Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ons tuttimus abonnement staat op de naam van mijn vriend en nu wil ik zelf ook graag een iphone 11 maar via ons tuttimus abonnement gaat dit pas binnen 6 maanden. Kan ik zelf ook joint offer op mijn eigen naam aanvragen of gaat dit niet als nieuwe klant?
Hallo, Vandaag wisselde ik mijn 1000goudstukken in voor een bon van 50,00 EURO van proximus. Maar wanneer ik de kortingscode invul bij het afrekenen op de webshop van proximus krijg ik steeds de melding dat mijn kortingscode ongeldig is. Iemand die dit ook al heeft gehad en mij kan helpen een oplossing te verschaffen? Alvast bedankt! Febe
Geachte, Ik ben op 9 december overgeschakeld van mijn huidig tariefplan naar familus Fiber. Tot mijn verbazing kreeg ik een nieuwe modem en decoder toegestuurd (dezelfde decoder als die ik al had). Ik moest mijn oude decoder en modem terugsturen voor 2 januari 2020. Ik ben vandaag naar bpost gegaan en de barcode voor te retourneren was nog niet geactiveerd!!! Blijkbaar stond de status van mijn bestelling nog als : je levering wordt voorbereid.Terwijl ik de nieuwe modem en decoder al meer dan een week gebruik…… Nu heeft de mevrouw van bpost zelf een barcode gemaakt en worden de oude decoder en modem gestuurd naar : PROXIMUS RENONCIATION, RUE DU RABISEAU, 14, 6099 CHARLEROI X, België. Is dit correct? Nu ik heb mijn plicht gedaan en alles teruggezonden. Ik ga zeker geen 149 euro betalen voor een decoder en modem die ik niet meer in bezit heb….
Ik heb nu een familius pakket al enige tijd maar ik wil evtueel overstappen naar tuttimus mag ik dan ook een cadeau uitkiezen? Toen ik klant werd waren er helemaal geen aanbiedingen namelijk
hoi, eigenlijk vind ik het allemaal niet eerlijk.nieuwe klanten krijgen tv,tablet etc etc…. waarom worden vaste klanten nooit beloont?ik heb zelfs anderhalve dag geen internet gehad en dat vinden ze hier normaal.ik woon aan de Nederlandse grens en ik vind het schandalig dat ik een versterker moet huren omdat proximus anders storingen geeft,dit probleem ligt niet aan mij wel bij proximus en ik kan ervoor betalen. bij telenet had ik dit probleem niet en was internet zelfs sneller. bleek vorige week dat ik al meer dan 1 jaar doorgeef dat mijn internet niet goed werkt ,slechte ontvangst ,heel traag,wifi valt regelmatig weg. Nu blijkt zeker na anderhalf jaar dat een technieker die de lijn aangesloten heeft verkeert had aangesloten. zoiets kan toch niet ! ze zeiden eerst dat ik nog voor technieker zou moeten betalen tot hiertoe geen rekening gehad want heb ook foto’s van verkeerde aansluiting gemaakt. na al die ellende geen excuses,geen vergoeding. Dan is de service bij telenet helemaal ande
Hallo, Mijn beide GSM's zijn door Proximus ten onrechte geblokkeerd. Men vraagt mij nu de aankoopsbewijzen door te sturen. Ik heb geprobeerd via deze site de documenten door te sturen, maar geen enkel soort van bijlage wordt aanvaard. Hoe kun je eigenlijk Proximus contacteren via e-mail?
hallo, Net een S10 gekocht met galaxy buds gratis erbij. Maar die moet ik aanvragen en dar vragen ze een kopie van de aankoop. Maar ik heb deze gekocht in combinatie met abonnement. En heb geen factuur gekregen? waar kan ik die vinden om de promotie aan te vragen?
beste, ik heb sinds vorige week een GSM abbonoment betaald door mijn werkgever, ik krijg echter nog steeds de melding SIM niet geregistreerd. Sinds daarnet is mijn SIM kaart van Scarlet die ik tot nu toe had buiten werking gezet. Graag snel een oplossing daar ik dus nu onbereikbaar ben bedankt
Hey, Pickx app werkt niet op Android gsm (Huawei) of tablet. Instellingen staan goed, aangemeld als beheerder en is zichtbaar bij mijn producten. Verschillende keren app terug gedownload. Aan wat kan dit liggen? Mvg
en mobile coverage extender werkt nog steeds niet naar behoren. Al 2 weken zo goed als geen dekking in huis…. met aanhoudend knipperende initialisatie “led”-jes.
