Geachte,
Ik was lange tijd gehospitaliseerd en had enkele openstaande facturen en mijn abonnement werd opgezegd, na 25 jaar klant te zijn geweest, door Proximus in 2016.
Ik kon mijn facturen niet onmiddellijk in één keer betalen en mocht deze afbetalen. Ik probeerde toen nog de punten over te dragen aan een familielid, maar dat was niet mogelijk
volgens de klantendienst van Proximus en dit omwille van de betalingsachterstand. Zodra deze was weggewerkt, zou ik de punten opnieuw kunnen gebruiken en/of overdragen aan een derde.
Al mijn facturen zijn nu betaald en de punten die ik jarenlang kreeg via de Premium-club zijn verdwenen.
Ik wil deze punten absoluut recupureren.... Wil deze opnieuw activeren aub ?
Mijn klantnummer is : 500769197
In afwachting van uw berichten, geachte, verblijf ik inmiddels,
mvg,
S. D.
Vraag
Verdwenen Premium-club punten na 25 jaar klant geweest te zijn ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.