Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb onlangs mijn simkaart in een nanosim omgeruild. De nieuwe simkaart werd in een Proximus center aangemaakt, mijn identiteitskaart ook alvast ingelezen. Vond het overigens stom dat ze deze niet via de post willen opsturen. Een simkaart met een nieuw nummer krijg je via de post, maar een vervangende simkaart voor je bestaand nummer daarvoor moet je je tijd gaan verdoen in een Proximus center. Enfin na twee bezoeken aan de winkel werkt de simkaart dus nog altijd niet. Iemand een idee? Proximus mensen hier op het forum, willen jullie er eens naar kijken? Mijn voorkeur gaat uit naar een oplossing waarbij ik niet een uur aan de telefoon moet hangen en vijf maal het verhaal doen, of 45 minuten moet aanschuiven in een Proximus center om na een minuut weer buiten gezet te worden met de mededeling dat het over een paar uurtjes wel zal werken.
hoe komt het , dat bij het begin en het einde van ieder programma op zes ,het beeld begint te haperen , en nee het ligt niet aan onze tv , want dit is enkel en alleen op die zender dat we dit hebben , vind dit heel vervelend .
Sinds een week of twee hebben wij een zeer slechte telefoonlijn, veel geruis en gekraak en meer dan eens valt de tv-verbinding weg als er gebeld wordt, en de router (BBOX2) probeert dan het vdsl signaal terug te vinden. Wat veroorzaakt dit en hoe wordt het opgelost ? :8,BingoManiac
Sinds begin november géén telefoon en internet . Ondanks alle telefoons en een klacht géén resultaat. Wat te doen ?
ik wil graag overschakelen naar een nieuw pakket, omdat ik gsm abonnementen erbij wil. maar als ik dat probeer, alles ingevuld en aangepast en het dan in mijn winkelwagen wil doen komt het daar niet terecht. doe ik iets fout of werkt de site niet goed??
Beste, Ik probeer sinds enkele weken om klant te worden bij proximus.ik had online tuttimus aangevraagd.aan de telefoon kreeg ik echter te horen dat er nog een factuur van 119 euro van jaren geleden moest betaald worden voor ik kon aangesloten worden.ik heb nooit een factuur ontvangen en in my proximus staat er ook niets.ik heb dan maar 119 euro gestort met vermelding van mijn naam en oud adres.ondertussen zitten we al enkele weken zonder internet en tv.hopelijk krijg ik hier een antwoord. Alvast bedankt.
Ik heb onlangs lmijn BBox 2 geupdatet om een wifiextender te installeren. Ik weet niet of dit iets met mijn probleem te maken heeft, maar ik heb nu naast mijn oorspronkelijke netwerk, laten we het SSID "XXXXX" noemen, een tweede netwerk SSID "XXXXX 2" dat verschijnt. Het is echter enkel te zien op PC en niet op smartphone? Het is ook niet het netwerk uitgezonden door de wifi-extender, want het blijft bestaan als deze uitgetrokken is. iemmand een idee?
Onlangs mijn B Box 2 vervangen door Box 3 , is me gelukt en is nog in test faze..... De Wi Fi werkt maar het led lampje blijft altijd knipperen is dit normaal ??
