Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Vandaag geen technieker gezien op afspraak (volgens hem gebeld en langs geweest maar geen gehoor, in bijlage mijn telefoongesprekken van vandaag, geen één gemiste oproep)... tot 5 van uw collega's aan de lijn gehad... geen oplossing vóór 10 september! Volgens forum een probleem dat nog voorkomt: geen afspraken nakomen! Bedankt proximus om mijn tijd/congé vandaag te verdoen!
Ik had een week geleden een iPhone bij jullie besteld. Tot de dag van vandaag heb ik nog geen email ontvangen in verband met de betaling. Wanneer kan ik het verwachten?
Lukt me ook niet! Het ergste is dat als ik enkele weken geleden belde naar de technische dienst die dame wel kon inloggen met mijn login en paswoord... Ik zou de dag nadien opgebeld worden. Is nog altijd niet gebeurd. En ik blijf dezelfde opmerking krijgen: 'niet gekoppeld aan een account'... Ik heb wel een Tutimus. Mijn klantnummer is 9****31 Groeten, Geert.
krijg een nieuwe recorder voor tv maar de oude terug geven het is een schande. of 140 euro betalen.
Ik heb de voorwaarden van de Omnium-verzekering voor smartphones gelezen. In de voorwaarden staat dat panne gedekt wordt. Panne wordt als volgt gedefinieerd: de schade (totale of gedeeltelijke beschadiging) die: - de goede werking van het Aangesloten Toestel aantast; - veroorzaakt wordt door een intern fenomeen van elektrische, elektronische, elektromechanische of mechanische oorsprong, dat afhankelijk is van het Aangesloten Toestel; - niet veroorzaakt wordt door slijtage Bij de uitsluitingen staat er: Schadegevallen aan het Aangesloten Toestel vallen niet onder het toepassingsgebied van Smartphone Omnium, indien deze veroorzaakt worden door slijtage/defect van het Toestel of de batterij. Wat is het verschil tussen 'panne' en 'defect'?
Mijn decoder (V4) blijft hangen bij "booting". Heb al van alles geprobeerd => * decoder gewoon afzetten en na 10 sec. weer aanzetten * alle kabels uit decoder en na enige tijd weer alles inpluggen en decoder weer aanzetten * modem afzetten en na enige tijd weer aanzetten + decoder uit- en aanzetten * kabel uit modem, na enige tijd weer inpluggen en aanzetten + decoder uit- en aanzetten * wifi bridge uit en aanzetten + decoder uit- en aanzetten Niets werkt. Wat nu ?
Beste Ik vind in mijn abonnement een vast telefoonnummer terug terwijl ik geen vaste lijn heb of wil, kan dit aub aangepast worden in mijn abonnement aub? + de mindering in de kosten eventueel hierdoor? Groetjes
Ik zou 2 smartphone’s willen bestellen voor 9€. Gaat dit of is dat 1 per account?ik heb 2 abonnementen voor gsm. En hoe bestel je die dan?1 bestellen en dan gewoon opnieuw 1 bestellen want ik vind nergens als ik bestel waar ik kan aanvinken 2 stuks?mvg
sedert een paar dagen heb ik een V5 decoder, in vervanging van mijn V4, nu merk ik een paar dingen als ik iets wis via Picks wordt dit niet gewist op de TV, daar staat het er nog steeds op, raar dat dat niet aan elkaar gekoppeld is, ik heb dit nu al een paar keer tegen gekomen, sommige zijn gewist andere niet. omdat ik series op zes opneem worden die veel herhaald en de overtollige wis ik dan, als ik ze op de TV wis zijn ze ook gewist op Picks. nog iets sedert ik de V5 heb, heb ik nu al een paar keer een onderbreking gehad in het kijken van een opname, dan verschijnt er op het scherm dat proximus zich verontschuldigd voor het probleem, ik weet niet of dit nu aan proximus ligt of aan mijn nieuwe decoder, want ik het dit vroeger nooit tegengekomen wat ik wel jammer vind dat je op de kleine decoder niet meer kan zien welk programma je aan het bekijken ben, geen zendernummer of de naam van de opname, bakje is daar ook te klein voor, ik vond dit wel handig
Dinsdag ontdekt dat het versturen van mails plots niet meer lukt. Instellingen nagekeken en skynet aangepast naar proximus maar haalt allemaal niks uit, het lukt nog steeds niet. Krijg steeds foutcode 0x800***** (*= veranderlijk). Tijdens tikken van dit bericht werden de berichten die dinsdag (vandaag is het zaterdag) werden verstuurd verplaatst van Postvak Uit naar concepten en komt er een mail in Postvak In met volgende melding: Omdat dit bericht niet kan worden verzonden, is het opgenomen in de map Concepten. Voordat u het opnieuw probeert, kunt u controleren of u het juiste adres hebt opgegeven en of de bijlagen niet te groot zijn. Wat is er weer aan de hand bij Proximus?
