Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Omdat we slechte ontvangst hebben na het overschakelen naar proximus werd dit toestel aangeraden als oplossing. Dit heeft redelijk geholpen maar we hebben a een paar kerr op korte tijd moeten rebooten. Nu blijft het groene icht snel knipperen ook nadat we enige tijd dit uitgeschakeld hebben. Hierdoor is de ontvangst ook terug weggevallen . Wat kan hieraan gedaan worden?
Merk net dat een aantal HD zenders zijn toegevoegd in het basisaanbod: - E! HD - kanaalZ HD - vtm kzoom HD - kadet HD - Disney channel HD - vlaams parlement.tv HD Goed bezig Proximus!
Ik ben al met de proximus diensten aan het bellen sinds 1 juli 2019 ! We zijn vandaag 12/10/19 en nog steeds NIKS opgelost !!!! Ik ben het zooooooo beu ! Mijn GSM wil in het buitenland NIET meer op het internet met mobiele data. Steeds weer opnieuw de melding dat de PDP identiteit niet wordt geaccepteerd ! Bij Proximus zeggen ze steeds maar opnieuw dat alles ok is, dat het niet bij hen ligt. Ik heb alle mogelijke handelingen wel 100 keer opnieuw geprobeerd....pfffff wat nu ???? Nu kreegik de melding dat ze de tweede lijn zorg gaan inschakelen. De mobiele data hier in België werkt perfect , enkel in het buitenland niet. Het kan nu toch niet zijn dat dat zo lang aan sleept en nog steeds niet opgelost is ? Mijn GSM is een iphone 7 , helemaal up to date ....
Een kennis van mij heeft mij enkele dagen geleden herhaaldelijk proberen te bellen maar kreeg telkens te horen dat mijn nummer niet in gebruik was. Zelfs als die persoon naast me stond en mij belde gebeurde hetzelfde. Mij contacteren via Whatsapp of per sms ging wel. Van andere mensen heb ik wel telefoons ontvangen.
Beste,Ik heb mij aangemeld om de beta versie van My Proximus te testen.Ik heb de App Testflight geïnstalleerd en alle richtlijnen gevolgd maar deze app meld geen nieuwe apps te testen.Waar kan ik de beta versie My Proximus downloaden ?Groeten Johan
Zijn er hier nog mensen die problemen hebben als nieuwe klant bij Proximus voor de aansluiting in orde te krijgen . Op 28/09/2019 online een aanvraag gedaan voor aansluiting tv en internet . Op 11/10 is technieker langs geweest maar die kon hier niet veel doen omdat er blijkbaar problemen waren met de lijn . Er moesten lassers komen om een nieuwe lijnkabel te trekken vanaf de straat tot in huis . Afspraak gekregen op 4/11 t’s 8h en 17h . Mij terug een dag verlof genomen maar die dag niemand gezien . Om 16h30 telefoon gekregen dat lassers niet meer konden langskomen . Dan niets meer gehoord tot 24/11 dan kreeg ik een berichtje dat ze op 6/12 de lassers gingen komen . Mijn man heeft hem dan dag verlof genomen . De lassers zijn idd die dag gekomen en hebben de nieuwe lijnkabel tot binnen getrokken maar merkte op dat er storingen op de lijn zat en dat er eens nog een technieker moest langskomen om die storing weg te werken . Ok geen probleem we hadden nog tv en internet bij ons vorig provi
Op 22 november 2019 kregen wij om 5u30 (‘s morgens !!!) een brief in de bus van Proximus op ons privé-adres dat wij eerstdaags een nieuwe modem gingen ontvangen. Wij zijn bijna een maand verder en nog steeds niks gezien. Vandaag uit interesse eens bij B-post gepasseerd en wat blijkt : dat pakket is nooit geleverd maar gewoon terug naar Proximus gestuurd?????????????
Mij proximus pick account wil ni koppelen hoe komt da
Alsik via My Proximus mijn mails wil lezen verschijnt steeds dat het niet privé is en dus kan ik ze nietmeer lezen; hoe krijg ik dat in orde?
kan niet inloggen op proximus pickx. geeft aan dat de inlog niet gekoppeld is aan proximus account. in my proximus staat aangegeven dat het in ons pack inbegrepen is
Beste, We zijn op vakantie in Frankrijk en willen via de proximus pickx website op onze imac naar Proximus kijken. Jammer krijgen we telkens volgende boodschap eens we willen kijken: Oeps, er is iets verkeerd gegaan. Ik ben ingelogd via wifi en die via een chrome browser. In België hebben we hiermee geen problemen. Locatie staan aangevinkt, alsook reeds alle cookies eens verwijderd. Wat is het probleem? mvg stijn
Ondanks de zogezegde gewijzigde instellingen, kan ik nog steeds niet aanmelden op de Proximus app en site van Pickx. App geeft de melding dat mijn gegevens niet gekend zijn, site geeft geen live beelden weer (dit is wel het geval zo lang ik niet aanmeld). Graag een oplossing hiervoor, dank.
