Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
App op iPad wil mijn gegevens niet ophalen ,gisteren werkte die nog, sedert vandaag niet meer.Geeft een melding onverwachte fout.Groetjes Johan
Goede middag forum, Wanneer ik via My Proximus --->'Mail doorzenden' ---> 'schakel email forwarding' --->mijn hotmailadres ingeef dan krijg ik én de mails op mijn hotmailadres én op mijn skynetadres. Ik vind dit onlogisch. Voor mij is het toch de bedoeling van alle mails bestemd voor mijn skynetadres door te zenden naar mijn hotmailadres en niet van ze én door te zenden én ze te blijven ontvangen op mijn skynetadres. Bij bezoek aan 2 Proximusverkooppunten werd mij verteld dat dit 'normaal' was/is. Graag iemand zijn/haar ervaring(en) met de forwarding mogelijkheid. Graag praktijkervaringen. Liever geen, weliswaar goedbedoelde, meningen/raadgevingen à la 'probeer eens dit of probeer eens dat'. Ik kom enkel naar dit forum omdat ik zelf wel 'probeer eens dit of probeers eens dat' heb ... geprobeerd. Zonder resultaat dus. Alvast bedankt.
Tuttimus wordt mooi voorgesteld maar er zit een addertje in.....nieuwe klanten worden verwelkomd met mooie cadeaus maar voor de bestaande klanten komt dit niet altijd voordeliger uit. Heb nu een pack met daarin tv,Internet, vaste lijn.... en 2gb inbegrepen voor mijn tablet.... Als ik zou overschakelen naar Tuttimus komt dit duurder uit, aangezien ik dan een abonnement zou moeten nemen voor mijn tablet om te kunnen surfen als ik onderweg ben. Bedankt proximus om bestaande klanten in de kou te laten
Mijn simkaart was vorige week kapot, ik had op de site gelezen dat dit gratis was. Toen ik in de winkel toekwam en ze mijn simkaart vervangen hadden, zeiden ze dat dit 3 euro kostte, terwijl ik altijd al geweten heb dat dit gratis is. Als ik mijn contacten nog is wou laten overzetten, kwam hier nog eens 2 euro bij. Ik vind dit persoonlijk niet echt kunnen, want het is eerst en vooral al niet mijn fout dat mijn simkaart niet meer werkt.
Beste, ik heb de optie Proxiduo, is het mogelijk om op de 2° "gewone" SIM 3G/4G te hebben aub? Mocht dit mogelijk zijn is het mogelijk om de "gewone" SIM in te ruilen vr een Nano SIM? Alvast bedankt vr uw reactie! mvg WIm
Even mijn situatie schetsen: BBox2 modem met directe verbinding naar decoder en PC beneden en een powerline van Proximus zelf naar TV boven. Sinds gisteren heeft mijn broer een 2de powerline geïnstalleerd voor zijn PC boven en daarmee zijn de problemen begonnen met mijn TV-signaal. Zenders in HD bekijken lukt gewoon niet en SD werkt voor ongeveer 5-10 minuten en dan zwart scherm met de melding 'Geen signaal'. Stekker van decoder uit-en insteken doet niets, ook niet bij de modem. Vergt dit gewoon teveel van elektriciteitsnet? Bekabeling zal hier toch wel al zeker 30 jaar oud zijn, misschien zelfs meer :s
Beste, op 20/10/2016 kreeg ik een herinnering over een openstaand bedrag (klant 26256784). Behoudens een fout van mijn kant blijkt bij controle van mijn facturen dat ik alles betaald heb. Ook op de ommezijde stond € 15 vermeld. Op 6/11/2016 kreeg ik een tweede nogal agressieve brief met opnieuw de herinnering aan een openstaand bedrag van €15 maar ... op de ommezijde staat vermeld dat ik nu plots €45 moet betalen. Ook het overzicht van de klantenrekening op de ommezijde is voor mij absoluut niet te begrijpen zodat ik me vragen begon te stellen rond een mogelijke vorm van phishing. Kunt u dit voor mij controleren, aub? Ik schrik hier echt ook van want ik ben al 27 jaar onafgebroken klant bij Belgacom/Proximus en ik heb dit nog nooit meegemaakt dat ik dergelijke agressieve briefinhoud ontvang. Alvast dank voor een antwoordje Rik V
Geachte, Mijn naam is margareta de vreese. Ik heb een vaste lijn en digi televisie bij jullie. Elke maand opnieuw krijg ik geen 1ste factuur toegestuurd per post!!! Krijg direct 2de factuur + telkens herinneringskost!!! Er moet dringend naar gekeken worden want vanaf nu betaal ik deze niet meer!!! Hopende op een snelle reactie KN 615650864
DNS aanpassen van de records en dit tijdens het weekend , wat is de kos daarvoor?
