Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb in november een smartphone besteld met een een maandelijks abonnement van €45.00 dit abonnement is gestart op 25/11, en heb nog geen enkele rekening moeten betalen, kan dit? Ook online is hier geen factuur van, maar staat wel terug op 0.00 en is niet gedomicileerd? Terwijl mijn vaste telefoon rekening van proximus al wel is geweest. Wanneer komt mijn maandelijkse gsm rekening?
Op 16 december heb ik ' als trouwe klant van Proximus, het pakket Familus L aangevraagd. Er werd me beloofd dat het gekozen 'entertainment channels' pakket binnen de 24 uur zou geactiveerd worden. Op 19 december nog steeds geen activatie gezien. Na twee telefoontjes naar de technische dienst blijkt dat er iets fout is gelopen. Dezelfde dag ontvang ik een mail dat alles geactiveerd is. Volgende dagen nog steeds geen activatie gezien. Terug contact gehad met de technische dienst: een eerder arrogante medewerker zegt dat dit pas einde december/ begin januari zal geactiveerd worden. Nog een dag later confronteer ik een ander medewerker van de technische dienst met deze tegenstrijdige antwoorden. De technische dienst verwijst me naar de klantendienst waar men mij opnieuw belooft om de activatie binnen de 24 uur te realiseren. Vandaag weer meer dan 24 uur is er nog niets geactiveerd. Als trouwe klant realiseer ik dat ik door de medewerkers van Proximus van het kastje naar de muur wordt ge
Ik heb maandelijks 3GB internetvolume voor mobiel gebruik (gsm abo) maar heb mijn max bereikt en zou graag extra volume bijkopen, hoe/waar kan ik dit doen want vind er niks van terug op de website?
Op 30 November stapte ik, als trouwe klant, de proximus winkel in mijn gemeente binnen om mijn abonnement van tv, telefoon, Internet en twee gsm's te wijzigen. Vandaag zijn de aanpassingen nog steeds niet gebeurt na vier bezoeken aan de winkel en een drietal telefoontjes naar het callcenter. Dit alles heeft mij al een volledige werkdag gekost en wat parkeergeld. In elk geval. ..Wanneer brengt proximus dit in orde? Ik dacht dat mijn trouw beloond werd. O ja mijn factuurbedrag sedert 30 November is te hoog omdat moesten de wijzigingen doorgevoerd zijn zoals in de winkel belooft ik andere tarieven zou betalen. NB de gemeente is Oostende Hopend op een constructief en gepast antwoord. Stefaan Rotsaert
Beste, Ik zou graag mijn Proximus factuur van februari opvragen in pdf versie. Mijn klantenrekening: 11214552. Deze mag doorgemaild worden naar dorien@luxedy.com. Ik heb enkele weken geleden dezelfde topic gestart. Er kwam reactie van 2 admins maar dit werd nooit verder opgevolgd. Kan iemand mij verder helpen? Dankjewel, Dorien
Betaal nog steeds euro 6.40 voor pulse to gsm basic belkrediet.. Heb al maanden geen vaste telefoonlijn meer
Zowel mijn internet, telefoon als TV zijn out of service. Eerste contact met klantendienst uitstekend, technieker was er ook al de volgende ochtend, dan is de miserie pas begonnen. Het probleem lag elders en kan pas door een andere equipe opgelost worden ... 30 december!!!! Dus 10 dagen zonder. Ik werk van thuis uit, zoals jullie weten is werken zonder internet tegenwoordig onmogelijk en deze situatie is dus onacceptabel. Ik heb eerst gevraagd om die interventie vroeger in te plannen, wat blijkbaar niet mogelijk was. Nadien heb ik gevraagd om zolang ik internetloos ben, en betaal voor een service die ik niet krijg, mijn 4G limiet te verhogen (500mb) gezien deze onvoldoende is om 10 dagen via een hotspot via computer te kunnen werken. Ik ben van hier naar daar gestuurd dat het geen naam heeft en iedereen trekt zijn paraplu open, de laatste heeft zelfs de telefoon neergelegd toen ik vroeg bij wie ik terecht kon voor een oplossing omdat zij me niet kon verderhelpen, ongezien! Mijn vraag
Mijn vaste producten staan niet allemaal in my Proximus . Tv en vaste lijn ontbreken . Ik heb een tuttimus. Probleem is dat ik niet kan inloggen in de app van wanna gogo en Tv app . Wat kan ik doen ?
Ik download soms bestanden die ingepakt zijn in .rar maar iedere keer ik een bestand heb moet ik bepaalde tijd wachten. Met de bbox2 modem verbrak ik de connectie en ik kon meteen terug een ander bestand binnenhalen. Ik kreeg toen als ik verbinding maakte onderstaand scherm waarbij ik op vlanlist 10 onderaan op 'disconnect' klikte en daarna terug op connect zo omzeilde ik de wachttijd. Maar nu ze de bbox3 maken daar staat dit niet meer in hoe doet met dat nu ? kan er iemand me dat zeggen.
