Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb een Niko videofoon geïnstalleerd en zou graag de app op mijn gsm aan de paart krijgen. Nu heb ik contact met Niko op genomen en zou ik en de modem voor een welbepaald IP-adres of het mac adres van de Niko gateway alle poorten moeten opzetten. Reden hiervoor is omdat de Niko gateway constant van poort veranderd voor veiligheidsredenen. Is voor een b-box 3. Iemand enig idee hoe ik dit zou moeten doen?
Dag beste mensen, Ik heb iets voorgehad en weet niet goed waar ik dat moet melden. Ik speel wel eens graag een spelletje van Mahjong op het internet. Het is een site die ik al jaren gebruik, nooit problemen gehad. Maar vorige week verschillende keren en vandaag terug werd mijn spel onderbroken door een schermgrote mededeling, opgesteld helemaal in de herkenbare layout van Proximus. Ik zal seffes screenshots toevoegen. De eerste keer dacht ik gewoon 'wat nu weer?', wou het wegklikken maar de ene tab van mijn browser (Firefox) was geblokkeerd. Gelukkig ben ik niet iemand die op alles klikt wat zich mij presenteert... 'n paar dagen later gebeurde dat terug. En dat vond ik dan weer verdacht worden. Op die melding met 3 knopjes om op te klikken naar keuze stond ook mijn IP adres, helemaal juist zoals ik kon verifieren in de 'details' van gmail. Toen heb ik heel mijn internetboeltje en de computer herstart en alles leek normaal. Vandaag heb ik dat terug voorgehad, heb deze keer wel scre
Pickx kan ik niet openen op mijn ipad. Reeds verschillende malen een download gemaakt en verwijderd. Ipad heropgestart. Lukt ook niet. Vandaag 2 maal naar proximus gebeld. Daar zeggen ze dat het aan apple ligt. Apple gecontacteerd. Alles op mijn ipas gecontroleerd. Daar krijg ik te horen dat de ontwikkelaar van de app, proximus de oorzaak is. Weet niet meer wat ik moet doen..... Blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem. Wie weet een oplossing????
Het is al een hele tijd dat de kwaliteit en stabiliteit van de diensten TV en internet in Brussel te wensen overlaten met geregeld onderbrekingen. De opvolging door de technische diensten loopt mank met ellenlange wachttijden wanneer telefonisch contact opgenomen wordt. Meerdere malen gebeld. Gesprek van een uur! Dan wordt vastgesteld dat de info in het systeem niet correct is. En worden ook nog onvolledige instructies gegeven. Een directe afspraak met de technische dienst blijkt niet mogelijk. Dan tel gekregen dat iemand anders binnen de 48 u zou bellen om een afspraak te maken. Maar neen: Geen telefoontje gekregen! Moest dan zelf decoder binnenbrengen om een nieuwe te krijgen, zonder te weten wanneer de technische expert ter plaatse zou komen. Dit moest in een “anoniem afhaalpunt” omdat de mensen in de Proximus shop andere dingen te doen hebben en ontevreden klanten en retours uit die shops gehouden moeten worden omdat dit het imago van het bedrijf schaadt. Echte schande! En intusse
Ik woon al 5 jaar op hetzelfde adres in Schoten. Vele jaren was ik klant op naam van mijn huidige ex. Daarbij had ik een volledige pack met internet/telefoon/TV en GSM. In deze periode had ik altijd een download snelheid van +/- 90 MBps op mijn bedrade PC. . Zie bijlage. . Op 1 Juli 2019 besloot ik alles toch op mijn naam te zetten en kreeg uiteraard een andere modem en tv kastje. Hiervoor had ik een SagemCom Bbox3, nu een andere. Plots was mijn download snelheid verlaagd naar max 64Mbps. Het gaat dus hierbij om hetzelfde adres , dezelfde aansluiting enkel ander Proximus apparatuur en klantnr. Daarnaast woon ik letterlijk maar 15 meter van een telefooncentrale!!! Een technieker kwam langs om een andere modem te plaatsen maar zonder verbetering !!!! Nu is er bij mij een principe probleem waarom ik hetzelfde moet betalen voor minder snelheid !!! Ik had in feite met deze snelheden ook naar EDPNET of naar Scarlet gekunt. Nu kan het zijn dat Proximus de lijnen wat dichtkni
Beste vrienden, ik had het er vroeger al eens over. Maar nu heb ikzelf een nieuwe smartphone aangeschaft. Mijn oude werkt op microsim, de nieuwe op nano sim. Samsung A50. Ik heb echter een Switchnummer ook in hetzelfde pack van mijn zaak. Als ik naar Proximusshop ga voor nieuwe simkaart is dat dan geen probleem of heeft dat er niks mee te maken aub?