Hallo, Ik heb volgende producten van proximus : vaste lijn, 2 gsm's, proximus-tv, en internet maxi. Ik zou mijn gebruik van internet willen aanpassen (momenteel ongelimiteerd), maar heb echt niet zoveel nodig. Aangezien het comfort pack niet meer bestaat is Tittimus of Famillus een goed keuze ? Bestaat er ergens een tool om alles eens te kunnen berekenen, welke mogelijkheden er bestaan om over te stappen naar iets wat voordeliger zou kunnen zijn ? Alvast bedankt voor de reacties
Hoe kan ik mijn verbruik van internet op mijn gsm nog nazien ? Werkt blijkbaar nu niet meer ? Weet iemand om dit op te lossen ? bedankt
Sinds zes jaar horen we steeds hetzelfde antwoord wanneer we proberen om te genieten van een pack-aanbieding. :( In onze straat is er enkel ADSL verbinding mogelijk. en ze weten niet wanneer daar ooit verandering zal inkomen. Vandaag letterlijk te horen gekregen:" het kan volgende week zijn, maar het kan ook nog tien jaar duren". Pardon?? Alsof we ongelooflijk afgelegen liggen. 50 meter lager dan onze woning ligt er een steenweg en daar hebben ze wél Proximus digitale TV. Niemand kan antwoorden wanneer de nodige werken zullen gedaan worden om een tussen'hub' te installeren waardoor de mensen in onze straat ook kunnen genieten van pack-aanbiedingen. Ze weten zelfs niet naar wie ik specifiek een vraag kan richten om problematiek aan te kaarten... Dat wil zeggen dat we tot nu toe apart ons gsm abonnementen(4), ons internet ('start' want voor de rest is het te traag) én analoge TV moeten betalen. Wat alles samen super-duur uitkomt + we surfen aan snelheid te vergelijken met een inbel
Sinds 3 maanden hebben wij een abonnement bij Proximus 20 . Deze telefoon is van mijn zoon. op de aanrekening staat 39,96 voor Wister, dit is voor ons en mijn zoon volkomen onbekend. Mijn zoon van 14 jaar gaat 'avonds om 21,30 slapen en blijft de telefoon beneden. op de aanrekeningen staan uren omschreven tussen 22.00 en 1.00 'nachts. wij hebben de hele telefoon en zijn geschiedenis nagepluisd maar is nergens iets te vinden van wister diensten. Ik begrijp er absoluut niets van. heb zojuist met proximus gebeld maar werd mij gezegd dit gewoon te betalen, die mevr werkte al 15 jaar voor proximus en had daar nog nooit van gehoord, als wij niet zouden betalen zou dit grote financiële gevolgen voor ons zou hebben, en werd daarna de telefoon opgehangen. Als ik dit bedrag moet betalen stopt het hier voor ons, en wil ik met onmiddellijke ingang het abonnement opzeggen en lever ik de gsm onmiddelijk in. zeker gezien het feit dat er duizenden klachten te vinden zijn op internet en social media. M
Ik schakelde over naar Tuttimus en greep naast de promotie van een HD tv of smartphone van 49 euro omdat de voorraad op is. Nu krijg ik mijn factuur van Proximus en zie dat er plots 22 euro! aangerekend wordt voor het gebruik van een tablet die ik bij een vorige promotie toegewezen kreeg! Bij de overschakeling werd hier met geen woord over gerept! Schandalig. IK BETAAL DIT NIET!
Een paar stappen die heel lang duren,sinds oktober toon heb ik mijn nieuwe adres doorgegeven . Na 2-3 langdurige telefoontjes had ik een afspraak op 18.11 maar, was allen voor mijn lijn(waarschijnlijk een kabel in een stopcontact in proximus centrale). Terug na 2-3 langdurige telefoontjes heb ik een niuwe afspraak op 16 december voor een technieker .(mijn bbox3 synchroniseert niet,het ledlampje van de DSL-synchronisatie knippert sinds 18.11.2016, mijn dienst is niet geactiveerd op de lijn) Hoe lang zal het duren ? Is toch normaal dat bijna 3 maanden duurt ? Alvast bedankt,
Geachte, Ik was lange tijd gehospitaliseerd en had enkele openstaande facturen en mijn abonnement werd opgezegd, na 25 jaar klant te zijn geweest, door Proximus in 2016. Ik kon mijn facturen niet onmiddellijk in één keer betalen en mocht deze afbetalen. Ik probeerde toen nog de punten over te dragen aan een familielid, maar dat was niet mogelijk volgens de klantendienst van Proximus en dit omwille van de betalingsachterstand. Zodra deze was weggewerkt, zou ik de punten opnieuw kunnen gebruiken en/of overdragen aan een derde. Al mijn facturen zijn nu betaald en de punten die ik jarenlang kreeg via de Premium-club zijn verdwenen. Ik wil deze punten absoluut recupureren.... Wil deze opnieuw activeren aub ? Mijn klantnummer is : 500769197 In afwachting van uw berichten, geachte, verblijf ik inmiddels, mvg, S. D.
FYI: Vanaf eind november is het dus finaal gedaan met de anonieme herlaadkaart: Er zijn al een paar topics aan gewijd maar: Wat verandert er nu precies voor de houders van een prepaidkaart? Alle informatie over het waarom en de alternatieven/registratiemogelijkheden staan op deze pagina's nog even op een rijtje: www.proximus.be/nl/id_b_cr_prepaid_anonymous/particulieren/discover/news/uit-eerste-hand/prepaid-anoniem.html en: hoe en waar identificeren: www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html PS: klanten met een automatische herlaadbeurt zijn al al geîdentificeerd op basis van hun facturatieadres en hoeven zich dus niet meer te identificeren.