Hallo, Sinds enkele dagen klant met Epic Combo Fiber, echter bij het inloggen op de Pickx app krijg ik telkens volgende melding: “Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account” Bij MyProximus zie ik onder de “Light TV experience” wel geen Pickx staan (weet niet of dit nodig is?) Mvg.
Hallo, Ik heb zopas verbouwingen gedaan en daarna werken mijn PLC adapters niet goed meer. 3 stuks in totaal. Ik heb de BBox al gereset, de PLC’s hersynched en tv adapters. Kortom, alles eigenlijk al meermaals. De verbouwingen hielden wel enig elektrisch werk in. Maar de kringen waar de stopcontacten PLCs aan hangen zijn niet aangepast. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Ikzelf denk dat de BBOX3 stuk is gegaan door stof of iets dergelijks. Echter bleek uit de lijntesten dat deze goed zou moeten zijn… Thx!
Ik heb al maanden problemen met mobiele data in het buitenland. Eerst in Nederland, nadien in Frankrijk en vorige week opnieuw in Nederland. Dit heeft me al ontelbare telefoontjes vanop buitenlandse locaties gekost naar proximus waar men steeds bij dezelfde stappen blijft hangen: netwerkverbindingen herstellen, APN opnieuw invullen, toestel resetten, opnieuw opstarten (vorige week werd ik gevraagd dit zeven keer achter elkaar te doen…!) enz. Ik ken het ondertussen allemaal met m’n ogen dicht. En, afhankelijk van de “bizz-expert” die ik aan de lijn krijg, durft men soms zelfs zeggen dat het zeker niet aan Proximus ligt…!! Ik had al eind augustus de simkaart omgeruild voor een nieuwe en nu ook bewust een tweede iphone meegenomen: en ja hoor, deze geeft identiek dezelfde melding: MOBIELE DATA ACTIVEREN NIET MOGELIJK. PDP IDENTITEIT NIET GEACCEPTEERD. Het straffe is dat je, eens terug in Belgie, geen probleem meer ondervindt en dus telkens pas vaststelt dat het niet opgelost is als
Ik heb geen mobiel internet mogelijk in het buitenland met mn iPhone xs. Steeds de foutmelding dat de PDP-identiteit niet wordt geaccepteerd. Vorige maand idem in Nederland en toen heeft een telefoontje naar de klantendienst van Proximus dit opgelost. (Reset simkaart). Nu vanuit Frankrijk reeds driemaal naar de klantendienst gebeld en nu krijg ik te horen dat het aan de iPhone ligt. Heb vandaag ook Apple support gecontacteerd maar daar zeggen ze dat dit aan de provider ligt... Ik heb op dit forum nog gelijkaardige problemen gelezen maar geen enkele oplossing. Wat te doen? Weet iemand raad......? Thx
Beste ik heb sinds gisteren een nieuw toestel moeten aankopen iPhone 8 en aangezien deze met een nieuw abonnement kwam en een simkaart de rede dat ik deze heb moeten aankopen is omdat ik na een overstap van een andere provider naar Vikings mobile mijn Sim in mijn iPhone 6 stak en deze niks meer deed een week gewacht op een andere Sim van Vikings en het probleem bleef maar dus lag het aan mijn iPhone 6 waar niks mis mee was ervoor is nu stuk dus had ik alles laten stopzetten zo ben ik bij Proximus terecht gekomen en nu heb ik sinds ik mijn simkaart ontvangen heb nog steeds geen service deze keer in een nieuw toestel dus hoe lang fa da duren ik zit al drie weken zonder telefonisch contact mhg
Geachte, Door het wegvallen van de kabel TV aan zee, zijn wij ( en wellicht duizenden andere gedupeerden ) genoodzaakt om over te schakelen naar digitale TV. Geen probleem voor jonge mensen, maar voor iets ouder volk?? In dien men reeds beschikt over een TUttimus abonnement, kan er voor 35€/maand een promopakket geplaatst worden voor een 2e verblijf. Nu is de gemiddelde verblijftijd per jaar ongeveer 30 dagen! De kabel TV kostte 218€/jaar. Indien er wordt overgestapt naar Proximus: 35€ * 12 = 420€ !!! duur naar mijn inziens voor nauwelijks gebruik. Bestaat er geen pakket voor internet en TV waarbij men kan betalen voor wat men verbruikt ( zoals GSM ) + maandelijkse huur ( 6€ ) voor modem ? Ik denk dat deze optie aan vele mensen kan interesseren… Wie gaat internet/TV betalen om niet te gebruiken?? Hartelijk dank voor de reply
hallo, ik en mijn vrouw hebben elk een pakket met daarin onder andere een mobilus s abonnement voor elke gsm met daarin 1,5gb aan data, 120 min bellen en onbeperkt smsen. We zien daarnet een promo van Proximus op Facebook passeren waarin staat dat Proximus zijn trouwe klanten beloont met een mobilus s abonnement in een pack voor een half jaar aan 1€ en daarna 15,99 per maand met 3gb mobiele data, onbeperkt sms’en en 120 min bellen. Ik en mijn vrouw willen graag zo’n pack want we zijn al jaren trouwe klant en hebben nu slechts 1,5 gb voor 15,99€. Hoe kunnen wij dit verkrijgen? Zijn er addertjes onder het gras, bepaalde randvoorwaarden die ervoor zorgen dat de promo misschien niet voor elke trouwe klant is of het internet- of digitale tv-abonnement duurder maken? Graag meer info hierover...
