Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb een nieuwe gsm en daar was de gratis app op whatsapp ingesteld maar ik zou liever hebben dat dit facebook is. Weet iemand hoe ik dit juist moet doen?
Ik zou graag op onze bovenverdieping ook een wifi-signaal hebben. Daar is het signaal momenteel gelijk aan niets. Ik heb al geprobeerd met wifi-uitbreiders, maar ook die pikken het signaal van de router niet op. Kan ik boven een tweede router/modem/... plaatsen van waar een wifi-signaal vertrekt?
Komt het praatprogramma Vista, die in samenwerking met HLN gemaakt wordt, over de jupiler pro league terug. Seizoen is al 2 speeldagen ver, maar nog geen Vista. Wat zeer jammer is.
De decoder (V4) van mijn schoonouders heeft blijkbaar nog nooit een update ontvangen. Ze hebben wel geen internet abonnement, enkel TV en vaste telefoon. Is dit normaal? We zouden de decoder kunnen laten omruilen naar een nieuwer type maar dat hebben ze liever niet want er staan nog een hoop opnames op.
Na verhuizing gisteren, krijg ik bij de Proximus Pickx op mijn computer geen zenders meer . Lokaal werkt Belgacom-TV perfect. https://mail.telenet.be/service/home/~/?auth=co&loc=nl&id=346324&part=2.2
Hallo, mijn zoon heeft ooit zijn netflix account via mijn Proximus account geactiveerd en een tijdje lang gebruikt middels prepay kaartjes. Maar nu kan hij gewoon via zijn netflix account de " lidmaatschap" gewoon terug opzetten en komt de facturatie via mijn Proximus abbo... Ik zou de koppeling tussen zijn Netflixaccount en mijn abbonement willen ontkoppelen. Hoe of waar kan ik dit beheren? Alvast bedankt
Ik heb 20.08 een telefoon met abo besteld. Meerdere keren contact opgenomen maar geen deftig anwtoord gekregen. 28.08 wordt ik opgebeld door een PX medewerker om te zeggen dat mijn bestelling geannuleerd is omdat mijn identiteit niet bevestigd kon worden(?) En de vriendelijke man aan de telefoon had me dan aangeraden om zelf naar de shop te gaan want daar kunnen ze uw pas inscannen etc. Dus ik ga diezelfde dag naar de PX shop in de buurt.. Allemaal goed en wel na een dikke 35minuten was het mijn beurt. (Er was een Jong Koppel voor mij, that's it) Ik leg alles uit en de medewerker (ik noem geen namen omwille van privacyredenen) zei me dat we ineens een aanvraag kunnen doen. Ik natuurlijk superblij 😃 blijkt er in dat contract te staan dat het 5 tot 30 dagen kan duren voordat alles goedgekeurd kan worden... ik was het beu. Gisteren Ben ik naar de orange shop gegaan het heeft welgeteld 17minuten geduurd en ik had mijn gewenste telefoon met abo (iets duurder maar je betaald nat
Ik heb via mijn smartphone een extra optie willen activeren voor mijn dochter die in deze vakantie periode over haar mobiele data zit. Nu heb ik per ongeluk "omdat het hele platform op proximus site zo duidelijk is ? " een verkeerde optie gekozen, ipv extra data heb ik beltegoed geactiveerd wat ze niet van doen heeft . Ik schaf dus extra data toe ,, en probeer dus zo snel mogelijk proximus te contacteren om dit recht te zetten. Maar zoals tegenwoordig de trend is kan je niemand aan de lijn krijgen! Dan maar laten terug bellen. Daar heb ik te horen gekregen dat ze niets kunnen doen? Dus alleen opties activeren gaat zonder problemen en is direct geregeld! Maar dat ongedaan maken... ho maar dat gaat niet lukken hoor ? Dus hebben ze mij aangeraden om een klacht in te dienen... ja die procedure om tot een klacht te komen is zo omslachtig dat ik het opgegeven heb. Dus langs deze weg hoop ik dat een medewerker mij wel kan helpen ... zonder mij weer voor de zoveelste keer door te verwijzen na
Wanneer krijgen we die nieuwe decoder aub
Via de chat heb ik vernomen dat ik door een mail te sturen naar res.bill.detail@proximus.com een overzicht kan opvragen van mijn lopend verbruik. Ik heb dit dringend nodig. Ik kan niet wachten tot mijn factuur online staat om dan de details op te vragen daar deze pas halfweg september ter beschikking zal zijn. Ik krijg daar maar geen reactie op !! Hoe lang duurt dit om het gevraagde te ontvangen ?
