Skip to main content
Vraag

Van oud pack naar Tuttimus niet ok

  • November 27, 2016
  • 5 reacties
  • 443 Bekeken

Ik heb reeds een week geleden een aanvraag gedaan om over te schakelen naar Tuttimus en ik krijg steeds de melding dat ik 24 uur moet wachten en dat ze een case zullen aanmaken. Een oplossing komt er niet.
Ik wil graag kunnen gebruik maken van mijn aangevraagde vaste lijn en zou graag mijn aangevraagde 4k tv ontvangen. Nog mensen met hetzelfde probleem?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

  • Rising star
  • November 28, 2016
Ik volledige installatie tuttimus.
Eerst 2 aanvragen gekregen op hetzelfde adres.
Ok nog is bellen 1 geschrapt
Dan zouden ze 29 nov langskomen voor installatie.
3 personen bevestigde dit aan de telefoon.
Vandaag gebeld sorry meneer
Heeft u geen doe het zelf installatie gevraagd.
Sorry nee het ging geregeld worden door technieker.
Andere diensten vorige provider opgezegd in de veronderstelling dat 29 nov morgen dus iemand ging langskomen (ook verlof genomen)
Om tot de conclusie te komen dat de aanvraag nog in verwerking is.
Ze gaan me voor woensdag opnieuw contacteren.
En gingen het met spoed behandelen haha,
Ben benieuwd.
Of ik kan weer uren aan de lijn hangen voor er iemand beschikbaar is .
Nog nooit meegemaakt!!

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 30, 2016
Nog steeds geen enkele reactie van proximus! Ik vind deze behandeling zeer spijtig.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 1, 2016
Dag jasperc,

Bezorg je mij klantgegevens voor nazicht?
Privébericht sturen
Groetjes,

HeidiE

  • Apprentice
  • December 7, 2016
We zijn nu een maand verder en het is bij ons nog niet in orde. Je krijgt altijd maar loze beloften.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 8, 2016
Hallo Ann_081,

Kan ik u misschien helpen?

Met vriendelijke groeten,

Joël