Skip to main content
Antwoord

TV app op iPad

  • October 27, 2016
  • 23 reacties
  • 379 Bekeken

wanne
App op iPad wil mijn gegevens niet ophalen ,gisteren werkte die nog, sedert vandaag niet meer.Geeft een melding onverwachte fout.Groetjes Johan

Beste antwoord door AndyM

Dag Wanne,

Inderdaad we hebben net feedback ontvangen van onze engineering:

Het probleem is verholpen en het zou nu moeten werken.

Mvg,

AndyM

Het Proximus-team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

23 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • October 27, 2016
Dag Wanne, kan je anders de app is verwijderen en terug installeren ?

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team

wanne
  • Auteur
  • October 27, 2016
Dat heb ik al twee keer geprobeerd,blijft hetzelfde

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • October 27, 2016
En krijg je die fout bij het openen van de app of op een andere moment ? Ik heb hier even op een iOS toestel getest en het ging direct dus het lijkt ergens op jou toestel mis te lopen. Heb je een ander toestel om eens op te testen ? Mvg,RB

wanne
  • Auteur
  • October 27, 2016
Als ik de app opnieuw installeer dan moet ik eerst de voorwaarden aanvaarden en dan inloggen met e-mailadres en wachtwoord, dit lukt allemaal ,maar dan wil de app mijn gegevens ophalen en dan krijg ik de melding "onverwachte fout"

wanne
  • Auteur
  • October 27, 2016
En krijg je die fout bij het openen van de app of op een andere moment ? Ik heb hier even op een iOS toestel getest en het ging direct dus het lijkt ergens op jou toestel mis te lopen. Heb je een ander toestel om eens op te testen ? Mvg,RB

Op mijn iMac werkt TV kijken en een opname programmeren wel

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • October 27, 2016
Ik ga het eens doorsturen naar het team verantwoordelijk voor de app om na te kijken. Draai je de laatste versie van iOS ? Mvg,RB

wanne
  • Auteur
  • October 27, 2016
Ik ga het eens doorsturen naar het team verantwoordelijk voor de app om na te kijken. Draai je de laatste versie van iOS ? Mvg,RB

Jawel ik heb de laatste software update van iOS gedownload en geïnstalleerd ;

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • October 27, 2016
Ik heb het doorgestuurd naar het team verantwoordelijk voor de app.

Mvg, Robrecht

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • October 27, 2016
bij mij werkt de app ook niet vandaag, zowel op mijn grote computer als op de kleine laptop,
gisteren werkte alles perfect, vandaag enkel het logo en dan een leeg scherm , dit op beiden
Ik werk op beiden met windows 10

  • Apprentice
  • October 27, 2016
Ik heb hetzelfde probleem op mijn iPad. Heb al verschillende keren geprobeerd door onder andere het volledig te verwijderen van mijn iPad en terug te installeren, maar niets helpt.

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • October 27, 2016
Hi, daarom dat ik aan enkele klanten wat specifieker gegevens opvroeg om dit door engineering nader te laten bekijken..ik wacht nog op respons.. mvg sabine

Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • October 27, 2016
Ik heb hetzelfde probleem. Ook de app verwijderd en opnieuw herinstalleerd. Waarschijnlijk heeft de laatste update van iOS er iets mee te maken (versie 10.1) ?

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • October 28, 2016
We hebben het door gestuurd eenmaal meer info geven we het je door. Mvg,Robrecht

  • Rising star
  • October 28, 2016
Hier hetzelfde probleem, sedert gisteren. Werkte tot dan perfect met versie 10.1 van iOS. Ik heb ook de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • October 28, 2016
juist gecontroleerd, app werkt weer, nog maar juist

  • Rising star
  • October 28, 2016
Hier werkt de app ook weer, dank je Prx.

wanne
  • Auteur
  • October 28, 2016
Bij mij werkt de app ook weer !dank u wel PRX

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • October 28, 2016
Wij hebben ook juist bevestiging gekregen van ons APP team dat het probleem zou moeten in orde zijn. Mvg,RB

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • October 28, 2016
goed om te weten dat het forum zo goed opgevolgd wordt door de medewerkers van proximus, zo worden de problemen heel rap aangepakt,
Ik denk dat dit vernieuwend is sedert het nieuwe forum.
Dank voor de vlotte werking en vlugge oplossing

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • October 28, 2016
Wij doen ons best 😉

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team

Gisteren ook zelfde probleem met de app. Ik had contact met medewerker via twitter die verwees naar dit forum. Ik kijk vanavond na of app weer werkt. Contact via twitter werkt naar mijn ervaring zeer goed, zeer snelle en persoonlijke opvolging via direct message.

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • Antwoord
  • October 28, 2016
Dag Wanne,

Inderdaad we hebben net feedback ontvangen van onze engineering:

Het probleem is verholpen en het zou nu moeten werken.

Mvg,

AndyM

Het Proximus-team

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • November 11, 2016
Vandaag werkt de app niet goed, de bibliotheek is is maar sporadisch te zien, en de tvgids ook maar zelden, als het dan lukt kan je niet opnemen, blijft het balkje opnemen grijs.
Op de website van skynet lukt opnemen wel, maar daar zie je natuurlijk niet de opgenomen items. Nu ook krijg ik een foutmelding. Fout, er is een fout opgetreden, probeer het opnieuw aub.