Skip to main content
Antwoord

Login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account

  • December 18, 2019
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Hallo,

 

Sinds enkele dagen klant met Epic Combo Fiber, echter bij het inloggen op de Pickx app krijg ik telkens volgende melding:

“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account”

Bij MyProximus zie ik onder de “Light TV experience” wel geen Pickx staan (weet niet of dit nodig is?)

 

Mvg.

Beste antwoord door HadewychT

De Pickx app is wel degelijk inbegrepen bij je abonnement. Ik heb dit nu aangepast. Alles zou moeten werken.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • Antwoord
  • December 18, 2019

De Pickx app is wel degelijk inbegrepen bij je abonnement. Ik heb dit nu aangepast. Alles zou moeten werken.


  • Auteur
  • Newbie
  • December 18, 2019

Top, werkt nu!