Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Ik wil een gsm-nummer toevoegen aan MyProximus-account, maar ik zie de knop 'Koppel uw gsm-nummers aan MyProximus' nergens. Hoe kan ik een gsm-nummer toevoegen?
Ik betaal iedere maand mijn factuur via overschrijving, want de datums verschillen altijd van maand tot maand ! (Kan dat nu niet op een vaste datum ?) Maar als ik bvb. de ganse maand augustus (of iets langer) in het buitenland ben, wordt ik dan na 20 dagen afgesloten? Kan ik hiervoor een regeling treffen ?
Zijn er nog mensen die op een wachtlijst staan voor een iPhone 7 te ontvangen? ik sta nu al 11 dagen op een wachtlijst maar krijg zo goed als geen informatie. eerst had ik een reservatie gedaan via de webshop, bericht gekregen dat het toestel beschikbaar was, eenmaal in de shop aangekomen kreeg ik de melding dat dit niet klopte.. intussen alweer 9 dagen verder... Bellen naar proximus helpt niet, doorschakeling naar de lokale shop doet met ook niet.. Bij mij heb ik het "probleem" dat mijn toestel gereserveerd is in een shop in de buurt van mijn woning, maar momenteel zit ik wegens werk-verplichtingen en 100km hier vandaan.. ik kan dus niet zomaar even de shop binnenspringen. zijn er nog manieren om de wachtlijst te checken of om de lokale shop toch te contacteren via telefoon of email?
Wanneer zullen iPhone 7 gelinkt aan een abonnement kunnen aanschaffen
Hallo, Ik had een vraagje over de opname instellingen bij Proximus TV. Tegenwoordig kan je wat de tijdsinstellingen betreft bij begintijd enkel voor -5min kiezen en bij eindtijd enkel voor +30min. Vroeger had men veel meer keuze; toen kon men kiezen uit 2, 5, 10, 20, 30 minuten zowel voor de begintijd als voor de eindtijd. Waarom zijn deze erg handige instellingsmogelijkheden opeens verdwenen? Als ik nu een opname instel heb ik geen andere keuze dan 30 minuten extra op te nemen! Dit is echt enorm vervelend! Zeker omdat de beschikbare 100% opname capaciteit dan een heel pak sneller vol raakt met al die extra opgenomen tijd! Kan hier niets aan gedaan worden? Een beperking van -5 minuten voor de begintijd tot daar aan toe, maar die gedwongen extra 30 minuten opnemen zijn echt hinderlijk! Ik had graag geweten of dit aan mijn eigen decoder ligt of dat Proximus deze onhandige beperkingen zelf heeft ingevoerd. En indien het Proximus zelf is, zou ik toch graag weten waa
We zijn sinds twee dagen (terug) bij Proximus, alles ging tot hiertoe goed. Maar onze decoder gaat al niet meer. Gisteren, nadat we hem uit standby wouden halen, deed hij niets meer, ik heb toen op dat knopje achteraan geduwd en toen ging hij terug. Vandaag doet hij echter niets meer. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ook probeerde ik me zonet aan te melden bij MyProximus, wat ook niet lukt aangezien de factuurdatum die op het blad met configuratiegegevens ouder is dan 3 maanden ofzo :?. We zijn bij Proximus weg gegaan omdat we zoveel problemen hadden ermee, en na amper twee dagen is het weer hetzelfde
Goedemiddag, wij worden al geruime tijd lastig gevallen door een telefoonnummer dat afkomstig blijkt te zijn vanuit Luxemburg. Vandaag alleen al 6x gebeld geweest op 2u tijd. Ik heb de telefoon al eens opgenomen en gezegd dat ze moeten ophouden met bellen. Dan komt er geen antwoord. Ben nog nieuw op dit forum dus ik weet niet of ik het nummer zomaar mag geven. Als het niet zo mag, dan moet iemand er mij maar op aanspreken. Ben benieuwd of er nog mensen zijn die van dit nummer last hebben. (terwijl ik dit aan het typen ben bellen ze ons voor de 7de x) Het nummer : 0035220880691 Mensen van Proximus, gelieve mij de mogelijkheid te geven om dit nummer te blokkeren aub.