Beste Proximus, ik ben reeds klant van 1980 en kort daarop had ik al een eerste telefonische internetaansluiting. Toen ADSL opkwam ging mijn wereld helemaal open en hadden wij teminste "internet" nu vele jaren later en na veel aandringen bij Proximus zitten wij hier op de wijk De Molenaarelst Zonnebeke nog steeds met ons intussen ouderwetse ADSL, laat staan dat wij digitale TV van Proximus kunnen krijgen. Ze zijn ons blijkbaar vergeten en wat overal kan kan hier niet. Het meest frappant is dat een zelfstandig bouwbedrijf, die continue problemen heeft met traag internet, te horen kreeg van een Proximus technieker om over te schakelen naar Telenet !! Straf he !! Bij deze volg ik en vele anderen van onze wijk zijn raad op en vertrekken wij naar Telenet. Dank u Proximus om mij en vele andere op onze wijk in de steek te laten en ons dezelfde prijs te laten betalen als een VDSL klant. (Zie ook Facebook #Proximus, Twitter #Proximus.
Reeds vanaf de promotie een tuttimus met gsm samsung goud besteld geen probleem maar het bleef maar duren. Verschillende malen daarvoor gebeld en telkens ging het in orde komen. Hetzelfde gedaan voor mijn man ook hetzelfde antwoord maar daar was er al 2 maal een dag voorzien waar hij voor thuis is gebleven , niemand gezien of gehoord. Terug gebeld voor mijn man ja ze gingen het nakijken. Mijn man gebeld voor mij daar werd opeens gezegd dat ik een een risico klant was , en dat dit niet voor mij kon ten eerste is dat moest dat zo zijn ze dat tegen mij moeten vertellen en ten tweede houden ze me al weken aan het lijntje. Wat blijkt na vele telefoons gedaan te hebben dat er in de jaren dat ik met mijn ex samen was een rekening nog zou open staan. Ben daar nooit van op de hoogte geweest en mijn adres was bij verhuis correct doorgegeven. Maar de schuld ligt natuurlijk volgens hen bij mij. Hoe kan ik nu weten dat er iets 4 jaar geleden nog moet betaald worden. Vraag me af waarom ze mij zo la
Eind oktober ben ik vol enthousiasme overgeschakeld naar Tuttimus . Nu een paar maand later meer dan ontgoocheld. Wat heb ik tot nu toe gekregen van Proximus : veel beloften en veel excuses maar nog niks concreet : TV ? Series en moviespass ? Netflixcode voor 3 maand ? Wat was nu de figuurlijke druppel die de emmer over deed lopen ? TV al beloofd tegen eind oktober maar wat bleek , niks gezien , reden : teveel aanvragen en niet genoeg TV's . Tararara , mijn vriendin is een paar dagen na mij van Scarlett overgeschakeld naar Tuttimus en raad eens : bij haar stond de TV een week nadien al op de deurdorpel. Intussen maar bellen en wachten maar concrete antwoorden nog niet gekregen. Nu zijn we bijna 2 maand verder en vorige vrijdag ging de TV toekomen , maar niemand gezien. Direct natuurlijk gebeld en wat bleek , oeps , niet doorgegeven . Awel Proximus : dankzij jullie was het een fantastische kerstmis en met de TV nu komende donderdag af te komen leveren is de zaak nog zeker niet v
Ik heb sinds een week ongeveer dit probleem. Na een 15 tal minuten tv kijken staat het beeld plots stil. Als ik van post verander kan ik verder kijken. Dit doet zich vervolgens om de 5 minuten voor. Ik heb 3 decoders, allemaal verbonden via kabel. Het probleem doet zich op alle decoders voor, in meer of mindere mate. Ik heb een kennis die technieker is en hij heeft al het volgende geprobeerd: - factory reset decoder: geen effect - factory reset modem: even goed, later terug probleem - vervangen decoder / modem: geen effect - wifi bridge ipv kabel: geen effect De lijn is uitgemeten en er zijn geen onderbrekingen te zien. Mijn kennis weet het ook niet meer. Hij zegt dat de modem naar bridged mode te laten omzetten ipv routed het misschien zal opgelost geraken. Ik ben een beetje ten einde raad. Volgens mij is het sinds de laatste update.
Android TV is nu toch al enige tijd op de markt. Maar tot op heden is er echter geen Proximus TV app te bespeuren in de google store. Het zou toch handig zijn dat Proximus dit platform ook ondersteund. Dan kan ik de decoder wegdoen -> weer een apparaat minder dat stroom verbruikt. Dus wanneer springt Proximus mee op de kar? Ik ben gerust kandidaat om de app te testen.