Hallo, Heeft proximus de upload snelheid verdubbeld? Ik zie ineens een upload van 32 Mbps :o Nu de download nog, en het komt helemaal goed!
Beste, al een paar nachten merk ik dat het proximusnetwerk uitvalt zo rond 01u30, ook deze nacht en om te weten te komen of het enkel bij mij lag ben ik bij mijn ouders gaan kijken en daar hadden ze ook geen netwerk meer. wat betekent dat ik geen internet heb en geen televisie kan kijken Zijn er soms werkzaamheden aan het netwerk ? Zo ja waarom zijn de klanten dan niet op de hoogte hiervan? mvg. Kris Kinders
Hey wij zijn pas verhuist en hadden een 2de decoder aangekocht voor een tv op de slaapkamer. Nu hebben we op het nieuwe adres proximus buissiness pakket aangeschaft en ons oude opgezegt. We hebben beneden een nieuwe decoder gekregen maar de installateur kende totaal zijn stiel niet en wist ons niet verder te helpen met de 2de decoder aan te sluiten... kunnen we deze oude decoder op het nieuwe adres ook installeren?
ik heb geen ipv6 in huis, hoe kan ik dit krijgen/oplossen?
Beste Proximus. Sedert een klein half jaar heb ik de ultra HD 50” LG tv gekocht in een pakket met tuttimus. Nu merk ik al enige tijd dat ik slechts nog 1 poort kan gebruiken van de 3 HDMI poorten. Het straffe van de zaak is dat ik de poort kan wisselen en de decoder wel herkend wordt, maar geen enkel ander toestel op een andere ingang. Heb net nog een nieuwe HDMI kabel gekocht om te testen, maar geen succes. Iemand een idee hoe ik dit in orde kan krijgen?
gisteren siren opgenomen op Q2, op de computer staat er vervalt binnenkort, op TV helemaal niet in de opgenomen uitzendingen. Tijdens het programma kon ik wel zien dat het opgenomen werd, Ik heb de decoder herstart zonder resultaat. Ik zal vanavond kijken via replay, hopelijk lukt het. Ik heb al gekeken en er staat wel het tekentje bij van replay, maar ik zal het natuurlijk maar vanavond zien, nu geen tijd om te kijken. Ik heb in april gekregen voor de nieuwe decorder , (ik heb nu een V4) die zou toekomen in mei, juni maar nog steeds niets ontvangen, maar juni is ook nog niet voorbij. Ik heb al lang geen problemen meer gehad, hopelijk beginnen ze nu niet!
Beste Sinds een tijdje (een 2-tal weken) werkt TV -replay niet meer op 1 van onze decoders. Op de andere decoders werkt het nog. Het fenomeen is als volgt : je klikt op de tv-gids op een programma die tv-replay toelaat er verschijnt een zwart scherm dat blijft. Geen enkele knop op afstandbediening werkt nog, behalve een verandering van zender. Ook via het Proximus Pickx-scherm krijg ik hetzelfde fenomeen. Al meerdere keren heb ik zowel bbox3 als decoder herstart, alsook de devoloin en uit stopcontact genomen en dit in volgorde zoals aanbevolen door support. Wat kan ik nog doen? Groeten Gunther Verheuen
sinds enkele dagen (verergert nog) kunnen we zenders niet meer ontvangen ik denk vb aan VRT en Canvas (HD en niet HD) beelden lopen door mekaar en bij het switchen vindt TV de post niet en kleuren lopen door elkaar technieker is al hier geweest maar probleem ligt niet aan decoder of dergelijke opgenomen programma's kunnen we ook niet bekijken (vanaf begin augustus) blijkbaar probleem te wijten aan onweer ? ik zou niet weten welk zijn er nog mensen met deze problemen in Pelt (Noord-Limburg) centrum Neerpelt TV kijken is een marteling geworden
Waarom is die geblokkeerd en hoe krijg ik die terug vrij?
