Skip to main content
Antwoord

Hoelang nog?

  • December 23, 2016
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

Op 30 November stapte ik, als trouwe klant, de proximus winkel in mijn gemeente binnen om mijn abonnement van tv, telefoon, Internet en twee gsm's te wijzigen. Vandaag zijn de aanpassingen nog steeds niet gebeurt na vier bezoeken aan de winkel en een drietal telefoontjes naar het callcenter. Dit alles heeft mij al een volledige werkdag gekost en wat parkeergeld. In elk geval. ..Wanneer brengt proximus dit in orde? Ik dacht dat mijn trouw beloond werd. O ja mijn factuurbedrag sedert 30 November is te hoog omdat moesten de wijzigingen doorgevoerd zijn zoals in de winkel belooft ik andere tarieven zou betalen. NB de gemeente is Oostende
Hopend op een constructief en gepast antwoord.
Stefaan Rotsaert

Beste antwoord door HeidiE

Beste rots,

Dossier 40492113 is al in behandeling om dit met terugwerkende kracht recht te zetten.

De dossierbeheerder zal je zo snel mogelijk verder informeren.

Groetjes,

HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 28, 2016
Beste rots,

Dossier 40492113 is al in behandeling om dit met terugwerkende kracht recht te zetten.

De dossierbeheerder zal je zo snel mogelijk verder informeren.

Groetjes,

HeidiE