Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
geachte op 7/12/2016 bied ik mij aan in de proximus winkel op de grote markt in Aalst. De herlaadkaart van de gsm van de kleindochter kon geen verbinding maken met het net werk. Daar zij deze enkel gebruik bij verplaatsing waar de ouders niet bij zijn zoals paardenkamp, is het gebruik gelimiteerd. De laatste maal dat deze gebruikt is half Oktober. vandaar ons bezoek aan de prowimus winkel. De jonge dame zei zonder enige info, van onzen twege in ver band met gebruik wanneer en som op de kaart, dat het nummer vervallen is omdat het langer dan een jaar niet gebruikt was. Nochtans werd de kaart herladen met 10 euro voor het laatste gebruik half Oktober 2016. Wanneer wij de jonge dame in de shop dit vertelden zei ze nogal brutaal dat ze daar niet wilde op ingaan, dat de positie van Proximus duidelijk is na één jaar niet gebruik vervalt het nr en de opstaande waarde op de kaart en verder wilde zei er niet over uitweiden. dit is volgens mij pure diefstal ik betaalde de kaart en zette er
Op Nederland 1.2 en 3 zijn de uitzendingen van Nederland 2 te zien. Is dit een storing bij de NPO of bij Belgacom?
De afgelopen week zijn de 3 NPO zenders regelmatig niet te bekijken wegens een technische storing, ook nu weer, vrijdag 2 december 21.40. Wat is hier aan de hand?
Beste Ik heb een Iphone 5se. Telkens als ik terugkeer uit het buitenland ben ik mijn 3g/4g verbinding kwijt. ( en dat is dagelijks........grensarbeider) Roaming staan af, ik wil geen dataverkeer in het buitenland, maar bij terugkomst in Belgie verwacht ik wel automatisch terug 3g/4g Het enige wat helpt is telefoon uitzetten en terug aanzetten. Is dit een foutieve instelling?
Internet valt steeds weg: Vorige week bezoek gekregen van een technieker die de oorzaak onmiddellijk heeft opgelost, jammer genoeg hebben wij niet kunnen inzien wat de oplossing was, maar deze wist ons te melden dat het met de PC-merk HP een algemene en gekende storing was. (op 10min was deze technieker terug weg met een positief resultaat) Na een Windows update van 8.0 naar 8.1 werd er terug hetzelfde probleem gedetecteerd. Internet valt tss 30sec. en 1 minuut steeds weg. Deze week hebben wij reeds 10 keer aan telefoon gehangen met jullie klantendienst, die na aandringen overgestapt is tot het regelen van een bezoek technieker. Bij aankomst meldt deze dat hij de oorzaak niet kan vinden en hij geen weet heeft van de eenvoudige oplossing die de vorige technieker uitgevoerd heeft.(heeft de persoon opgebeld na aandringen van onze zijde maar heeft hem niet aan de lijn gehad, ging ons terug contacteren maar is niet gebeurd ! ) - Merk PC = HP - Draait op Windows 8.1 - PC werd
Internet uitgevallen heb alles terug opgestart , maar vraagt nu netwerkbeveilingssleutel waar vindt ik deze , heb wel WiFi toegangscode maar deze is te lang graag antwoord dank U
Beste, ik overweeg om over te stappen van telenet naar proximus, de aanbieding tuttimus is dit tijdelijk of zolang men wil is dit ook voor 2 of 3 gsm's ,vaste lijn, tv, internet, en wat heb ik meer dan bij telenet ?
Beste, Sinds kort kan ik geen enkel detail meer zien via my proximus. Geen gsm nummers Geen actieve producten niks meer.
Hoe kan het dat mijn nummer - GSM niet zichtbaar is in de tool ?
Hallo, Sinds de nieuwe cloud, heb ik nu 2 clouds (Belgacom en Proximus). Moet ik deze behouden of mij beperken tot één ?? Indien mij beperken tot één cloud, hoe verwijder ik de andere; Ik vind deze niet terug in de geïnstalleerde programma's ! Hoe voeg ik bestanden toe in de laatste nieuwe Proximus cloud ?? In bijlage de 2 clouds. Groetjes. Roland Moens
Ik wil punten gebruiken voor 30 min vaste lijn ( 300 punten) , heb meermaals poging ondernomen maar krijg antwoord ; na 15 min geactiveerd. Werkt niet het aantal punten blijft steeds hetzelfde?? Oplossing?
hoe herlaadcode premium pay&go omzetten op gsm ? dank u
Mijn beveiligingscamera is met internet verbonden via 3g (proximus mobile internet). Om de camera via internet vanaf een externe locatie kunnen benaderen is het noodzakelijk dat ik de camera kan 'pingen', maar dat blijkt niet te kunnen. Dit blijkt na wat test- en uitzoekwerk niet te komen door issues met port forwarding, maar door het feit dat Proximus mobiele gebruikers standaard een 'private' IPv4 adres geeft achter een 'many-to-one' NAT gateway in plaats van een 'public' IP adres (dat gebruikers met een vaste lijn krijgen). Mijn vraag: =>Weet iemand of het mogelijk is om van Proximus een normaal 'public' IPv4 adres (of IPv6) te krijgen zonder hiervoor te moeten overschakelen op een enorm duur 'corporate' abonnement? En zo ja, hoe ik dit moet aanpakken bij Proximus? Welke vraag moet ik stellen aan welke afdeling? Ik heb hierover al contact gezocht met de helpdesk voor particulieren, maar hun antwoord sloot aardig gezegd niet helemaal aan bij mijn vraag. Mogelijk had ik mijn v
Hallo Ik zet mijn vraag maar even hier op aangezien ik al enkele keren heb geprobeerd om een mail te versturen, maar dit om één of andere reden niet lukt. Ik heb een maandelijks abonnement van 10 euro. Tot op de dag van vandaag heb ik nog 5MB gratis over. Ik merkte echter onlangs dat ik deze maand 11,50 ben kwijt geraakt aan dataverbruik. Hoe kan het zijn dat ik 11,50 euro moet betalen voor het gebruik van 4G terwijl ik nog steeds gratis MB over heb? Alvast bedankt!
ik krijg de laatste week telefoon van verschillende 0474/... nummers, telkens ik opneem geen antwoord en nu vandaag onmiddellijk daarna telefoon op het vaste nummer en ook geen antwoord...