In factuur van juli, augustus, september en oktober wordt mij steeds 1€ aangerekend alhoewel ik dit niet gebruik. Graag had ik een rechtzetting
Dag, Beste Proximus kunnen jullie mijn annulatiebedrag kwijtschelden? Hier mijn ervaring met Proximus: Heb Pack telefonisch aangevraagd. Installatie werd steeds verlaat. Was 1 maand aan de gang, ondertussen meerdere keren gebeld met proximus. Na maand vertelden ze me dat het nog eens 3 weken ging duren vooraleer ze het komen installeren. Dan telefonisch gemeld dat ik alles wil opzeggen. Paar dagen later krijg ik via mail een factuur voor de annulering 59 euro. Een tijdje later krijg ik toegangscodes opgestuurd via een brief. Wat is het antwoord van de operator ? Ivm mail annulerings factuur: 1ste operator: als technieker nog niet heeft langsgekomen moet je geen annuleringsvergoeding betalen. 2de operator: je hebt pas na 14 dagen geannuleerd, je zal moeten betalen Tijdens aanvraag hebben ze de technische situatie niet goed ingeschat/gecheckt waardoor alles op de lange baan is geschoven. Ene operator zegt je hoeft niet te betalen, andere wel. Een operator zeg
Op het einde van het voetbalseizoen kon ik de wedstrijd Antwerp - Lierse ''rechtstreeks " op mijn scherm volgen. Enkele weken geleden was het weer die match maar ze volgen op tv was niet mogelijk. Nochtans stond ze aangemeld. Ik heb niets aan mijn contract met Proximus gewijzigd. Zij misschien wel? Het enige wat veranderde is: ik moest tussen die twee wedstijden in mijn decoder komen inruilen voor een nieuw exemplaar en blijkbaar zou ik dan meer kunnen genieten van mijn programmas. Op een vraag die ik ongeveer een maand geleden stelde en die binnen de 10 werkdagen zou beantwoord worden, heb ik nog steeds geen antwoord gehad. Wat is er aan de hand. Ben al klient sinds 1974 zonder enige onderbreking, ook voor mijn zaak die toen vier lijnen had. Nu op pensioen. Fred
Waar is de samsung in voorraad nu want in Sint-Truiden heb ik een aanvraag ingedient op 30 oktober die hebben nog niet gebeld mijn gsm is stuk ik wil dringend een nieuwe.
We haalden een nieuwe router en installeerden hem. Het internet werkt maar onze draadloze hp printer krijgen we niet geïnstalleerd. Hij geeft telkens aan dat er een WPD fout is en WPS time out. Waaraan kan dit liggen en welke stappen moeten we ondernemen om dit in orde te krijgen?
Hoezo vind ik geen fox? zo moest er geen fox zijn op proximus, MAAK DAN FOX mensen willen hun serie kunnen kijken!!!
Hoe komt het dat ik geen ondertiteling meer heb bij mijn TVs
Tot grote ergernis lukt het maar niet opnames te doen op FOX, dan gaat het dan weer niet of heeft die niets opgenomen ofwel het toch is ingesteld, of serie opname lukt niet.....enz... elke dag is er wel iets of de programmatie klopt van geen kanten Pffffffffff ben het stiletjes beu ...en ik niet alleen. ik weet niet of ik een overstap naar telenet nog lang kan tegen houden hier thuis??