Samen staan we sterker!!! Vertel u verhaal beloftes bekomen van gsm , tv enz laat iets achter ik verzamel ze en zo kan testaankoop iets ondernemen. Als we zelf niets doen gebeurd er toch niets. Een van de echt ontevreden klanten!!!! Groetjes
ik ben al vele jaren vaste klant bij Proximus, en heb alle mogelijke opties reeds in mijn pack. Toch zou ik willen overstappen naar Tuttimus. Kom ik ook in aanmerking voor de Samsung tv of gsm aan 49 €. gr Peter
Wij zijn juist in een proximuscenter geweest voor Tuttimus met gsm. Wij zijn nu klant bij Telenet voor vaste telefoon, digitale tv en internet. Onze gsm hebben we wel bij Proximus (2x smart + phone 20). Nu krijgen wij geen gsm kado bij afsluiten van Tuttimus, alleen een korting van 17€ gedurende 6 maanden. Is dit normaal? Wij zouden 3 nieuwe producten nemen bij Proximus en nog is dit niet voldoende.
Terug gebeld naar proximus om meer verduidelijking omtrent het zogezegd bedrag en opeens kon ze het niet meer zeggen als antwoord kreeg ik het is bevroren!!!! Nu nog ontdekt dat ik alle rekeningen van mijn ex toegestuurd krijg op mij email adres , gelukkig weet ik dat hij een doorlopende opdracht had zo stapeld zich maar het een en het ander op dat is dan wel logisch als ik hen daarop wijs zeggen ze het een heeft ander niets met het andere te maken. Alles wat verkeerd kan gaan gaat ook verkeerd ik denk dat ze er zelf niet meer aan uit kunnen. Gelukkig kijk ik de laatste tijd mijn rekeningen na want af en toe is er daar ook een probleem. Wat met het teveel dat ze aan iedereen aanrekenen! Moeten rijk worden aan hun vaste klanten . En ik ben niet alleen.
Volgens myproximus kan ik gebruik maken van de proximus TV applicatie om op smartphone en tablet tv te kijken. Er staat echter bij: wegens een technisch probleem is het niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. ik volg dit nu al een aantal dagen op, maar ik krijg geen toegang tot de applicatie. Hoe kan ik proximus tv kijken op smartphone/tablet?
beste, vorige week willen omschakelen, geen TV mee voorradig. Promotie van tuttidinges tot eind januari 17. Enkel telefoon, na op verschillende plaatsen navraag te doen, enkel gsm. Geen Tv enkel gsm en enkel bij nieuw internet aansluiting korting per maand. Dit is gewoon diefstal. Als je overschakelt naar Tutti heb je recht tot eind januari 17 op een TV voor 49€ is een voordeel van 550 € hoe kan ik dit nog krijgen. Dit is gewoon te ver voor iemand die reeds meer dan 15 jaar vaste klant is. Hier zijn geen woorden voor. Het zal weeral dik in orde zijn zekers .
Ik ga een webserver (apache) bij mij thuis laten draaien. De poorten 80, 443 zijn geportforward op de modem. Nu zou ik via No-IP het dynamische ip willen converteren naar een statisch en zo buiten het intern netwerk de website te kunnen bereiken. Als ik nu via de url probeer verbinding te maken geeft hij een dns error: code:Your internet connection is up, please close your browser and restart it again.Uw internetverbinding is hersteld, gelieve uw browser eerst te sluiten endaarna opnieuw te starten.Votre connection internet fonctionne correctement, veuillez fermer votrenavigateur et le redémarrer. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen. Configuratie: Modem -> Webserver
Hallo iedereen! Ik wou graag weten als ik een verplaatsing van mijn modem naar derde verdieping kan doen. Ik heb graag dat ik ethernet heb dan WiFi... Hoe ga ik aan de slag voor dit aanvraag? Alvast bedankt
Beste, Op mijn Proximus cloud staan +- 700 muziek nummers , echter op swipe zie ik er maar een stuk of 10...help
Is het mogelijk om een skynet mailadres te verhuizen naar een andere mailbox? Ergens op dit forum gelezen dat het zou kunnen maar een telefoontje naar 0800 levert niet het gewenste resultaat. Paswoord doorgeven is de oplossing... is er geen betere oplossing?
Beste, Vandaag heb ik onze factuur van Proximus betaald en merk nu pas dat ik de factuur van vorige maand heb betaald. Hoe los ik dit op. De factuur staat op naam van De Vos Jozef. je kan mij altijd bereiken via dit e-mailadres: devoselke@hotmail.com Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Elke De Vos
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.