Begin februari ben ik overgestapt naar Telenet en heb ik mijn mobiele abonnement laten afsluiten bij Proximus. Maar ik heb in April een rekening gekregen, die mij ontglipt was omdat ik ook die periode verhuisd was (alsook de reden voor de overstap naar Telenet). Die heb ik dan ook later gekregen van de eigenaar die nu in mijn oude huis woont en heb ik deze in Mei betaald. Nu is het zo dat er nog administratiekosten blijken te zijn die onbetaald bleven en werd een extern bedrijf ingeschakeld voor deze kosten op te volgen!? Eerst en vooral wil ik alvast weten waarom ik een rekening kreeg in April voor 30 EUR kosten aan "buitengebruik- en wederindienststelling". Dit is nooit aangevraagd geweest? Na eens verder te zoeken op dit forum zou dit zijn voor een rekening die niet betaald werd of iets gelijkaardigs, maar ik heb deze dus wel betaald. Ik word hier dus rekeningen toegestuurd, die mij steeds ontglippen omdat ze nog naar het oude adres verstuurd werden, terwijl de kosten blijven op
beste goedenamiddag, ik zit met een probleem er zijn twee keer in een week tijd 4.99 euro afgetrokken zonder dat wij iets van weten en op ons rekening gezet via mobile betalingen en op het nummer van mijn man . ik wens dat onmiddellijk dat stopt en niet meer op ons rekening komt .
Beste, Al sinds april 2017 werd mij meerdere malen beloofd een nieuwe BBOX-3 te leveren, wat uiteraard nooit gebeurde tot op heden. Mijn slechte WIFI ontvangst zou te wijten zijn aan de BBOX2 zei mij toen.... Het surfen met de VASTE kabel aan de modem is al jaren een ramp .... haal nog amper Mbps 7.82 download in centrum Gent, terwijl ik betaal voor 30 Mbps.... https://www.speedtest.net/result/8512923178. Ook rekende men verbruikte volumes van de voorbije maand juli bij de nieuwe maand augustus 2019.... Krijgt men dan ook de niet verbruikte volumes terug bij de maanden waar men de limiet van 150 GB niet haalde ??? Ik kreeg nu al 3 keer een andere afspraak, maar telkens zonder gevolg. Klantendienst houdt mensen voor de gek !!! Zal de BBOX3 nog geleverd worden? Zoniet, graag opzeg van al deze rommel binnen de 8 dagen .... het heeft nu al lang genoeg geduurd. KLANT NR. : 609310517
Ik heb een MyProximus account waarbij Proximus TV en Pickx beiden zijn geactiveerd in de instellingen. Mijn account heeft ook de beheerdersrol. Als ik probeer in te loggen op de Proximus Pickx app dan krijg ik de melding dat mijn account niet is gekoppeld aan Pickx. Zou iemand me hier mee kunnen helpen? Alvast bedankt. Jana
Dag iedereen De zender een stopt al om 23u30 op ma di woe do za en zo met uitzenden. Blijkbaar kunnen ze niet rap genoeg beginnen met hun heruitzendingen van het journaal? Want alles begint een half uur vroeger. Ik heb nog nooit geweten dat een om 23.30 al begint met het nieuws te heruitzenden. Dit is sedert deze week blijkbaar iets nieuws. Soms waren er rond 23.30 op canvas ook geen uitzendingen meer na 23.30. Een gaat die zelfde toer op zeker? Hopelijk richt een eens een eigen nieuwskanaal op. Vrt nieuws 24. En een eigen sporza kanaal 24u per dag sport. En een eigen ketnet junior kanaal voor de fans. Ik ga alsmaar vroeger gaan slapen. Toch mooi deze zomer op een. Er mag nog heel wat veranderen in medialand. Tegen 2050 zeker? Tegenwoordig is het nieuws gratis opvraagbaar via Telenet en Proximus. Waarom dan geen herhalingen van gewone programmas s nachts. De duitse en franse zenders weten wel wat uit te zenden ipv herhalingen van het journaal. Gelukkig doet vtm het beter. Timm1983
Waar kan ik deze kopen? Moet mijn aansluiting verplaatsen.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.