Er is iets compleets naar de filistijnen met de programmatie van de opnames via het TV menu ! - Om te beginnen verdwijnen individuele afleveringen binnen een serie en ze zijn op geen soorten van manieren te programmeren, behalve soms via de computer en Tv-Overal. Er lijkt trouwens geen correcte synchronisatie te zijn tussen wat er te zien is aan opnames/planning via Tv-Overal en het menu op de TV !! - Een aantal opnames beginnen soms op momenten dat ze helemaal niet uitgezonden worden meestal tussen 45 en 75 minuten te vroeg. Er wordt dus "iets" opgenomen wat helemaal niets te maken heeft met de geplande opname. De geplande opname gaat in dat geval gewoon niet door ! (zo bvb "De slimste mens" een paar dagen terug, begint 1+ uur te vroeg zodat er dus 2x "De Rechtbank" op staat maar in de opname staat maar 5 minuten van "De slimste mens") - Heropstarten, resetten, herprogrammeren van de opnames in kwestie .. 't is al boter aan de galg het helpt niet en heel dikwijls is het zelfs niet
Ik kan al aantal weken heel zwak of helemaal geen verbinding maken met Proximus Fon Hotspot. Daarvoor was er helemaal geen probleem om te surfen. Nu is het haast onmogelijk. Ik probeerde de klantendienst te bellen maar dat was onbegonnen werk, lange wachttijden etc... Het is me onduidelijk waarom de verbinding met de hotspot zo plotseling verzwakt of verdwenen zijn. Wat kan ik doen? Ik heb een pack (internet, digitaal tv en vaste telefoon) op een ander adres.
Hoe kan ik nu een programma opnemen via mijn pc? :?
Vandaag nieuwe MCE ontvangen en aangesloten (swap van oude die regelmatig reset nodig had om te blijven functioneren) Maar na een uur is deze nog niet bruikbaar, blijft initialiseren (snel groen knipperen). Ook de oude had een post op dit forum nodig en een telefoon naar Proximus om "on air" te geraken.... Hopelijk niet dezelfde problemen met de nieuwe (nu en later)...
Nieuwe proximus cloud: De belangrijkste vragen op een rij
Hallo, Sinds vandaag is er één en ander aangepast zonder dat we hier weet van hadden. Als we nu opstarten komen we in het menu van televisie, opnames ... (vroeger startten we gewoon op de laatste zender die bekeken was). Als we willen zappen door middel van het intypen van een zendernummer komen we terecht in de zaplijst en moeten we nog steeds met de pijltjes kiezen (vroeger veranderde het gewoon van zender). Iemand een idee hoe ik dit alles terug ongedaan kan maken? Alvast bedankt.
Sinds meer dan 35 jaar ben ik vaste klant bij Proximus (vroeger Belgacom) voor alle ,dus zowel TV, internet, GSM ,vaste lijnen als zelfstandige.Er is dus zeker niet slecht aan mij verdiend. Nu mijn decoder begint te verslijten kan ik plots nog alleen een decoder huren aan 96 €/jaar welke 6 mnd geleden in uw winkel nog 120€ kostte........Dit is regelrechte afzetterij. Indien u hierop niet terugkomt ,zie ik me verplicht om na zovele jaren van provider te veranderen. Met beleefde groeten Koen Dt Turnhout
Hallo klant X, Kijk eens op deze link, wil je: https://www.youtube.com/playlist?list=PLTdre3HM8tOoxixPxIwpK5qof7Iyqie_F Groeten, Wim
ronduit belachelijk, het gaat over klant: [naam verwijderd] klantennummer [verwijderd] ik heb, ale was toch de bedoeling, mijn gsm nummer van telenet naar proxi willen zetten en dan ook ineens te tv erbij te nemen, nu... ik heb dus vandaag ZELF op dynalogic moeten bellen omtrend te levering van de tv, die volgens de opgestuurde mail VAN PROXIMUS morgen zou gebeuren tussen 8 en 1... bij dynalogic hebben ze dus nooit niks ontvangen terwijl ik op 24 november al een BEVESTIGINGSMAIL gehad heb van PROXIMUS DIENST ZELF, bel de klantendienst (ni 1 ni 2 maar 3X) om telkens van iedereen een andere uitleg te krijgen, blijkbaar had de persoon die de overzetting deed maar 16 van de 19 sim kaart cijfers die ik gegeven had genoteerd en doodleuk me verteld dat het allemaal dik in orde is... de 2de persoon ging me laten terug bellen en heeft een dossier opgemaakt met HOOGSTE prioriteit (om 12u!) de laatste "vriendelijke" mevrouw heeft me eigenlijk gewoon in beleefde taal gezegt, bol he
Ik heb reeds een week geleden een aanvraag gedaan om over te schakelen naar Tuttimus en ik krijg steeds de melding dat ik 24 uur moet wachten en dat ze een case zullen aanmaken. Een oplossing komt er niet. Ik wil graag kunnen gebruik maken van mijn aangevraagde vaste lijn en zou graag mijn aangevraagde 4k tv ontvangen. Nog mensen met hetzelfde probleem?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.