Dag Als ik een tekst typ in Postvak uit dan heb ik verkeerde letters Wat kan ik doen
Hallo, ik zit geraak in het buitenland niet op mobiel internet. Ik heb wel ontvangst, maar krijg melding dat pdp-identiteit niet geaccepteerd is. Het probleem doet zich voor op mijn iPad. Graag hulp aub? Bedankt!
https://eu.moneysavingexpertquickhousesale.icu/6f798c571036e8563572d1d5bf8373a2/index.html?ip=81.243.84.81
Als ik de website animesuperhero.com bezoek en geen adblocker heb aanstaan, krijg ik de afgelopen week geregeld dit te zien: Ik neem aan dat dit nep is?
De laatste dagen problemen met het selecteren van specifieke nummers (
Toen ik 2 maand geleden klant werd bij Proximus is mij met aandrang verzekerd dat ik een vast IP zou hebben. Ik stel inmiddels vast dat het IP adres wijzigt na uitschakeling en weer inschakelen van de modem. Is daar niets aan te doen?
Ik ben recent van Telenet overgeschakeld en wil graag mijn 6 IP camera's bij proximus ook aan de praat krijgen en via een app buitenshuis kunnen zien. Tot nu toe is het mij zelfs niet gelukt een regel aan te maken in de Port Mapping van de modem. Het enige wat lukt is een account aanmaken bij no-ip want van een fixed ip is ook geen sprake. Heeft er hier iemand ervaring op dat vlak? Kan er een voorbeeld gegeven worden bij een ip camera 1 die bv. op adres 192.168.0.24:7900 staat, een ip camera 2 op adres 192.168.0.25:7901 en extern ip adres 109.204.24.107 eerst en na enkele dagen wijzigt naar 81.63.48.124? Instellingen voor de Port Mapping en no-ip? Wat bij de IP Host van de app?
Onlangs overgeschakeld van L naar XL unlimited abonnement, vooral voor de mobiele data. Plots een bericht dat 80% van de data was opgebruikt. Zeer verwonderd:unlimited betekent voor mij onbeperkt. Bovendien in de app staat het teken voor onbeperkt en men kan niet weten wat t verbruik is. Ik voelde mij bedrogen:waarom spreken ze dan niet over XL limited . Onbegrijpelijk. Reactie?
Ik heb een probleem bij een klant om gebruik te maken van de No-ip, aangezien de klant geen fixed ip adres heeft. Ik heb een no-ip aangemaakt en wil mijn gegevens ingeven bij de DynDNS functie van de bbox 3. Maar bij status staat er 'disconnected'. Als ik mijn gegevens eronder invul en bevestig, dan zijn deze erna terug weg. Na reset... altijd zelfde probleem. Dus denk dat dit ergens een slechte versie is van de bbox 3? Heeft de klant dan recht op een nieuwe bbox 3? Gratis? En naar welk nummer moet je hiervoor dan bellen? Ik heb identiek hetzelfde uitgevoerd bij een andere klant vorig jaar, en daar werkt dat zonder problemen!?? Alvast bedankt voor jullie respons!
Kan ik gewoon een V4 decoder vervangen door een V6? Ik lees online dat https://www.proximus.be/manuals/nl/handleiding/particulieren/televisie/decoder/v6/installatie 1. je telefoon nummer zou moeten bellen (0800 99 696) maar geen idee waarom 2. je een reset van je oude afstandsbediening moet doen zodat die zou werken op de nieuwe decoder, maar komen die nieuwe decoders ook niet met een nieuwe afstandbediening?
