Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
In de display van mijn draagbaar toestel Twist 162 wordt de tekst vervormd weergegeven. Kan niet bedenken wat de oorzaak kan zijn.
Mag ik het rekening nummer eens voor mijn factuur te betalen aub. Staat nergens op mijn factuur aangegeven... Mvg Natalie
Wist je dat je vanaf nu niet telkens manueel moet inloggen op je MyProximus, maar dat je de mogelijkheid hebt om je logingegevens te bewaren? Deze blijft tot 3 maanden bewaard. Jullie hoeven enkel een vinkje te plaatsen bij 'Aangemeld blijven' Geef ons gerust een seintje wat jullie hiervan vinden! 😉 Wij zijn alvast enthousiast!
In 6666 wibrin heb ik geen streaming behalve rtbf1 en rtl..wat is het probleem..en hoe oplossen
Kan niet verbinden met de Cloud
Ik zou graag mijn factuuradres veranderen, maar ik kan online geen buitenlands adres ingeven. Wel straat en huisnummer maar geen postcode en plaats. Moet ik hiervoor naar een Proximus shop of kan ik een e-mail sturen met daarin de vraag of dit veranderd kan worden. Zo ja via de e-mail, naar welk e-mailadres kan ik dit dan sturen. M.v.g. Arnold
Een jaar geleden hebben wij ons abonnement stopgezet omdat wij tijdelijk gingen inwonen bij familie tijdens de bouw van ons huis. Maandag komt de technieker om de aansluiting in onze nieuwe woning te realiseren. Kan ons oud emailadres overgezet worden naar ons nieuw abonnement?
Welke actie kan ondernomen ondernemen ? Is decoder defect of bijna?
beste, via myproximus kan ik maar een aantal facturen bekijken, is het mogelijk om eerdere facturen nog op te vragen voor de boekhouding? Alvast bedankt
BBC One HD zender toevoegen in het zenderaanbod. Er komen meer en meer series en sportuitzendingen op deze zender die zeker HD waard zijn. Voorbeelden zijn Tennis Wimbledon, Poldark, Peaky Blinders etc ... Het is zeker voor Vlaanderen een aanwinst. Bij Telenet is deze zender reeds lang in HD. 50 Votes en Proximus moet hier een antwoord op geven. Stem mee ...
Als zakelijke klant zitten wij nu bijna 2 weken! zonder vast lijn, onze klanten kunnen ons niet bereiken en wij kunnen ons werk niet optimaal uitvoeren. We hebben een simpele verhuis aangevraagd op vrijdag 2 september van ons vast nummer, deze zit nu vast in het systeem van Proximus door een interne fout! De IT-afdeling van Proximus is hier mee bezig maar wij zitten wel met de problemen ondertussen. Wij willen vandaag een oplossing voor ons probleem en een serieuze compensatie voor het ongemak. Ons personeel die ondertussen al uren in contact zijn geweest met de klantendienst zonder enig succes, de klanten die niet tevreden zijn van onze service aangezien ze ons niet kunnen bereiken, mogelijke klanten die wij kwijtgespeeld zijn door niet bereikbaar te zijn, personeel die hun job niet optimaal kunnen uitoefenen, ... wie betaald dit allemaal?
Ik weet niet wat het probleem is maar op 19 juli heb ik al mijn verhuis aangevraagd. Men ging mij contacteren voor een afspraak maar toen ik na 2 weken nog niets gehoord had toch maar eens zelf gebeld. Telkens belooft men mij terug te bellen om een afspraak te maken en uiteindelijk word ik niet teruggebeld. Ik heb ondertussen al uren wachtmuziek mogen aanhoren want ik moet altijd het gekende 0800-nummer bellen, ik krijg altijd een andere operator aan de lijn die probeert uit te zoeken wat het probleem is. En telkens weer hetzelfde antwoord: ik heb het doorgegeven, u zult binnen de 24u gebeld worden om een afspraak te krijgen. Niet dus! Ondertussen zijn we een maand verder en is er nog niks gebeurd. Ik wil nog begrip tonen voor het feit dat alles wat langer duurt in de vakantie, maar dit tart echt alle verbeelding. Als het niet lukt om mij aan te sluiten op mijn nieuw adres, zeg dat dan direct, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Ik was graag bij Proximus gebleven omwill
Ik heb een dataphone 1GB waar ik 10 euro voor betaal met Epic stories voor 19,99. Wat gebeurd er als ik over wil gaan naar Epic Beats? betaal ik dan nog steeds die 10 euro voor de dataphone of niet?
nog geen simkaart ontvangen. My proximus blijft melden dat er meer details zullen volgen. Op website staat dat dit 3 werkdagen duurt, maar we zijn al een week verder zonder enige beweging.
Goeiedag, ik merk dat mijn locatie telkens verkeerd staat. Heb even veiligheidscheck uitgevoerd maar blijken wel degelijk mijn apparaten die ingelogd zijn. Als ik bij facebook of hotmail kijk staat bij locatie op mijn thuisnetwerk telkens Antwerp, via GSM krijg ik bij locatie Zuienkerke. Ik ben nochtans wel degelijk woonachtig te Leuven. Ook via google staat dit regelmatig verkeerd. Enige idee hoe dit komt? Alvast bedankt!
