Skip to main content
Vraag

Decoder ontvangt geen updates

  • September 2, 2019
  • 4 reacties
  • 253 Bekeken

De decoder (V4) van mijn schoonouders heeft blijkbaar nog nooit een update ontvangen. Ze hebben wel geen internet abonnement, enkel TV en vaste telefoon.

Is dit normaal?

We zouden de decoder kunnen laten omruilen naar een nieuwer type maar dat hebben ze liever niet want er staan nog een hoop opnames op.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • September 2, 2019
De V4 wordt niet meer geüpdatet wel vervangen door een nieuwere type.
Bij vervangen van decoder ben je inderdaad wel ale opnames kwijt die op de harde schijf staan, opname in de cloud echter niet die kun je op de vervangdecoder ook nog altijd bekijken.

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 2, 2019
Martin, dat een V4 de laatste updates niet meer krijgt lijkt me inderdaad vrij normaal. Maar deze heeft blijkbaar vroeger ook nooit een update gehad want heeft nog de heel oude menu's.

Zolang hij blijft werken is het geen groot probleem.

Martin
  • September 2, 2019
Best de decoder niet resetten want dan kan hij onbruikbaar worden voor diegene met SW versie: NTE-v4_6.42.1.30, de Proximus medewerkers kunnen altijd even checken of er nog recentere software bestaat voor deze v4 decoder.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 2, 2019
Martin, dat een V4 de laatste updates niet meer krijgt lijkt me inderdaad vrij normaal. Maar deze heeft blijkbaar vroeger ook nooit een update gehad want heeft nog de heel oude menu's.

Zolang hij blijft werken is het geen groot probleem.



Dan zullen we het zo nog even laten.
Dit jaar ten laatste begin volgend jaar zullen ze nog een brief of mail ontvangen met de nodige info om de decoder om te wisselen tegen een nieuwe modem.
Vermits de oudere v4 decoders stelselmatig volledig moeten worden ingeleverd omdat hun software verouderd is.
Meer info volgt nog.

Geert