Als ik een mail stuur van een @gmail.com adres naar mijn @belgacom.net email adres merk ik dat het toch wel eventjes duurt vooraleer ik deze email aankrijg op mijn mail client. Ik heb reeds verschillende email clients geprobeerd. Zo heb ik de proximus online webclient, outlook en thunderbird geprobeerd. Bij thunderbird heb ik het poll interval ingesteld op 1min en toch ontvang ik de mail pas na groot orde 15 minuten. Dit lijkt er op te wijzen dat dit geen client probleem is maar eeder een server probleem. Klinkt dit logisch? Ook interessant is dat ik dit probleem niet heb bij elke mail. Sommige mails ontvang ik sneller - gebeurt er misschien virus scanning op sommige mails op de proximus email server? Als ik dezelfde mails (die er lang over doen om aan te komen) stuur naar een andere @gmail.com account zie ik dit probleem niet. Op mijn gmail account komen ze ongeveer ogenblikkelijk na verzenden aan. Is de lange duur tussen versturen en ontvangen, een gekende limitatie van een @belga
Hallo, wij (Nele, Thibault, Helga, Matias, Basile en Sascha) zijn een tijdje geleden gestart met het creëren van een oplossing dat jou in staat moet stellen je problemen met Proximus online op te lossen. De oplossing (protoype) die we jou nu voorstellen, kan je vergelijken met een online helpdesk, we noemen haar “Helpimus” 😉 Wij zouden het heel leuk vinden als je even de tijd zou nemen om Helpimus te testen. Wij hopen nl. dat jij ons hier een beetje mee kan helpen met concrete informatie: wat spreekt je aan, wat niet? Liefst met een suggestie erbij hoe het verbeterd kan worden. Dit duurt maximum tien minuten. Op je PC, surf naar hier. Als dat niet werkt, kopieer de url in je Chrome/safari browser (https://proximus.mushyminds.com/). Bij voorbaat dank dat je die moeite neemt!
Is het zo dat de Proximus decoder altijd (fixed) IP adres 192.168.1.65 gebruikt? Netwerk is: Modem --> bridge met wifi ...wireless....bridge met wifi --> decoder. Ik denk dat mijn modem DHCP zo staat dat .63 het hoogste IP adres is, vandaar is het raar dat de STB .65 gebruikt.
Beste, Ook op mijn rekening komt het bedrag van 3,99 voor Demon Games, en dit al 4 maand. Deze maand al 2 x 3,99.. En na verschillende keren bellen naar Proximus steeds het zelfde antwoord dat ik mij moet richten naar dat bedrijf. Doe er a.u.b. iets aan en stop deze ongewenste praktijken. Groeten
De vraag zal hier al wel eens gesteld zijn maar ik vroeg me af of Proximus ook tv kaarten heeft zodat je geen decoder moet huren?
Beste , sinds maandag kan ik mijn mails niet meer opvragen.wanneer ik probeer in te loggen via de webmail of een nieuw paswoord tracht in te geven komt de melding dat mijn emailadres niet bestaat !! Proximus , wat is er gebeurd ? Graag zo snel mogelijk oplossen aub ! bedankt , Kurt Hellyn
Hellow Proximus, Na connectieproblemen met de wifi heb ik een hard reset uitgevoerd. Na het uitvoeren hiervan kan ik niet meer inloggen op de WiFi met het standaard wachtwoord... Net na de reset connecteren mijn Apple apparaten ff met de router op 5Ghz maar dan gaat het 5Ghz direct weg... Hoe krijg ik dit terug goed ?
Goedenmorgen, ik heb op 10-06 een ihone xr besteld met abonnement. Betaling direct gedaan. Ik wacht nog steeds.op levering. Mijn oude iphone is stuk en heb dus dringend de nieuwe iphone nodig. Is er al iets meer bekend wanneer deze geleverd gaat worden ? Alvast bedankt
Start van mijn probleem? 🤔 2 dezelfde toestellen aangekocht en betaald via de webschop met 8 minuten tijdverschil, en maar 1 toestel te volgen via tracking?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.