Skip to main content
Antwoord

TV replay

  • November 25, 2016
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Sinds gisteravond slagen we er niet meer in om TV replay te bekijken. Iemand een idee wat er zou kunnen schelen? Al een test gedaan en de lijn is OK.

Mvg
Annick

Beste antwoord door Marleen

Heb je al eens geprobeerd door de decoder eens uit te zetten via de knop achteraan en na enkele seconden weer aan te zetten. Misschien kan dat het probleem oplossen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • November 25, 2016
Heb je al eens geprobeerd door de decoder eens uit te zetten via de knop achteraan en na enkele seconden weer aan te zetten. Misschien kan dat het probleem oplossen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 25, 2016
Heb je al eens geprobeerd door de decoder eens uit te zetten via de knop achteraan en na enkele seconden weer aan te zetten. Misschien kan dat het probleem oplossen.
Gelukt! Bedankt!:D

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • November 26, 2016
Mooi zo. Prettig weekend!