Beste, Mijn mobiel internet werkt nog steeds niet, desondanks alle settings juist zijn ingesteld (zoals aangegeven op de “toestelhulp” pagina) Ik heb een iPhone SE en werk met een Pay & Go herlaadkaart Alvast bedankt!
Ik kan niet inloggen terwijl dit wel in mijn bundel zit
Hey, Wij hebben sinds kort een bedrijfsgebouw met een woning. Deze woning wordt echter niet door ons bewoond, maar het internet en TV abo loopt wel via ons. Deze week heeft Proximus alles komen installeren, maar nu blijkt dat het netflix account van ons, ook automatisch is aangemeld op de digibox van onze huurder. Als we kiezen binnen netflix om af te melden, en we openen later netflix weer op de digibox, is die weer aangemeld…. Hoe kunnen we dat definitief afmelden? Ook kan ik het TV abo niet zien in ‘mijn producten’.
Ik tracht mijn mail te lezen via Mijn Proximus en dat lukt langs geen kanten. Ik ben dus ingelogd op “Mijn Proximus”. Ik ga naar Proximus Mails (ik zie al mijn emailadressen!)→ Mijn emails lezen. Dan krijg ik een venster “Inloggen op Proximus Mail”, en dat lukt voor geen van alle mail-adressen! Paswoord is zeker correct! Let wel : ik doe alles met een desktop PC. Proximus schijnt vergeten te zijn dat zulks ook nog bestaat! TV kijken op een desktop hapert langs alle kanten en die Pickx-site trekt ook op niet al te veel, mails raadplegen lukt niet… Heel goed bezig Proximus!!!! Maar wat er wel goed werkt, is dat je een enquete voorgeschoteld krijgt zodra je op het Forum komt : “Heb je gevonden wat je zocht?”en dat terwijl ik verdomme nog moet beginnen!
Heb nieuwe decoder 5V compact . Op de oude decoder 5V kon radio worden aangesloten via rood/witte plugs. Nieuwe compacte decoder heeft dit niet, wel een S/PDIF uitgang. Mijn radio heeft dit niet, dus enkel rood/witte dubbele plug. Bestaat er een tussenstuk of verbindingskabel om rood/witte kabel te verbinden met decoder compact. Noch Proximus-helpdesk, noch Proximuswinkel Leuven, noch technische dienst kunnen me helpen. Suggesties zijn dan: 'laat uw tv aanstaan en luister zo naar de radio' ofwel 'koop een nieuwe muziekinstallatie met S/PDIF uitgang'..… Dank voor tips!!!
Bij de concurrentie (Telenet,Edpnet ,Orange ) is het minumun data volume 150GB. Bij Proximus is dit al jaren 100GB gebleven. Graag wens ik dat Proximus ook naar 150GB datavolume gaat.
Beste, wie kan me vertellen hoe ik anno 19-12-2019 kan inloggen op mijn belgacom.net account aub ? Ik deed zoals een helpforum het beschreef in 2018 door te gaan naar website https://www.webmail.belgacom.net maar deze link blokkeert. En ik die dacht dat Belgacom, nu Proximus, stond voor kwaliteit. Als men ze nodig heeft, dan blijkt hun systeem niet te werken ! Dit is niet mijn standaard emailbox en als ik dan eens mijn Belgacom.Net-box wil bekijken, werkt die niet. Proximus = onbetrouwbaar . Ik heb geen enkele kennisgeving ontvangen via een andere weg (ander emailadres) dat hun webservice niet meer zou werken. Tof… Weet iemand raad ? mvg
Vandaag voor de eerste maal sinds ik Proximus klant ben op smallband terecht gekomen. Dacht eerst dat er iets aan de modem of kabels scheelde. Op 7 november is er iets vreemd gebeurd,maar denk dat er technisch iets is misgelopen bij Proximus Kan dit door Proximus nagekeken worden?
