Ik woon al 5 jaar op hetzelfde adres in Schoten. Vele jaren was ik klant op naam van mijn huidige ex. Daarbij had ik een volledige pack met internet/telefoon/TV en GSM. In deze periode had ik altijd een download snelheid van +/- 90 MBps op mijn bedrade PC. . Zie bijlage. . Op 1 Juli 2019 besloot ik alles toch op mijn naam te zetten en kreeg uiteraard een andere modem en tv kastje. Hiervoor had ik een SagemCom Bbox3, nu een andere. Plots was mijn download snelheid verlaagd naar max 64Mbps. Het gaat dus hierbij om hetzelfde adres , dezelfde aansluiting enkel ander Proximus apparatuur en klantnr. Daarnaast woon ik letterlijk maar 15 meter van een telefooncentrale!!! Een technieker kwam langs om een andere modem te plaatsen maar zonder verbetering !!!! Nu is er bij mij een principe probleem waarom ik hetzelfde moet betalen voor minder snelheid !!! Ik had in feite met deze snelheden ook naar EDPNET of naar Scarlet gekunt.
Nu kan het zijn dat Proximus de lijnen wat dichtknijpt voor een goede NETFLIX ontvangst , maar dat had ik al VOOR 1 Juli !!!! Ik zou graag van Proximus wensen mij dit uit te leggen maar liever dat het weer zoals het oude recht gezet wordt. Ik weet namelijk zeker dat ik in de 80% val waar WEL snelheden van +/- 90MBps download te halen zijn.
Vraag
Internet opeens trager op hetzelfde adres als nieuwe klant
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.