Hallo, Ik heb overlaatst een cloud aangemaakt maar krijg de error 'FOUT' in link '1008' Ik heb een paar keer opnieuw geprobeerd op mobiel maar steeds het zelfde. Hier is een afbeelding + link https://imgur.com/rLDN4ZN M.v.g. Valerie Groosman
Ikzelf het uiteraard een account bij PX maar mijn echtgenote heeft nu ook een eigen PC. Ik veronderstel dat ze nu ook een eigen account en eigen e-mail adres nodig heeft bij PX. Hoe kan ze die krijgen en gebruiken? Heb ik daar extra kosten aan bij PX?
Sinds enkele dagen (of misschien weken, gezien ik op vakantie ben geweest) zijn mijn lange-termijn tv-opnames allemaal verdwenen. Hoe kan dit en is het mogelijk ze terug te zetten aub? Met dank - Filip
Hallo, in de zenderlijst staat Eclips TV op nr 90. Helaas is kanaal 90 niet beschikbaar. Ik heb digi box al eens gereset maar probleem blijft. Iemand tips? Alvast bedankt
Mijn log in van Proximus is niet gelinkt aan Pickx. tv overal staat actief in myProxius. Pickx staat niet aangeduid.. ik heb al installatie sinds 11/7 en nog geen tv kunnen kijken.. wat is het probleem juist?
Beste, wegens verhuis naar Frankrijk heb ik alle producten opgezegd en dit is heel vlotjes verlopen, waarvoor dank. Nu heb ik een tegoed van 17.59€ (gezien via ZOOMIT, maar is ondertussen verdwenen!) zie doc 699336**** (klant 47******9) graag verneem ik wanneer dit bedrag wordt overgemaakt, bankrekening is gekend en werd NIET gewijzigd. graag reactie via het forum. Ik kan mijn box (@skynet.be) nog consulteren maar ik kan niet meer beantwoorden. dus vandaar deze vraag, alvast bedankt voor reactie. zonnige groet linda
Kan ik met een waardebon in de Proximus center in Brasschaat terecht?
updates afmelden
Wij hebben als bedrijf de keuze gemaakt om over te stappen van Telenet naar Proximus vanwege de Bizz call connect.... we hebben ook mobielen veranderd van Orange naar Proximus. Dus op basis van vele mooie beloften van de verkoop dame van GMSF (outsources verkoop afdeling) getekend. Zij verdween als sneeuw voor de zon evenals al haar mooie beloften en sindsdien eind Juli zitten wij in de penarie, tussen wal en het schip want alles zou voor 14 Augustus geregeld zijn en tot de dag van vandaag bellen we elke dag en krijgen we elke dag te horen dat we terug gebeld worden maar het spreekwoord ''Veel beloven, weinig geven, doet de dwazen in vreugde leven'' gaat hier prima op helaas!. E-mailen kan niet en een mens aan de lijn krijgen is heel moeilijk maar eigenlijk ook waardeloos want ze weten niets. Volgens mij kan Proximus het beloofde niet leveren of niet waarmaken en durven ze dat gewoon niet te zeggen. Bij Telenet is de customer service voor bedrijven heel wat beter geregeld dus intussen
Het is officieel ! Proximus lanceert zijn Action met Google Assistent! Wilt u de status controleren van uw betalingen, of wenst u te weten of u nog beschikt over voldoende data of om de roamingtarieven te kennen op uw vakantiebestemming? Stel uw vraag onmiddellijk aan Google Assistent in het nederlands, maar ook in het frans of engels! Hoe werkt het ? Activeer gewoon uw Google Assistent (op IOS of Android) via de algemeen bekende "Ok Google", zeg dan "ik wil praten met Proximus". Om uw account te linken met uw MyProximus op Google, volstaat het om gewoon "ja" te antwoorden. Google met MyProximus" volg vervolgens de link en meld u aan met uw inloggegevens van MyProximus. Opmerking: U hoeft uw accounts (Google& Proximus) dat tijdens de eerste aanmelding werd gebruikt niet te linken en u kan de koppeling ongedaan maken wanneer u wenst ! Laat ons zeggen, testen maar!