Beste forumleden, Enkele dagen geleden heb ik mijn gsm verloren op reis. Na wat zoekwerk heb ik helaas de simkaart moeten laten blokkeren. Volgens de klantendienst kan ik als pay and go gebruiker geen nieuwe sim-kaart krijgen met dezelfde telefoonnummer. Volgens de website wel. Volgens de website moet ik daarvoor zowel mijn puk als pincode hebben. Mijn pincode ken ik vanbuiten, mijn pukcode heb ik de afgelopen 13 jaar niet meer gezien en vind ik niet meer terug. Als pay and go gebruiker krijg ik ook geen facturen en is bijgevolg ook mijn klantennummer foetsie. Via MyProximus de pukcode opzoeken gaat niet, gezien ik het wachtwoord niet meer weet en een aanvraag voor een nieuw wachtwoord helaas per sms wordt verzonden en niet per e-mail. Kan ik mijn telefoonnummer nu wel of niet behouden? Kan ik mijn pukcode opvragen of niet? Gezien ik geen vaste lijn heb, kan ik de klantendienst niet telefonisch contacteren en aangezien een e-mail tot 10 dagen op een antwoord kan laten wa
Goedemiddag, Hoe beheer ik mijn emailadressen ? Als ik naar mijn berichten ga, krijg ik een nummer email te zien. Deze wil ik veranderen, maar men vraagt steeds een wachtwoord en voor mijn emailadressen heb ik nog geen wachtwoord. Het wachtwoord voor MyProximus wordt niet aangenomen. Hoe geraak ik hier verder mee ?
ik heb onlangs kennissen die gewoon telenet abo naar WIGO zijn veranderd, daarvoor betaalde ze in hun pack voor elke gsm abo apart 20 en 45 euro, voor gsm in het pack van telenet. en betalen nu 65 euro minder op hun pack omdat je geen gsm kosten betaald en kunnen gratis bellen naar alle vast en gsm nr's. Altijd gratis bellen en sms'en naar alle nummers in België. Mobiel en met je vast toestel. Betalen nu nog maar 100 euro met zwaarste abo. mischien tip voor proximus, is ideaal voor grote gezinnen zoals wij hier 5 gsm's in gebruik en als de 2 jongste rijp zijn voor nen gsm zijn dat er 7 gsm gebruikers. :8 is toch iets om over na te denken.:D
Hallo allemaal, Sinds een paar dagen is er internet in ons huis geïnstalleerd. De b-box-3-modem hangt op de begane grond (in het trappenhuis) en reikt tot 3 verdiepingen hoog. In de woonkamer is er een wifi-bridge en de decoder voor TV geïnstalleerd, op de begane grond is heel goed internet. Ik heb op de derde verdieping goed ontvangst, alle streepjes zijn vol, alleen het internet is heel slecht tot haast nihil. Hoe kan het dat het ontvangst heel goed is, maar er daar geen internet is? Kan ik dit probleem oplossen met een Wifi-versterker? Gr.
Is de firmware OS 06.52 voor de Fritzbox 7360 V2 reeds goedgekeurd door Proximus ?
Beste allemaal Sedert kort kan ik niet meer op afstand inloggen op mijn pc en camera's. Voordien had ik geen problemen en heb ik ook aan de instellingen op de modem geen wijzigingen aangebracht.Ik zag wel dat in de "remote administration" de poorten 8080 en 443 niet meer aangevinkt staan. Als ik dat toch doe dan wordt gevraagd psw in systeem te wijzigen (admin en user) Nadat ik dat uitgevoerd heb lukt het nog altijd niet. Met PFPortchecker zie ik ook dat de poorten niet open zijn.Kan hier iemand raad geven? mvg
Mijn bbox staat in de woonkamer. Wifi signaal is daar perfect. Als ik in de keuken ga is mijn wifi signaal zeer zwak en onstabiel. Oorzaak is mogelijk dat de muur van de keuken naar de living voorzien in van kasten met ingebouwde koelkast, een oven en een microgolfoven, allemaal naast elkaar. Ik neem aan dat een wifi versterker hier niet de oplossing is maar dat ik een access point nodig heb in mijn keuken. Ik heb daar echter niet de mogelijkheid om eenvoudig een ethernetkkabel te leggen. Bestaat er iets dat ik via de stroomkabel kan laten gaan (dmv die speciale stopcontacten) of moet die echt een afzonderlijke ethernetkabel zijn?
ik heb op 9/8/16 proximus tv aangevraagd op29/8 is een technicus langs gekomen alles werkt, ok maar op mijn factuur staat 59 euro aangerekend voor een technicus maar de aanbieding was gratis technicus als je voor 15/8/16 proximus tv aanvroeg wat moet ik nu doen?
