terwijl we een business all in abonnement hebben met meerder telefoonnummers en nog een extra internet abonnement...
Weeral geen internet en tv heel de dag. Klantenservice via telefoon gewoon niet te bereiken, 1x 7min en word dichtgegooid, 2x 15min aan telefoon en nog niemand aan telefoon. Toffe klantenservice. Niet dus. Ik betaal voor een product, en dat product wil ik ook geleverd hebben, deze keer na de zoveelste storing wil ik een tegemoetkoming op mijn factuur en niet een gratis filmpje waar ik niets mee ben. Zit nu al 7uur zonder iets, gewoonweg prachtig. Op mijn volgende factuur wil ik een korting zien, anders ga ik eens praten met omb6idsman van telecommunicatie en testaankoop. Dit kan gewoon niet de bedoeling zijn wanneer je een probleem hebt dat je nog niet eens de klantendienst kunt bereiken. En niks van oplossing word aangeboden.
Ref: https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepaid_cards/particulieren/producten/mobilus/prepaidkaarten.html Concreet: 1) Pay&Go+ in België en binnen EU: 0,30 €/min 2) Pay&Go+ (bv. 15 €) van België naar Frankrijk/Griekenland: 0,23 €/min 3) Pay&Go+ (bv. 15 €) van Europese Unie naar Griekenland (roaming) : 0,30 €/min Ok onderstaande Eu-"richtlijn" is ondertussen van toepassing: https://www.bipt.be/public/pressrelease/nl/182/PB_Tarieven_internationale_oproepen_worden_geplafonneerd.pdf maar de logica tussen bv. 1) en 2) is "vrij zoek", nee? (= niet "cost oriented") zou een klantendienst - eventueel na overleg met "marketing management" - dit nog uitgelegd kunnen krijgen …?
Beste Sinds een week merk ik op dat ik hoge ping heb naar eender welke server op het internet. Ik heb mijn modem herstart wat uiteraard niet hielp. Proximus heeft ook mijn modem gereset en dat hielp ook niet. Ik heb een tracert gedaan naar google. Deze heeft aan dat er hoge ping is naar de isp. Mijn modem werkt dus vermoedelijk nog goed. Ik heb een ping heb gedaan naar een ander apparaat in mijn netwerk en deze geeft wel een zeer onstabiele ping. Ook Heb ik een ping gedaan naar mijn decoder om tv te kijken en deze geeft wel een stabiele lage ping. Het ligt dus misschien toch aan de modem. Ik heb deze tests gedaan via wifi en via een ethernet kabel maar er zit geen verschil op. Ik heb verder nog niets geprobeerd. Als iemand van jullie mij kan helpen dan zou dat zeer welkom zijn.
Weet je wat raar is? Als BIZZ klant betaal je voor je volledige pakket al iets meer (voor de goede service??) En dan nog betaal je voor een telefoon vanuit België naar Nederland €1,05 per minuut en met een gewoon abonnement maar €0,23 per minuut... Dank u PROXIMUS om de kleine zelfstandige te steunen. Waarom zouden deze in godsnaam nog klant blijven bij jullie?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.