Skip to main content
Antwoord

Proximus TV app

  • September 22, 2016
  • 12 reacties
  • 475 Bekeken

Beste

Sinds de komst van de app heb ik nooit problemen ervaren, tot vorige week. Ik kon plots niet meer op de app via mijn laptop en ik kreeg steeds de volgende foutmelding: "FOUT
U kan niet worden geregistreerd op dit moment. Probeer het later opnieuw." Op aanraden van mijn vriend heb ik de app verwijderd. Maar toen ik de app opnieuw wou installeren, lukte dit niet meer. Er blijft staan: "downloaden starten", maar het start maar niet. Ik kan het ook niet onderbreken en de app is helemaal niet meer terug te vinden op mijn laptop (windows 10). Ik ben al gaan kijken via instellingen => systeem en ook daar staat de app niet tussen. Wat moet ik nu doen?

Mvg

Beste antwoord door RobrechtB

Nee maar dan is er ergens iets op je computer dat het downloaden tegenhoudt. Dit is een probleem langs de kant van je windows. Ik heb snel even op google gekeken en je kan altijd het volgende eens proberen http://www.windowscentral.com/fix-pending-apps-windows-10-store

Mvg, Robrecht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 22, 2016

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 22, 2016
Beste

Ik weet hoe ik het kan installeren. Het wilt niet installeren, dat is het probleem. 🙂

Mvg

Tamara,

Hier kan je terug vinden hoe je de Proximus Tv app kan installeren:

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer.html

Met vriendelijke groeten,

Samuel

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • September 23, 2016
Heb je al eens geprobeerd de app te installeren via de site van Microsoft ?

https://www.microsoft.com/nl-be/store/p/proximus-tv/9nblggh5wt68

Krijg je dan ook een foutmelding ?

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 23, 2016
Beste

Als ik het op deze manier probeer, opent de windows store automatisch. Ik kan dan wel terug op 'installeren' drukken, maar krijg de volgende foutmelding: "Probeer opnieuw te downloaden. Er is bij ons iets verkeerd gegaan." Volgens mij heeft dit te maken met het feit dat de app in de wachtrij staat bij mijn downloads en updates. Ik kan dit echter niet stopzetten. Zie foto.

Mvg

Tamara

Heb je al eens geprobeerd de app te installeren via de site van Microsoft ?

https://www.microsoft.com/nl-be/store/p/proximus-tv/9nblggh5wt68

Krijg je dan ook een foutmelding ?

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • September 23, 2016
Daar staat dat hij de download aan het starten is. Dus normaal zou je computer nu de app moeten downloaden.

Mvg, Robrecht

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 23, 2016
Beste

Dit staat al 5 dagen zo. Lijkt me toch niet normaal dat een app zoveel tijd vraagt om te downloaden?

Mvg
Tamara

Daar staat dat hij de download aan het starten is. Dus normaal zou je computer nu de app moeten downloaden.

Mvg, Robrecht

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • September 23, 2016
Nee maar dan is er ergens iets op je computer dat het downloaden tegenhoudt. Dit is een probleem langs de kant van je windows. Ik heb snel even op google gekeken en je kan altijd het volgende eens proberen http://www.windowscentral.com/fix-pending-apps-windows-10-store

Mvg, Robrecht

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 23, 2016
Beste,

Dank U wel voor de link!

Mvg
Tamara
Nee maar dan is er ergens iets op je computer dat het downloaden tegen houd. Dit is een probleem langs de kant van je windwos. Ik heb snel even op google gekeken en je kan altijd het volgende is proberen http://www.windowscentral.com/fix-pending-apps-windows-10-store

Mvg, Robrecht

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • September 23, 2016
Dat is graag gedaan! 😉

  • Apprentice
  • September 23, 2016
Eigenlijk toch ongelofelijk met die googel kun je (bijna) alles vinden en oplossen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • September 23, 2016
Zoals we vaker zeggen 😉

  • Apprentice
  • September 28, 2016
App proximus tv werkt niet op mijn Samsung s 6 ik krijg steeds de melding dat ik deze moet activeren op my proximus maar vind niet terug waar ik die moet activeren