Beste mensen, ik ben bezig met een klein en leuk projectje lokaal maar ik wil nu mijn project op het internet zetten (de website) zou dat ik buiten mijn huis er ook kan. Dus ik wil port forwarding aanzetten. Ik heb al alles geprobeerd van websites en hun tutorials maar niks werkt misschien iemand wel een oplossing. Hier zijn de stappen die ik al ondernomen heb: router herstarten en uitlaten voor 5 seconden na het opslaan van de portmapping instelling firewall poorten openen op Windows pc (poort 80) en daarna herstart een statisch ip adres ingesteld op de router voor de hosting pc mijn hosting software mamp opnieuw geïnstalleerd Maar na alle die dingen dat ik heb uitgeprobber krijg ik de response van "publiek ip adres (IPv4) took to long to respond" na ongeveer 5 seconden van wachten. Hier onder kan je ook een foto zien van de configuratie in de router/modem: Is er hier iemand waarbij het wel al succesvol is gelukt? En zo ja zou u mij dan kunnen zeggen hoe dat u dat hebt geda
Ik heb sinds 1 juli 2019 enkel nog een gsm abonnement bij proximus en geen tv en internet meer.. Nu was mijn vraag waarom gebeurt nog steeds mijn Netflix facturatie via proximus en hoe kan ik terug overschakelen op van die Netflix waardebon kaartjes.. Alvast bedankt
Hallo, In de woning die ik gekocht heb is er een Proximus aansluiting met een NTP doosje in opbouw in de living. Mijn bbox komt vlakbij tegen de muur te hangen. Kan ik dat NTP doosje vervangen door een niko ADSL splitter in inbouw, bvb https://www.niko.eu/nl-be/producten/schakelmateriaal-en-wandcontactdozen/audio-tv-data-telefoon/adsl-vdsl-splitter-rj11-productmodel-niko-5e72f56c-a2e6-55e8-a2c3-0e70e73197e0 Ik voorzie daar een aantal inbouw aansluitingen voor UTP kabels voor netwerk en televisie vertrekkende van de bbox, dus het zou veel mooier zijn als alles inbouw wordt i.p.v. die NTP in opbouw te houden Alvast bedankt!
Ik had samen met mijn ex een profiel voor ons beide gsm's. Ik ben naar de Proximus winkel geweest om dit apart te zetten. Toch kan ik nog steeds haar verbruik en facturen zien. Mijneigen verbruik ook, maar geen facturen van mezelf. Ik ben zopas Proximus tv en internet aangegaan. En die vind ik ook niet terug. Wat in ik hier aan doen? Want ik heb al vanalles geprobeerd, maar kan enkel haar dingen stop zetten, of het mailadres wijzigen, maar ik wil niet dat zij dingen van mij krijgt te zien. Wat kan ik hier aan doen? Alvast bedankt. Mvg Xtina
Blijkbaar ben ik het zoveelste slachtoffer in de rij. In de maanden juni/juli/aug wordt ik wekelijks 3.99€ gefactureerd voor diensten van Demon games via de 'betalingen voor niet proximus diensten'. Ik heb Proximus schriftelijk aangeschreven (post) waarin ik hen uitleg waarom ik hun factuur protesteer. In tussentijd heb ik 1 keer een onderbroken telefoongesprek ontvangen van proximus (mogelijk betrof dit een gesprek betreffende mijn klacht). Aangezien ik in het buitenland verbleef en de lijn onderbroken werd, ging ik ervan uit dat men mij wel zou contacteren indien het belangrijk was. Aangezien ik nog steeds geen antwoord ontving heb ik vandaag zelf naar proximus gebeld, temeer dat ik een brief ontvangen heb waarin men mij meedeelt dat mijn producten buiten dienst worden gezet en er een heractiveringskost van 30eur zal volgen als ik niet betaal. In een eerste gesprek kreeg ik eerst de uitleg dat er geen 'job' gepland staat om mij te desactiveren. Bij dieper doorvragen blijkt dit
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.