Beste, ik zie dat de iphone 11 ( black )99€ altijd niet op voorraad ligt, kan dan dat er in de winkel toevallig paar kunnen liggen want ik wacht wel lang en altijd als ik ga zeggen ze “ ligt niet op voorraad “ met vriendelijke groeten.
beste mensen ik heb gisteren avond willen proximus factuur betalen via de myproximus app de 1e keer kwam er op betaling niet gelukt de 2e keer geprobeerd en steeds lopend : betaling in verwerking maar niet uitgevoerd kijk ik vandaag naar mijn bankrekening wat staat er 2 keer 59 euro van de rekening ??? ik bel naar klantendienst (na 31 minuten eindelijk aan de lijn) en daar zien ze maar 1 keer een betaling gebeurd bij hun wil nu chatten en al na 33 minuten geen antwoord pfffff waar is die andere 59 euro naartoe ??? er staat bij die -59 euro : aankoop bij proximus ??? als antwoord geven ze dan : bel morgen eens terug ??? wie heeft dit meegemaakt ????? OPGELET de PROXIMUS APP IS NIET VEILIG !!!!
Goeiemorgen iedereen, Graag had ik onze testers gevraagd of zij op de V7 even hetvolgende willen proberen:Instellingen: Alle ‘parent filters’ (-10 jaar, -12 jaar, -16 jaar, -18 jaar) Kunnen jullie ons jullie feedback hierover doorgeven? (Wat vinden jullie goed? Wat niet?) Blokkeer enkele zaken als test, om te deblokkeren kan je gewoon op ‘OK’ op drukken op een gelocked scherm en de PIN code invoeren, als je die niet hebt gewijzigd is deze standard 1234, deze lock wordt voor 10 minute opgegeven, tenzij je een film bekijkt, dan kan je de film wel volledig bekijken. Alvast bedankt!
Dear Proximus Ik heb begin november een gsm besteld die helaas verloren werd door Bpost. Op zich geen probleem voor mij zolang ze maar een nieuwe sturen dacht ik! Nu zijn we een anderhalve maand later en nog steeds geen gsm en niemand die me duidelijk informatie kan geven van wat er nu exact kan gebeuren. Ik bel al 15 dagen om de 2 dagen om te vragen hoe mijn dossier voort gaat en steeds krijg ik hetzelfde te horen: “Maak je geen zorgen, alles wordt afgehandeld en we contacteren je zodra alles geregeld is”… Toch ben ik degene die telkens belt en niemand belt me nooit terug. Voor mij heeft het lang genoeg geduurd! Ik kan begrijpen dat er een paar probleempjes zijn, maar zolang iemand aan het lijntje houden zonder concrete informatie te geven is echt niet ok. Is het mogelijk om gewoon mijn gsm terugbetaald te krijgen ASAP of iemand te kunnen contacteren die zich bezig houdt met mijn dossier (want dit is blijkbaar ook niet mogelijk omdat intern alles via mail gebeurd en dat ze de con
Geachte, Heden werd factuur met nummer 6908****** via domiciliëring betaald. De creditnota met referentie 6990****** werd hiervan niet afgetrokken. Zal dit op een volgende factuur worden verrekend? Verder is deze domiciliëring ten onrechte op mijn persoonlijke rekening gezet, terwijl ik had verzocht om dit op de bankrekening met nummer BE38 **** **** **** te laten verrekenen. Kan dit worden rechtgezet? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Andreas Coene
Wat is een normale downloadsnelheid voor vaste lijn (Tuttimus)? Volgens Ookla is het hier gewoonlijk zo een 8 Mbps, is dat niet wat weinig? Met mijn gsm buitenshuis via mobiel internet heb ik 22 Mbps...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.