Beste Sinds de komst van de app heb ik nooit problemen ervaren, tot vorige week. Ik kon plots niet meer op de app via mijn laptop en ik kreeg steeds de volgende foutmelding: "FOUT U kan niet worden geregistreerd op dit moment. Probeer het later opnieuw." Op aanraden van mijn vriend heb ik de app verwijderd. Maar toen ik de app opnieuw wou installeren, lukte dit niet meer. Er blijft staan: "downloaden starten", maar het start maar niet. Ik kan het ook niet onderbreken en de app is helemaal niet meer terug te vinden op mijn laptop (windows 10). Ik ben al gaan kijken via instellingen => systeem en ook daar staat de app niet tussen. Wat moet ik nu doen? Mvg
Ik heb sinds een paar maand , een vaste lijn telefoontoestel 2032 met een groot scherm Helaas kan ik op het scherm niets zien.Alleen als ik iemand bel komt het gevormde nummer heel flauw op het scherm , het is haast niet te lezen hoe kan ik dat verhelpen.
Hallo In de digitale wereld waar we spreken van digitale TV kan dat toch niet dan Proximus blijft werken met silverlight. Vele browser ondersteunen dit niet en als zelf "Edge" het niet ondersteund weet je toch dat je daar dringend moet van afstappen. Mensen vragen al langer dan vandaag om te moderniseren. Mensen met weinig kennis van computers moeten plots een andere browser downloaden! Zeker voor die mensen vind ik het erg. Ikzelf kan me sneller aanpassen maar vindt het toch vreemd dat proximus hier niets aan doet. Er zijn zelf volgens mij geen toekomstplannen om dit meteen te upgraden. Misschien zijn er te weinig mensen die gebruik maken van het platform? Wel proximus ik geef u het antwoord! Upgrade gewoon naar een ander systeem. Ik hoop dat iemand dit leest en dit terecht komt bij iemand die er iets kan aan doen...
hallo, Ik heb de laatste tijd regelmatig een storing op tv én op de pc. Op de pc verschijnt de text zoals in de titel beschreven. Mijn tv is dan ook uit en geeft een error dat er dus geen verbinding is. Nadat ik de modem reset 1 of 2x, gaat het meestal terug goed. Ik heb het wel veel, zodanig dus dat het storend werkt, zeker als ik een serie aan het bekijken ben en/of gedurende een opname. Hoe kan ik deze storing verbannen aub.
Beste, Als bestaande klant heb ik op 16/9 ingetekend op een iPhone 7 met 45 abonnement. Ik heb tevens de vraag gesteld of dit eveneens mogelijk was met een 128GB versie en dit werd bevestigd door de verkopers in het Proximus center te Mol. Mails zijn voorhanden, in dit geval kost de iPhone 7 dan 299 -100 korting €199 Vandaag zelf even contact opgenomen met het Proximus center met de levertermijn en ik krijg plots te horen dat deze combinatie enkel mogelijk is met een smart + phone 65 pakket. Mag ik hier even toch wel meer duidelijkheid vragen over deze combinaties? Ik merk op dat je online eveneens de 265GB versie kunt aanschaffen met een 45 abonnement. En waarom hebben ze me deze belofte dan wel gemaakt bij het intekenen? Alvast bedankt. Koen
Beste, Bij het opstarten van mijn decoder blijft hij vasthangen op het scherm 'welkom'. Dit is nu al enkele uren zo. Ook heb ik de modem en de decoder verschillende malen heropgestart maar het probleem blijft bestaan. Mvg
Graag had ik geweten of het mogelijk is een pay and go nr aan je tv pack toe te voegen. Dit om gebruik te kunnen maken van het bijgeleverde surfvolume in je tv pack. Momenteel hebben wij een gelijkaardige formule bij de concurrentie maar we zouden willen overstappen naar pay and go als het surfvolume beschikbaar wordt. Zo niet is de concurrentie helaas goedkoper 🙂
Ik ben vandaag al klant met een abonnement Volgens promotie kunnen we instappen in de promotie voor contract van 2 jaar aan 20 eur en 9 euro voor gsm. So far so good Wat gebeurt er met mijn bestaand nummer? Kan ik eenvoudig mijn bestaande SIM in het nieuwe toestel steken en weg ermee?
onlangs kreeg ik een brief van Belgacom dat ze mijn lijn gingen verbeteren. Dit zou gisteren gebeurd moeten zijn maar ik merk zelf geen verbetering, als ik mijn verbetering test kom ik soms nog lager uit dan voordien. Ondanks dat ik dacht dat we nu eindelijk op het nieuwe systeem zouden zijn aangesloten.
Vandaag hebben ze mij aangesloten bij Proximus voor Internet, Tv en telefoon. Ik wil nu een WiFi-fon account aanmaken en krijg steeds een foutmelding "login bestaat al" bij elk mogelijke combinatie van tekens. Ik kan dus geen account aanmaken... Hoe komt dit? Moet ik enkele dagen wachten na activatie van mijn producten?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.