Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Van mei 2016 heb ik een gsm abonnement bij proximus. Sinds dit weekend is daar internet, digitale tv en vaste lijn bijgekomen. Op myproximus.be kan ik deze producten evenwel niet terugvinden. Vind ook geen knop om deze toe te voegen. Tevens heb ik ook nog geen gegevens voor smart wifi
Sedert zatderdag 17/09/2016 om 10:30 heb ik mij een nieuwe smartphone Huawei GT3 aangeschaft via de promoties. Hiervoor ben ik van Easy15 overgegaan naar Smart+phone20. Ik heb ook een nieuw sim kaartje omdat het vorige model niet meer paste in het nieuwe toestel. Al mijn gegevens zijn ook sinds zaterdag overgezet op het nieuwe kaartje door Proximus Center Dendermonde. Ik wacht echter nog tevergeefs om met mijn nieuwe toestel te kunnen bellen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. In Dendermonde zeggen ze alles gedaan te hebben wat nodig is en op 0800/22800 zegt men dat Dendermonde eerst het sim kaartje moet activeren. Ben reeds 3x teruggeweest naar de winkel en nog steeds niet in orde. Als trouwe klant van Proximus ben ik zeer teleurgesteld. Wie kan mij helpen aub ?
Waarom kan ik sinds een klein jaar mijn aangesloten apparaten niet meer zin in de wifi5 maar nog wel onder de wifi2.4? Ik heb de vraag al verschillende keren gesteld via belgacom support, hier werd er gezegd dat dat was omdat verchillende mensen hier niet mee konden werken, nochtans bij verschillende collegas op het werk zien ze de apparaten via wifi5 nog wel op hun bbox3 mvg, jco
Volgende setup: alle toestellen hier thuis zitten achter een eigen router(linksys). De linksys hangt aan de BBOX3. BBOX3 geeft een intern netwerk 10.0.0.1 tot 10.0.050 of zoiets via DHCP, de linksys heeft IP adress 10.0.0.2. De linksys is de dhcp server van 168.192.1.1 tot 168.192.1.100 of zoiets. De vele toestellen hier thuis werken perfect met elkaar en connecteren perfect met internet. Nu wil ik van het internet via de BBOX3 over de linksys een service op een PC aanspreken. PC heeft ip adres 192.168.1.34 Eerste poging op poort 5.000. Dus zet ik een port forwarding op op de BBOX. van TPC/UDP op poort 5.000 naar 10.0.0.2 op poort 5.000. Ik zet op de linksys een port forwarding op van TCP/UDP van port 5.000 naar 192.168.1.34 op poort 5.000. En het werkt niet.... Vaststelling: 'interne' PCs en smartphones kunnen zonder problemen op de service op 192.168.1.34:5000 Ga ik van buiten naar het 'my ipaddress', dan komt er alleen een timeout. Ik zie in de log van de l
Ik beschik voor de beveiliging van mijn internet over 2 internet scanners, nl. Norton 360 en Avasti. Toch is sinds verleden mijn computer " besmet" met het ZYPO virus. Mijn vraag is dus: Hoe is dit virus door de "mazen van het net" kunnen glippen? en hoe geraak ik zonder veel kosten er ook vanaf. PS. Eén kleine rechtzetting: ZYPO is natuurlijk ZETPO virus
Kan niet meer op tablet android de tv applicatie openen
kan ik zelf een btwnr. toevoegen om profesionele klant te worden. Of moet dit via een andere weg gebeuren?
Beste, Ik zou graag (een deel van) mijn factuur van augustus betwisten (ivm roaming in het buitenland), maar bij het verzenden krijg ik een foutmelding. Enig idee wanneer dit weer in orde wordt gebracht? Vriendelijke groet, Willem
Beste, Op mijn factuur staat een totaal bedrag te betalen voor Televisie op aanvraag. Is er een mogelijkheid om te zien wat er allemaal bekeken is die maand? Ik heb de online factuur geopend, maar daar staat niets bij, bij het plusje voor op aanvraag.
Beste, Aangezien wij een abnormaal hoog verbruik opmerken op onze factuur voor een nummer in onze pack, willen wij checken welke nummers opgebeld zijn met dat nummer. Wij krijgen steeds de boodschap: No data found with the filter criteria on the given billNr and invoiceItemKeys Terwijl wij echt willen nagaan of er al dan niet veel gebeld is met dat GSM nummer. Alvast bedankt voor de hulp.
