Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Vraagje vooraleer eventueel over te schakelen van " Maxi-pack naar Familus. Klopt het dat " Belgisch Voetbal " en "International Sports " samen in Familus slechts 5 euro kosten. Of staat er een fout op de website.
Dag Proximus Team, wat ik mij al een tijdje afvraag is het volgende: Wordt de inhoud van sms-berichten en telefoongesprekken bijgehouden? Of enkel de gegevens van, waar/wanneer/hoelang en naar wie? En hoe lang wordt dit bijgehouden? Mvg
Hallo Proximus en andere leden, Waarom krijg ik de melding "dit programma is beveiligd tegen kopieren" als ik op "rec" van mijn "dvd recorder" duw op de zender FOX die onlangs werd toegevoegd, zelfs op TLC en BBC World en CNN. En van 1/7 tot 16/10 was het ook nooit mogelijk om opnames te maken van de zender M&S met mijn "dvd recorder". Ik heb er dan ook nooit veel naar gekeken aangezien ik geen opnames kon maken om op DVD te bewaren. Zijn we nu echt genoodzaakt om van "beveiligde" zenders via de decoder op te nemen? Gelukkig gebeurd dit niet bij de commerciële (Vlaamse) zenders. Wie kan er ook niet opnemen op de DVD recorder van de zender FOX? Is er misschien een mogelijkheid om deze beveiliging weg te doen, we betalen toch voor de zenders, en sommige zitten gewoon in het basispakket? (TLC, BBW World, CNN) Timm1983
Ik krijg meestal een foutmelding bij verzenden van mails van op iPhone, nl.: de server accepteert het afzenderadres niet. Heb hiervoor reeds meermaals contact gehad met Proximus maar probleem keert steeds terug Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie
Ik heb al meerdere keren geprobeerd te bellen maar elke keer als ik een categorie kies kom ik op de te technische dienst uit, ik moet op Mijn Proximus zijn niet op de technische dienst DANK U.
Als ik mij aanmeld op MyProximus krijg ik eerst twee tabbladen: 'Mijn Overzicht' en 'Mijn Account'. Klik ik vervolgens op 'Mijn Account' komen de volgende tabs erbij: 'Mijn producten', 'Mijn Facturen', 'Mijn Verbruik', 'Mijn Premium Club', 'Mijn Berichten' en 'Mijn Support'. Bij het gaan naar één van deze tabs krijg ik telkens ofwel een 403 'U hebt geen toegang tot deze toepassing', ofwel kom ik terug op 'Mijn overzicht' terecht waar ik terug maar twee tabs heb. Ik heb alleszins de rol 'administrator'. DIt is inmiddels al twee maanden. Ik heb hier al eens voor gebeld, maar na enkele keren doorverbonden te worden was er een technisch probleem bij de support en kon ik niet verder doorverbonden worden.
Waarom geen Tuttimus pack zonder vaste telefoon?
De TV-Gids op BBC First klopt niet : - een voorbeeld: DCI Banks staat daar geprogrammeerd om 22u, terwijl het in feite 21u moet zijn. - een ander voorbeeld: nu staat in de TV-Gids om 18u30: In the Club geprogrammeerd, maar toont men :Death in Paradise (in de TV Gids geprogrammeerd om 19u30. Zou men dat kunnen corrigeren a.u.b.? Bedankt!
eindelijk fox bij proximus!! Maar waarom niet in het basisaanbod ??? Moeten we daarvoor extra betalen om die prachtige zender te kunnen zien? Waarom nu juist in een boeket? Het geld groeit niet op onze rug hé.
Hallo, Toen ik vandaag wou kijken naar de zender M&S, nr: 196, zag ik dat die verdwenen was, zowel de gewone als de HD. Nochtans was ik van de indruk dat die zender als vervanging gold voor het missen van andere zoals SyFy en zo. Iemand die weet wat er gaande is? Want eerlijk gezegd, als die er niet meer bijzit hoef ik ook geen pakket meer te nemen, dan is het de moeite niet meer.
Weet er iemand waarom ik alleen FOX op beneden tv krijg en niet op mijn tv op de 1ste verdieping??? En ook niet op mijn laptop of tablet????
Hallo, Eerder op dit forum en tevens via de lijntest van proximus is er bevestigd dat mijn adres warotstraat 19 - 3020 Winksele VDSL2, HD snelheid heeft, maar ik probeer nu uit te zoeken hoe snel Proximus mijn lijn effectief deze snelheid kan geven. In Juni is er bij mij reeds een technicus geweest die alles klaar gemaakt heeft voor VDSL met bbox3, dus het is denk ik gewoon een activatie buitenhuis. Kan iemand helpen wat er moet gebeuren ? Johan
Vandaag heb ik Fox erbij, maar ben wel M&S kwijt (ook alle opgenomen programma's). Nochtans had ik dit erbij gekregen wegens het verdwijnen van oa SyFy. En wat mij vooral stoort: weeral zonder enige communicatie.
