Als ik mij aanmeld op MyProximus krijg ik eerst twee tabbladen: 'Mijn Overzicht' en 'Mijn Account'. Klik ik vervolgens op 'Mijn Account' komen de volgende tabs erbij:
'Mijn producten', 'Mijn Facturen', 'Mijn Verbruik', 'Mijn Premium Club', 'Mijn Berichten' en 'Mijn Support'.
Bij het gaan naar één van deze tabs krijg ik telkens ofwel een 403 'U hebt geen toegang tot deze toepassing', ofwel kom ik terug op 'Mijn overzicht' terecht waar ik terug maar twee tabs heb. Ik heb alleszins de rol 'administrator'.
DIt is inmiddels al twee maanden. Ik heb hier al eens voor gebeld, maar na enkele keren doorverbonden te worden was er een technisch probleem bij de support en kon ik niet verder doorverbonden worden.
Antwoord
'U hebt geen toegang tot deze toepassing' voor facturen, producten, verbruik, ...
Beste antwoord door tina.b
Dag Jan,
ik heb je bericht doorgestuurd naar de collega's van MyProximus. Zij gaan je login nakijken en sturen via mail hun bevindingen of instructies door om dit probleem te verhelpen.
vriendelijke groeten,
Tina
ik heb je bericht doorgestuurd naar de collega's van MyProximus. Zij gaan je login nakijken en sturen via mail hun bevindingen of instructies door om dit probleem te verhelpen.
vriendelijke groeten,
Tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