Nieuwe topic aangemaakt om andere gelijkaardige topic niet te bezoedelen. Een voorwoord: Eind oktober kreeg ik een mail dat mijn decoder in de loop van November zou worden vervangen. ============================================================================ Goed nieuws! In de komende weken ontvang je - helemaal gratis - een nieuwe, krachtigere decoder waarmee je tv-ervaring nog toffer wordt: een verbeterde look, nog sneller en intuïtiever navigeren, ... Met je oude decoder (zie foto boven), serienummer F45FD….enz…., zou je op korte termijn immers niet meer van een optimale tv-ervaring kunnen genieten enz……………….. ============================================================================ Nu, vandaag half december maakt mijn nieuwe decoder zijn verschijning….. :) Ik heb hier dus echter een paar vragen bij. Ik heb een abonnement met één decoder inbegrepen + nog een supplémentaire decoder; dus twee in totaal. Ik ben dus in het bezit van 2 decoders versie 4. De nieuwe ontvangen is EE
als ik probeer in te loggen op mijn bbox 3 via http://192.168.1.1/7.3.8/gui/tpl/src/home/login.html, dan geeft het de foutmelding: Authentication failure. Ik heb al geprobeert met mijn computer opnieuw op te starten, maar het blijft niet werken. Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen?
Goede dag, Ik probeer bepaalde poorten te openen helaas lukt dit niet. Ik heb al van alles geprobeerd zoals settings veranderd zowel in (port mapping als my modem settings aangepast ), rebooten ... Ik heb zelf een VPS (windows) gedraait op VirtualBox met de juiste toegekende IP-adres rebooten en alsnog werkt het niet de poorten blijven zogezegd gesloten via een website kan je uw poorten checken. Als ik remote desktop bijvoorbeeld wil gebruiken lukt het wel binnen mijn netwerk maar niet buiten mijn netwerk dat eigenlijk wel de bedoeling is omdat de poorten gesloten zijn, maar volgens " port mapping (actief)". Iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen volgens mij ligt het puur aan de modem.
Wij zijn sinds begin dit jaar klant bij Proximus (nieuwbouw). Wij hebben een Tuttimus-pack, waarin ook een vaste lijn zit. Nu hebben we nog maar net een telefoontoestel gekocht voor de vaste lijn, maar merk ik dat deze niet werkt. Deze is op dezelfde wijze geïnstalleerd als bij mijn ouders, via de uitgang op de modem (Telenet). Ik lees echter hier op het forum dat dit bij Proximus niet zou gaan. Hoe is dit op te lossen, want een andere aansluiting hebben wij niet.
Ik ben nieuwe klant en probeer Pickx aan de praat te krijgen.Pickx zegt dat ik niet aangelegd ben als beheerder.My Proximus zegt dat mijn account al beheerder is wanneer ik probeer om een beheerder aan te maken. ?,,,,,,
hallo, ik heb net een nieuwe Galaxy A50 gekocht. Als promo krijg je daar een Galaxy fit bij. Kan iemand mij zeggen hioe ik mijn toestel moet registreren om deze toegestuurd te krijgen? Mvg
Beste, Ik moet dit sturen via mijn mobiel want het internet bij ons thuis is momenteel van zo een slechte kwaliteit dat het bijna onmogelijk is om het nog te gebruiken. Wij betalen een serieuze som geld voor een all-in-one abonnement, en men verwacht dat dat toch met enige kwaliteit gepaard gaat. Wij zijn nochtans niet de grootste internet-gebruikers. Ja, de decoder staat wel regelmatig aan, YouTube staat soms wel eens op en in de avond heb ik wel eens zin om ter ontspanning een game te spelen. Echter, daarbuiten wordt het internet voornamelijk gebruikt om zaken te Googlen, bijvoorbeeld op eenvoudige websites als StackOverflow. Zulke websites vergen toch niet gigantische hoeveelheden bandbreedte, naar mijn weten. Desondanks hapert de decoder regelmatig met het beeld omwille van de trage internetsnelheid. Het downloaden van een game duurt meestal enkele dagen, en je moet zeker niet de twee zeken proberen te combineren. YouTube-video’s doen het nog net, maar je blijft dan best ver weg v
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.