Sinds een paar dagen zijn alle opnames van mijn harde schijf verdwenen en kan ik alleen nog opnemen via de server. Op het overzicht van de opnames zijn twee keuzerondjes foetsie en staan er enkel nog "alle" en "laatste kans". Wie kan dit verklaren?
Hallo, Via nummer 1987 kan ik verschillende instellingen veranderen betreffende mijn "phonemail", maar... waar kan ik de "phonemail", (vroeger zei men: voicemail) volledig uitschakelen? het is een "dienst" die ik zeker niet wil, heb er meer last van dan wat anders. Kortom, ik wil dus dat de telefoon blijft rinkelen ipv dat hij na 10 sec overschakelt naar phonemail. Oh ja, en via internet: my proximus kan ik ook niets zien/veranderen want ik krijg altijd hetzelfde te zien: Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Sinds een tijd werkte mijn studio100 login niet meer en vorige week eindelijk tijd om dit trachten te verifieren. Spijtig genoeg vast gesteld dat ook myproximus login niet meer werkt. Volgende stappen meermaals geprobeerd: wachtwoord vergeten: resultaat melding "uw e-mailadres werd niet teruggevonden" opnieuw registreren: melding "dit emailadres is al in gebruik" opnieuw registreren met activatiecodes factuur en andere email: "foutieve factuurdatum en/of activeringscode" Dus toen dacht ik, ik zal 'even' naar de Proximus helpdesk bellen zij zullen dit wel kunnen oplossen maar... dit verliep niet helemaal zoals verwacht. Korte samenvatting: Enkele keren gebeld, telkens opnieuw ganse uitleg gedaan (lijkt me alsof Proximus geen calls meer registreert, dossiers worden niet meer opgemaakt volgens mij) Dus elke keer opnieuw uitleg, zelfde vragen, zelfde testen en uiteindelijk resultaat is dat "experts" terug zullen contact opnemen met mij. Ondertussen heb ik een 5-tal keer gebeld en 1
Beste, Ik kreeg onlangs een nieuwe decoder opgestuurd ter vervanging van mijn oud toestel (gezien deze niet meer zal worden ondersteund). De afstandsbediening is echter nog steeds de originele (dikke grijze van originele decoder). Kan deze ook vervangen worden? Mvg, Dietbrand
Tot 1 april was ik jaren klant bij de inmiddels opgedoekte internetprovider DOMMEL. Toen DOMMEL stopte werd ik toevallig gebeld door PROXIMUS met een interessant aanbod dat gold voor de provincie Antwerpen: Een reductie van €20,- gedurende 1 jaar. Echter, vanmorgen kreeg ik mijn nieuwe factuur waarop de reductie van €20,- was weggevallen. Na een telefonisch gesprek met PROXIMUS nav mijn factuur, kreeg ik te horen dat de promo slechts 3 maanden geldig is. Uiteraard meteen de factuur on-hold laten zetten en een klacht ingediend. Jammer genoeg werd het gesprek abrupt afgebroken en heb ik nogmaals gebeld en mijn verhaal opnieuw gedaan. Na dit tweede gesprek kreeg ik vervolgens een bevestigingsmail waarin staat dat ik de Promo Pack TV zou betwisten. Ik word hier allemaal niet goed van en eis dat PROXIMUS de gesprekken naluistert waarin ik de bestelling heb gedaan en die voorwaarden alsnog hanteert: Namelijk €20,- korting voor 1 jaar én een PACK TV gratis gedurende 1 jaar.
Ik probeer mijn laptop te verbinden met public wifi. Ik moet een aanmeldingsdomein ingeven. Bij proximus kent men dit niet. Wie weet wat ik daar moet invullen om aan te melden?
Ik probeer al jaren tv te kijken via een (bekabelde) android tv box. Dacht dat dit met de nieuwe Pickx app eindelijk zou opgelost zijn, maar mijn hoop bleek eens te meer ijdel. Telkens melding "Er is geen stream beschikbaar". Er is mij al lang beloofd dat dit zou bekeken worden, maar daar schijnt totaal geen schot in te komen. Mijn concrete vraag is: is dit probleem al ooit eens bekeken? En wordt deze mogelijkheid in de nabije toekomst aangeboden?
Nog iemand die algemene storing heeft met tv en internet
Beste, Ik ben sinds 2 maanden geleden geen klant meer bij Proximus. Vandaag mag ik plots een factuur ontvangen van 30 euro incl btw (wederdienst en ingebruikstelling). Gelieve het nodige te doen voor rechtzetting aub. Alle facturen werden reeds tijdlang geleden betaald. 14 jaar klant geweest. Steeds correct betaald. Dergelijke taferelen (blijkbaar werden mijn klachten niet gelezen) zijn de druppel geweest waardoor ik ben overgestapt naar Orange. Graag bevestiging binnen de 5 dagen. Met niet zo vriendelijke groet. Gilles Poulain
Ik stel vast dat wanneer een programma in de late avond is geprogrammeerd bvb. om 23 uur en de tijdsduur van het programma is 2 uur, dus einde om 1 uur de volgende dag stopt de opname om middernacht, als men dit dus wil bekijken heeft men naar de rest van het programma het raden, helaas reeds meerdere malen moeten vaststellen. Dit is toch niet te geloven!!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.