I have attaxched 128GB USB SSD to my Bbox3. I can access files from bootcamp windows8 (via filemanager), but not from osx or parallels win8. Osx sees bbox3 on network places, but says" connection failed." I have also a network printer with sd slot, It can connect to it without problem. I have called proximus technicalservice, but trainee there has even no opinion about what NAS or Usb storage on bbox is!
Ik ben helemaal geen IT technicus want anders zou ik deze vraag niet stellen. Op de BBox 3 is er een rode poort voorzien met de vermelding "WAN". Vermits de installateur melding maakte dat twee HD tv op de bbox soms problemen kan veroorzaken, heb ik op aanraden van hem een switch box van Linksys met 8 poorten gekocht. Momenteel is met box verbonden via een van de 4 gele poorten. Maakt het een verschil uit als je de verbinding tussen de BBox3 en de Linksys maakt via de rode poort? Had al reeds gezocht op het forum maar niets gevonden. Dank bij voorbaat. Jonny
ik ben verleden week 30 oktober in de proximus winkel geweest omdat er geen smartphone aanwezig was gingen ze me terug bellen ondertussen zit ik al een week verder en heb ik nog niets gehoord. het betreft 9 euro betalen en dan 2 jaar 20 euro. Hoelang nog wachten?
Dit mag ook eens gezegt worden... Gisteren een telefoontje gekregen van een Proximus vertegenwoordigster, mevrouw muylle. Ze vroeg verder info over mijn klacht en ik moet zeggen dat ze heel aandachtig luisterde en de respons was heel leuk. Alle problemen zijn opgelost en heb haar info gegeven, dat veel mensen terecht reageren, hier op het forum. Dat de klant veel te weinig info krijgen bij problemen of veranderingen van zenders. Ook dat het vanaf de callcenters, niet alleen bij Proximus! Is de service voor de klant verslechterd. Denk dat ze te weinig opleiding geven aan die mensen. Klant moet soms met aandringen de oplossing aanreiken.. enz... De feedback die ik gaf ging ze doorgeven hogerop. Ik moet zeggen dat dit een positieve noot is, dat ze de moeite doen en toch persoonlijk contact zoeken. Waarvoor dank. Nu nog zien of het zo zal worden...meer info voor de klanten. Proximus heeft zijn excuses aangeboden en voor mij is de klacht opgelost. Dus prettige dag nog en Team Proximus
Deze maand ging er plots 59 eur van mijn rekening. Promo affinity voor 4 voorbije maanden. Kan u mij zeggen wat dit inhoudt aub ? Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur
Mijn kinderen hadden allebei een pay and go abonnement , nu een smart 15 full control. Bij pay and go kon je spelen en munten verzamelen. bij opzegging van de pay and go kon je deze munten inruilen en ik heb dit gedaan voor een gratis film.... heb daar tot nu toe een bevestiging van ontvangen Hoe kan ik dit controleren? Edit Wim: verplaatst naar dit subforum
Sinds al een tijdje stel ik vast dat bij het zappen naar het volgende of vorige kanaal er dikwijls 2 of meer kanalen versprongen wordt. Dit gebeurt met verscheidene afstandsbedieningen. Het probleem zit dus in de decoder. Iemand een idee om dit te verhelpen
Vandaag factuur gekregen van Px. Hierin werd er bij mijn gsm abonnementen data aangerekend. bij de dochter ; Proximus Smart+ 15 Nationale Oproep Oktober 16 0u17:53 0,00 SMS nationaal 247 0,00 Nationaal Mobile - Internet --- volume based (MB) 2.674,190 24,34 bij mijzelf : Proximus Easy+ 15 Nationale Oproep Oktober 49 2u04:35 0,00 SMS nationaal 72 0,00 Nationaal Mobile - Internet --- volume based (MB) 593,436 20,40 Voorheen had ik steeds 2gb data te verbruiken
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.