Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sinds enige tijd heb ik problemen met het geluid/klank bij bepaalde zenders zo heb ik geen klank bij 195 sundance tv en gisteren bij een gehuurde (lees gratis film door omwisseling premiumclub-punten) film zonder klank dus natuurlijk credits ook verloren .... Bij de chat-helpdesk zegden ze me om mijn decoder uit en aan te zetten met knop achteraan op de decoder dit gedaan maar geen enkel resultaat Iemand een oplossing ?
Weet er iemand waar ik kan zien welke internetsnelheid ik eigenlijk heb? Kan je, ergens op de site van PX, zien hoe deze snelheid zal evolueren?
IK heb een vraag over de veiligheid van de bbox-2 modem. Ik heb ondervonden dat je via de modem verschillende ip-adressen en wachtwoorden kan terugvinden, je kan ook de modem herstarten, scripts veranderen, info bekijken,... Is dit normaal of ligt dit aan mij en moet ik mijn modem beter beveiligen? Alvast bedankt.
Hallo, ik ben onlangs over gestapt naar het pack tuttimus, men krijgt hier 3 maanden gratis abbo van netflix bij. Weet iemand hoe ik dit kan activeren, gewoon op de tv inloggen? Er werd mij eerst meegegeven dat ik een brief zou krijgen met een code, echter heb ik deze brief na 5 weken nog steeds niet toegekregen. Groeten Luc
goedendag, deze morgen om 08.10 heb ik 2 mails ontvangen. een van 8850 met de melding dat ik deze maand30 euro heb gebruikt, die komt van Echovox. Dan staat er nog naast SC=9989. De tweede mail van 9989 die zegt : ontvang wekelijks nieuwe credits bij cleverdaze info: www.cleverdaze.com/e-mail belgie@mob.support. Nu vraag ik me wel af wie die nummers zijn en van wat moet ik die 30 euro betalen. Ik heb bij mijn factuur van deze maand ook al zo een bedrag van 25 euro (ongeveer) gekregen. Zouden jullie dat eens willen nagaan ? Graag zou ik een antwoord krijgen, heb al meerdere malen het nummer 080022800 gebeld maar krijg daar nooit geen antwoord, dus nu doe ik het langs deze weg. In afwachting mijn allerbeste dank.
Het lukt niet om mijn premium club punten in te ruilen . ik had graag punten ingeruild voor belminuten op GSM , maar sinds enkele maanden reeds krijg ik als boodschap : Omwille van technische redenen is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen. Gelieve later opnieuw te proberen. Kan u dit oplossen of zeggen wat wij moeten doen ?
Kan chinese model van oneplus 3T in belgie op deze netwerk gebruiken? China model: WCDMA: Bands 1/2/5/8 FDD-LTE : Bands 1/3/7 TDD-LTE: Bands 38/39/40/41 TD-SCDMA : Bands 34/39 CDMA EVDO: BC0
Hoe kun je sms'en van het ene (oud) toestel overzetten naar een ander (nieuw) toestel? alvast bedankt voor een reactie...
Hoe kan ik de domiciliëring van mijn factuur stopzetten ? Ik heb hiervoor al een mail gestuurd, heb al gebeld .... Geen antwoord gekregen.
Hallo iedereen, Ik heb zonet per ongeluk een nogal belangrijke SMS verwijderd uit mijn Iphone 4... Is er een mogelijkheid om deze terug te halen aub? Er staan wel wat gegevens in die ik niet kan missen... Alvast bedankt, Philip
Ik heb Internet Favorite, waarbij een downloadsnelheid van 25Mbps en een uploadsnelheid van 3,5 Mpps beloofd wordt. Wanneer ik mijn internetsnelheid zelf controleer kom ik op een downloadsnelheid van10162 Kbps en uploadsnelheid van 291 Kbps. Dit betekend: om te downloeden meer dan 2x teweinig en voor het uploaden meer dan 10x te weinig. Ik betaal dus veel te veel voor wat ik maar krijg van Belgacom. Wie heeft hier een verklaring voor en hoe geraak ik dan aan de beloofde snelheid ?
Hallo, Ik heb al jaren geen gebruik gemaakt van Fon en wens dit te gebruiken. Ik weet enkel niet meer wat mijn login of password is. Vroeger kon ik dit via admit.belgacom vinden en wijzigen. Via Myproximus kan ik het niet terugvinden. Enige raad? Alvast bedankt.
Waarom worden géén nuttige apps aangeboden zoals Google maps of Tomtom ? (navigatie)
Is er momenteel een probleem met Skynet Mail ? Verzonden e-mails worden niet aan de ontvanger bezorgd. Wacht reeds 45 min op een verzonden e-mail. Mailberichten van Hotmail en Telenet mailadressen komen wel binnen. Skynet adressen echter niet.
Sinds enkele maanden krijg ik veel meer spam mail binnen op mijn Skynet mail adres. Dit is uiteraard heel vervelend. Heb hiervoor al naar de helpdesk gebeld maar buiten manueel een mail list blokkeren konden ze niets doen. Dat is uiteraard zinloos omdat spam van overal komt en blijft komen. Het lijkt me erop dat er nieuwere minderwaardige spam filters in gebruik zijn genomen bij Proximus. Hoe kan dit probleem opgelost worden ? Bij de helpdesk zal het niet lukken.