Beste, Ik zou graag weten hoe dat zit met Netflix er staat nu bij dat je het drie maanden gratis krijgt maar hoeveel gaat het kosten na die 3 maanden? Ik heb een nu pack comfort met 1 smart 20 (was blijvende promotie blijf 10 €betalen) erbij en het Belgisch voetbal . Voor netflix op 2 tv schermen betaal ik nu 9.99 € per maand. Is het dan wel verstandig dat ik verander ? groetjes roosie
Ik heb een email gehad aangaande gratis OneDrive for Business. Ik probeerde de aanwijzingen te volgen, maar ik vind nergens een link 'mijn OneDrive-account activeren' wanneer ik ben ingelogd in MyProximus. Waar kan ik die link vinden ?
Beste, Ondanks 2-malig invullen formulier, is het blijkbaar nog steeds niet gelukt de facturatie over te zetten van de PRIVE naar de BVBA-account. Graag asap hierover contact. Mvg, Rien De Koster
Het lijkt wel een doolhof, niet erg overzichtelijk. Ook niet up-to-date. De dag is nog maar net gestart en het is allemaal al rood of verbruikt 🙂 Wie zijn verbruik is dit allemaal ? :) !P! Moc mtc td ...?? EU = Europa :) Video Verbruik myproximus : https://www.dropbox.com/s/mmatl4tuvm6dqia/Proximus%2021-09-16.mp4?dl=0
Mijn dochtertje heeft de afstandsbediening in haar handen gehad en sindsdien staat er rechtboven het tvscherm een klein vensterje met dezelfde beelden als op groot scherm. iedere keer dat ik begin te zappen staat het er terug. Hoe zet ik dit terug af?
Kan Proximus aub de nederlandstalige ondertitels van BBC First aanzetten !? Bedankt
Nog een probleem met opnamen en voornamelijk het instellen ervan: vaak gebeurt het dat, wanneer ik een film, serie of een hele reeks wens op te nemen en heel specifiek instel dat het op "lange termijn" beschikbaar moet blijven, quasi alles op 60 dagen en dus op korte termijn opgenomen wordt. Zeer vervelend. Geregelde reboot van de decoder haalt niets uit. Het gaat een tijd goed en plots de ene bug na de andere. Wat is het probleem? Wat kan eraan gedaan worden? Wanneer worden deze vervelende problemen nu eens eindelijk fatsoenlijk opgelost?
Nog geen fox te zien op 192
Hallo, Mijn moeder heeft 2 mailadressen. Waarvan 1 skynet mailadres. Ze zou graag de mails automatisch willen laten doorsturen van haar skynet mailadres naar haar ander mailadres. Maar ik geraak maar niet ingelogd op de webmail van skynet. De pagina blijft maar laden, heb het nu al op verschillende smartphones, tablets en computers geprobeerd maar tevergeefs. Wat kan ik nu doen? Kunnen jullie deze instelling misschien aanpassen? groeten
Ik heb fix-ip en bbox2 mijn .be domein is ingesteld op dit fix-ip adres bbox2 routert poort 80, 443, 21, 25, 143, 110 en nog zo wat naar de betreffende servers werkt fantastisch, maar als ik "thuis" ben, kan ik niet aan de servers via de domeinnaam, want de bbox zegt: "awel, da sinnekik" en vertaalt het fix-ip naar 192.168.1.1 een webadres op het .be domein wordt dan http://192.168.1.1/dns_error en dat geeft wat nutteloze info. ik zit dus op de smartphone en de laptop met alle shortcuts dubbel: via domeinnaam en via intern ip adres en in thunderbird en op android ook steeds twee mailboxen maken... Is daar iets aan te doen? Ik heb gelezen dat de bbox in bridge modus kan werken, maar dan zou ik een router achter de bbox moeten zetten en eigenlijk ben ik verder content met die bbox en mogelijk verplaats ik het probleem dan een routertje verder. Voordat de bbox bestond had ik een (belgacom)router, die dit probleem niet had, misschien is het een simpele instelling...
http://www.proximus.be/nl/id_cr_multipackage/particulieren/producten/televisie/boeketten-passen/alles-in-1-boeket-multi.html Neem je nu Kids package, Entertainment package, Music & Culture package, Nature & Discovery package, Sport & Pleasure package of Nostalgie package op ieder boeket staan er fouten van zenders die aangeboden worden en die niet meer te bekijken zijn. Hier heb je een voorbeeld Nature & Discovery package daar staat nog altijd de Zen zender die is al maanden weg uit het aanbod van PX. Jullie Entertainment package is een ramp geworden, de zender Lacht verdwijnt ook en heb er geen last mee was voor mij toch een zender die ik nooit bekeek. Blijven er drie zenders over ID, AMC en BBC entertainment en dat kost de klant kleine 6 euro per maand. Wat is de oplossing van PX wij gaan Fox die bij al de collega's gratis is en in HD standaard pakket zitten aanbieden bij ons, maar je zal er wel moeten voor betalen . Dan hebben wij terug 4 zenders in dat pakket. Jullie komen er
Ik heb gehoord dat de serie dinges de levens terug komt op 17 oktober klopt dat?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.