Een 3 tal weken terug ontving ik een mail mbt het testen van de nieuwe decoder, waarvoor ik me heb ingeschreven. Sindien geen enkele communicatie vanwege Proximus. In de boetiek weten ze van niets.
Op het nummer 080022800 zeker 3 mensen aan de lijn gehad die van niets weten en dan 3 verschillende verhalen te horen krijgen... Callcenters.... Onmogelijk blijkbaar om iemand van Proximus zelf aan de lijn te krijgen. Communicatie en dienstverlening zou iets beter kunnen.
Nu zie ik hier op het forum(eerste bezoek) dat er 20 decoders worden verloot!?
Hoe zit het voor de klanten die reeds weken geleden zich hebben ingeschreven?
Een minimum aan communicatie zou welkom zijn.
Dank u
Mvg
Antwoord
Nieuwe proximus 4k Tv decoder
Beste antwoord door Martin
Net zoals de vorige keer bij de uitnodigingen om in te schrijven van het testen van de v6 decoder.
Eens je ingeschreven bent is het afwachten tot je al dan niet uitgekozen wordt.
Eens je ingeschreven bent is het afwachten tot je al dan niet uitgekozen wordt.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