Op 10 september ben ik alleen gaan wonen en heb ik proximus telefonisch verwittigd van mijn adreswijziging. Echter 2 maand later is alles een soep! Ik kreeg een mail om mijn facturatie via e-mail te laten verlopen. Ik ben echter gewend aan mijn papieren versie zodat ik deze kan klasseren bij mijn andere maandelijkse kosten. Ik probeerde dit aan te pas een via mijn proximus maar zonder succes. Later belde ik het 0800 nummer waarna een vriendelijke medewerkster het \"in orde\" bracht voor mij. Eén week later ontvang ik alweer dezelfde mail om de facturatie via mail te laten verlopen mat daarbij een link om dit te activeren. Nog steeds niet geïnteresseerd bel ik het klantennummer weer waarbij ik deze keer een alweer vriendelijk man aan de lijn krijg die mij verteld dat zijn collega het moet vergeten zijn want dat er niets is aangepast. Hij zal dit voor mij \'in orde brengen\'.Nog geen 5 dagen later ontvang ik een brief in de bus (juiste adres, HOERA) met \'de heer - en de naam van mijn ma
Als ik via My Proximus probeer op "mijn verbruik" te klikken voor extra volume te bestellen voor mijn internetabonnement met "onbeperkt" volume, dan heb ik steeds last van error 403. Iemand die mij toevallig dus kan op weg helpen met een andere manier hiervoor zodat we de maand nog kunnen uitzien met deftig internet? Alvast bedankt.
ik kreeg een mail om mijn punten in te ruilen en met Black Friday- actie krijg ik 10 % van de punten terug . ik wil ze bestellen en krijg altijd de melding " Omwille van technische redenen is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen. Gelieve later opnieuw te proberen." ik heb al 3 dagen geprobeerd maar het lukt niet . kan iemand mij helpen ?
Ik wil jullie even melden dat ik en mijn partner een melding gekregen hebben van een openstaand saldo. Nummers 04XXXXXX75 en 04XXXXXX99. Wij hadden echter hiervan geen factuur ontvangen. Is het mogelijk ons alsnog deze factuur toe te laten komen. Daar ik deze nodig heb als bewijs voor de belastingen. Via het 0800 nummer kon ik de de factuur niet opvragen omdat ik enkel de keuze kreeg tussen een factuur van 23/09 en 23/11, de factuur waarvoor ik een openstaand saldo sms had gekregen is echter van de maand oktober, maar deze optie kreeg ik niet in het keuze menu. Ik denk dus dat er ergens een algemeen probleem is geweest in het facturatie systeem van proximus. Het zou toch heel toevallig zijn als mijn factuur en die van mijn partner beide verloren gaan is de post. Met vriendelijke groeten Geert Morren
Geachte , ik wil mijn foto's van mijn nexus 6P overzetten op mijn pc hoe doe ik dat ? dank bij voorbaat
Op een bestaande installatie met BBOX2 en 2 TV toestellen aangesloten via PLC adapters + wifi extender, doet zich nu probleem voor op een van de TV's. Sinds de buitenlampen zijn vervangen door LED geven deze storing op het signaal waardoor 1 v.d. TV's, die het verst weg staat, niet meer werkt. De afstand van de BBOX2 tot aan de eerste TV is ongeveer 4m. De volgende TV staat ongeveer 10 m verder met een muur er tussen. Ik dacht eerst om problemen op te lossen via WIFI Bridge, maar aangezien afstand tot laatste TV vrij groot is en hier nu reeds enkel WIFI mogelijk is via extender, vermoed ik dat dit ook geen goede oplossing is. Heeft iemand hier een pasklare oplossing voor ?
Hallo, Ik heb een Tuttimus abonnement en mijn internet volume is op. Bijgevolg probeer ik extra volume (gratis) aan te vragen maar dit lukt mij niet... Als ik probeer het volume te selecteren dan komt dit niet in mijn booschappenwagentje terecht om te bevestigen... Wie kan mij helpen? Waarom maakt Proximus het moeilijk als het ook makkelijk kan: onbeperkt internet zou niet op het einde van de maand (of vroeger) moeten terugvallen op 'minimale dienstverlening'. Of zakt mijn maandelijks abonnement bijgevolg ook??? Pvds
Sinds gisteravond slagen we er niet meer in om TV replay te bekijken. Iemand een idee wat er zou kunnen schelen? Al een test gedaan en de lijn is OK. Mvg Annick
Hoe kan ik een door mij zelf opgestart topic verwijderen?
hoe kan ik op mijn nexus P6 met de foto app fotos maken 1 voor 1 ?ik krijg de camera niet te zijn als ik links op de 3 steepjes klik alleen 360graden -foto en panorama en focuseffect en slowmotion en instellingen maar geen camera ook bij instellingen niets te zien ook niet bij help??
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.