Ik merk op de nieuwe zender "ZES" nog niet aanwezig is op de (internet) proximus tv-gids
Hallo, bestaat er bij Proximus iets zoals bij Telenet waarmee je een gsmnr hebt zonder maandelijkse kosten en of pay and go kaart. Waar je enkel je belminuten en sms'en maandelijks betaalt?
Ik tekende als bestaande klant vorige week in op Tuttimus. Toen ik vandaag opbelde naar de klantendienst om te vragen of ik als bestaande klant ook aanspraak maakte op een HD televisie of Smartphone voor 49 euro, kreeg ik botweg te horen dat de voorraad op is. Er staat ook geen andere compensatie tegenover en de voorraad wordt niet meer aangevuld. Als het om abonnementen aan te smeren gaat staan we als decennialange trouwe klanten op de eerste rij, maar als we dan eens van iets kunnen genieten zijn we niet interessant genoeg. Ik vind dit een heel spijtige situatie en misleiding naar de klant toe, want de aanbieding 'cadeau voor iedereen' staat nog steeds op de website. Proximus is alvast een ontgoochelde klant (en een Tuttimus abonnee, want daar gaat het hen tenslotte om) rijker.Kan Proximus nog iets doen om dit recht te zetten, want ik ben ongetwijfeld geen alleenstaand geval?
Verhuizen van een vaste telefoon is niet simpel bij proximus. Een aanvraag wordt ingediend om een vaste lijn te verhuizen naar een ander adres. Het nieuwe adres is een kamer in een zorgcentrum. Eerste contact: initieel zegt men mij dat dit remote kan gebeuren , dan blijkt het toch een manuele interventie van een technieker vereist ter plaatse. Een datum wordt vastgelegd wanneer de techieker langs zal komen. Daar het een interventie in aan de centrale in het zorgcentrum hoeft de technieker niet in de kamer te komen, al zou men veronderstellen dat de techieker end-to-end de connectie zou testen. Aan het einde van de interventiedag is er nog geen telefoon. Ik bel proximus en daar kan men mij niet zeggen als de technieker langs gekomen is of niet. In het zorgcentrum heeft niemand een technieker gezien. De volgende dag opnieuw gebeld naar proximus en ook daar kan men me niet zeggen als de technieker langs gekomen is. Ik word doorverbonden naar de storingen . Wat een verhuis van telefoon wa
Hallo, Ik ben mijn paswoord vergeten van het px forum en kan het bijgevolg ook niet veranderen naar een nieuw paswoord aangezien je daarvoor ook je oude moet kennen. Is er een mogelijkheid mijn oud pw te achterhalen, anders moet ik altijd ingelogd blijven. met dank
Als nieuwe Tuttimus klant heb ik recht op een blockbuster per maand. Hoe kan ik die activeren ? Bij netflix vraagt men naar een code die wij niet kennen. Wie kan ons deze code bezorgen?
OP 17 november ben ik overgestapt op familus, ik ging binnen de 10 dagen een code ontvangen voor Netflix. Raad eens ! Niks ontvangen, ik belde reeds naar de klantendienst, 40 minuten wachtmuziekje " al onze medewerkers zijn momenteel...." een vriendelijke dame luisterde naar mijn verhaal vertelde dat zij momenteel niks kon doen, verbond me door > wachtmuziekje " al onze medewerkers zijn momenteel...." een andere dame vertelde mij dat de code via de post zou verstuurd worden. Ondertussen nog steeds niks ontvangen. Heb ik me weer laten vangen aan de mooie beloftes van Proximus? Men kan me nu van alles vertellen en proberen uit te leggen, maar als men belooft een code te bezorgen binnen de 10 dagen waarom doet men dit dan niet?
Beste, Graag had ik geïnformeerd naar volgende. Is het mogelijk om als particulier in te schrijven op het Bizz All pack? Zijn de prijzen vermeld op de website BTW incl. of excl.? Ik ben reeds klant bij Proximus. Kan ik gebruik maken van de lopende actie als ik overschakel naar een Bizz All pack? Mvg
Ik heb recent een Samsung Galaxy S5 mini gekocht. Ik kan mijn SIM activeren, en normaal bellen, smsen etc. Echter, op willekeurige tijdstippen gedurende de dag schakelt het toestel over naar 'alleen noodoproepen', waardoor ik onbereikbaar ben zonder dat ik het besef. Dit blijft zo tot ik het toestel herstart. Om dan enkele uren/dagen daarna opnieuw hetzelfde probleem te hebben. Ik heb al een nieuwe SIM-kaart aangevraagd en uitgeprobeerd, maar het probleem keert terug. Enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.