Beste, Op 13/9 volgende mail ontvangen van CreditControl@skynet.be : Please find attached the invoice(s) raised on your account today. If you have more than one invoice they will all be in the single attachment above. If you have any queries please do not hesitate to contact the Credit Controller who deals with your account. Alternatively if you do not know the name of the Credit Controller you can contact us at: CreditControl@skynet.be Please do not reply to this E-mail as this is a forwarding address only. Met als attachment : 7806.zip Ik veronderstel dat dit een phishing mail is. Attachment was opgeslagen op mijn schijf bij "tempory files". Vriendelijke groeten, Rudi Willems
Wie kan mij verder helpen? Ik heb een Bbox2 en huurde een extra decoder voor een extra tv boven. Ook kocht ik een extra wifi-bridge om draadloos te kunnen. Alles geïnstalleerd. Tot daar dus geen probleem. Maar dan moest ik dus enkele seconden de wifiknop indrukken op de oude wifibridge die al op de bbox2 is aangesloten, en vervolgens enkele seconden op mijn nieuwe wifi-bridge. Nu blijkt dat mijn oude een Ruckus is, en er is daar helemaal geen knop op om in te drukken... Wat moet ik doen? Wie weet dit? Beste dank alvast!
ik heb een heel lange tijd niet op my premium club- bizz club geweest en ben mijn volledige log-in gegevens kwijt. Naar aanleiding van jullie sms, dat ik reeds 10 jaar in de club ben, wou ik mijn punten saldo raadplegen. Mijn gsm nr : 0477606680 wordt niet meer herkend, en ik kan blijkbaar daarom geen nieuw login account aanmaken? Kan u mij een volledig nieuw account doormailen aub. het laatste wat ik dacht gebruikt te hebben is niet meer in orde.
Volgend scherm krijg ik veel als ik proximustv via Safari wil kijken Hoe verhelp ik dit??
Als ik op tv guide klik staat 1 pas als 4de En 865 van boven . Zo kan ik niet zien wat op 1 to 8 te zien is in 1 beeld Maakt het lastig
Mail gestuurd over het niet kunnen openen facturen , heb dus ook geen klantnummer ter beschikking . Telefonisch contact over dit probleem , ligt aan mijne software beweren ze . Vanop afstand kunnen ze ze wel openen , Google Chrome gebruikt en nog steeds geen toegang om facturen te bekijken . Ze spreken van een icoon om op te klikken om factuur via pdf te bekijken maar krijg deze icoon niet op mijn pagina bij openstaande of betaalde facturen ... zucht ...pfffff ...
Hallo, ik heb het volgende probleem. Wanneer ik op mijn smartphone en tablet de app proximus tv open kan ik zonder problemen alle zenders bekijken, alsook de zenders van het Belgische voetbal waarvoor ik een abonnement heb. Wanneer ik echter wens te kijken via de pc, website proximustv. Lukt het niet om live voetbal van 11 te bekijken. Ettelijke telefoons en mails naar klantendienst waren tevergeefs. Laatste persoon aan helpdesk zei me dat het niet langer mogelijk is om via de website naar voetbal te kijken. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben, of juist niet hebben en naar voetbal kunnen kijken op een vaste pc. Voor alle duidelijkheid, alle andere zenders werken wel op website. Alvast bedankt
Gvd .. vorige 2 afleveringen werden feilloos opgenomen en die van volgende week staat al in de lijst maar de aflevering van vanavond kan op geen soorten van manieren opgenomen worden, noch via de ene noch via de andere decoder ... zelfs niet na een reset van één van de decoders. Al de "rest" staat normaal in de "opname" lijsten ... toch nog een gedeelte hekserij ?
Ik was in Rhodos , Griekenland, op vakantie en kreeg steeds de boodschap u saldo is ontoereikend, bij zenden van sms, terwijl ik een maand abonnement heb.
Ik kwam nog een beetje punten tekort voor een draadloze telefoon in de lijst van de premium club geschenken, dus even geduld, maar nu blijkt dat die maestro's niet meer in de lijst voorkomen, wat nu ?
Vandaag telefonisch aangeboden aan een huisgenoot : smart 10 abonnement met o.a. 50 minuten gratis bellen. Wat is dit? Ik vind hier niets van terug op de proximus - website.
Ik ben sinds vrijdag overgeschakeld naar Proximus voor internet en digitale tv. Ik heb een account aangemaakt om Myproximus, maar wanneer ik me aanmeld in de app, krijg ik steeds een foutmelding? Ik moet een product toevoegen? Hoe los ik dit op??
hoe geraak ik bij de e-services? want ik moet daar blijkbaar opgaan aangezien ik iets moet veranderen bij mijn limieten
Bij reis in Australië kreeg ik 4 dagen de melding dat mijn travel passport actief was. Doch bij controle factuur werden mij wel roamingkosten en telefoniekosten aangerekend die normaal binnen dit passport zouden moeten zitten. De dagelijkse limiet werd immers niet overschreden. Wat kan ik hiervoor doen? Mvg, Ruben
Weet iemand hoe lang het duurt vooraleer je je gsm kan gaan afhalen in een proximuscenter als je die eerst online reserveert?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.