Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Geachte, Ik heb sinds juni 2016 een sociaal tarif op mijn vaste telefoonlijn en gesprekken, na verschillende telefoons naar u en BIFT heb ik tot nu toe nog altijd de 3.10€ per maand voor de gesprekken niet gekregen. Mevr Diana van BIFT heeft gezegd dat ik daar recht op heb mijn nr bij BIFT is 693290. MVG, Francine Verdoodt
Wacht nog altijd op mijn gsm samsung s6 dat is al van begin december!!!!!!!
Vandaag terug brief ontvangen van proximus heb een pack tuttimus besteld met gsm 6S SAMSUNG krijg terug een brief over familus maar niets over de gsm . Vraag me af wanneer dat eigenlijk zal in orde zijn! De ganse maand december niets anders gedaan dan hen opgebeld en we zijn januari en het liedje begint opnieuw. Proximus blijft maar de promoties verkopen maar ontvangen das wat anders!
sinds 31/12 langsgeweest bij Proximuswinkel te Aalst, login en wachtwoord via mail ontvangen voor microsoft producten en tot op vandaag nog geen installatie mogelijk op pc. Al meerdere malen tel contact met call center zonder resultaat. Afpsraak aangemaakt om binnen de 2 uur terug te bellen , dit gebeurt door nr 02/2354000 maar telkens we opnemen op onze vaste lijn horen we niets en spijtig genoeg kan je dit nr zelf NIET terugbellen. Wij zouden het op prijs stellen dat dit euvel dringen opgelost raakt zoniet moeten we uitkijken naar andere business.
Ik heb sedert 2 januari de Proximus diensten en logde mij in met het mij toegekende klantennummer en e-mailadres . Vreemd genoeg kwam ik uit bij een naamgenoot met een zakelijke account ( met btwnummer) van 40 km van mijn woonplaats. Na verschillende telefoons met de Proximusdiensten waar men mee eerst niet geloofde , waar men zei dat dat de fout bij mij lag.Het klantnummer dat ik had stond nochtans op de installatiedocumenten, de documenten van bevestiging van mijn aankoop en andere documenten die ik had ontvangen.( hoe zou ik in godsnaam kunnen inloggen bij een persoon die ik niet eens ken,welleswaar met de identieke naam als de mijne) Daarna kreeg ik nog op de koop toe een niet zo beleefde mail ,waar men nog eens bevestigde dat de fout niet bij hen lag maar bij mij. Niet moeilijk zij had mij opgezocht met het eigenlijk voor mij bestemde klantnummer en niet enkel op een naam waarmee de vorige documenten werden verstuurt.Daarna heeft zij mij dit juiste klantnummer gegeven, waarme
Ter info: algemene storing op proximus vast internet, soms verbinding soms niet. Zie schermafdruk http://allestoringen.be/problemen/proximus
Sinds kort wordt het percentage van dataverbruik niet meer weergegeven in de app. Dat is best wel jammer! Is dit enkel bij mij?
Hallo, ik ben al meer dan een uur aan het sukkelen om de app te installeren om tv te kijken via mijn smartphone of tablet, maar het lukt niet. krijg altijd volgende melding; de accountgegevens die je heb ingegeven laten niet oe om de applicatie te gebruiken; gelieve na te kijken of het product proximus tv app geactiveerd is op de proximus website via my proximus... Help!!! mvg
Een programma opnemen lukt niet. Ik dacht dat ik misschien teveel opnames staan had en wilde er enkele wissen, maar ook dat lukt niet.
Ik woon in het buitenland, en heb jaren geleden een Pay&Go kaart gekocht voor mijn jaarlijkse bezoeken in België. Nu wil ik mij graag identificeren, maar : ik heb geen eID-kaart, geen Bancontact kaart, en kan met mijn Pay&Go kaart geen beheerder worden in MyProximus. Ik woon immers niet in België ! En dus kan ik ook niet "eventjes" in een Proximus winkel binnenstappen. Hoe moet dat dan ? Waarom kan Proximus de Belgen in het buitenland niet gewoon de mogelijkheid geven via een mailtje de nodige gegevens door te sturen ?
Hallo, Sinds 7 december 2016 is mijn nieuwe Cloud versie actief. Ik wil mijn Cloud leeg maken, maar dat lukt me niet via het menu van de nieuwe Cloud. Je kan wel bestand na bestand aanvinken en naar de prullenmand verzetten en die dan ledigen. Maar voor bijna 10GB aan bestanden is dat niet te doen. Weet er iemand hoe het kan met de nieuwe Cloud versie? Iets zoals de CTRL-A functie van de vorige Cloud versie om een select van alle bestanden te doen. Graag wat hulp. Bedankt! Groeten, Paul
Hallo, Bij het maken van een backup met de nieuwste versie van de Proximus Cloud (actief sinds 7/12/2016), zie ik dat de bestandsstructuur niet meegenomen wordt in de backup. In tegenstelling met de vorige Cloud versie, die het wel doet. Het lijkt dat de nieuwe Cloud de bestanden wel zelf gaat sorteren in documenten, foto's, muziek,...maar dat de structuur die je zelf hebt aangemaakt bv. op je eigen harde schijf, in de backup verloren gaat. Graag wat hulp, misschien zie ik iets over het hoofd. Groeten, Paul
via my proximus kon ik alleen maar mijn saldo zien van de Bizz punten en niet inruilen, nu zijn er een deel van mijn punten op 1/01/17 verdwenen. kan ik deze nog recupereren? dacht aanvankelijk dat er iets misliep op de website. Echter na wat zoek werk stel ik vast dat er twee logins zijn voor mijn account. blijkbaar zit ik al een tijdje met het verkeerde account in te loggen waarbij ik enkel het saldo kan waarnemen. bij een klik op inruilen kom ik om een error pagina in het engels uit. Enkel via de "hoofd"login kan ik ook inruilen.
Hallo 3 weken geleden heb ik mijn professioneel nr overgenomen naar privé en deze werd geactiveerd als een Pay&Go Onmiddellijk heb ik gevraagd via de klantendienst om deze te linken aan onze Tuttimus pakket dit ging niet voor 2 medewerkers maar wel voor 2 andere en voor de medewerker in the shop, voor een Pay&Go, enkel voor een abonnement om een lang verhaal kort tem maken, heb ik de Pay&Go omgevormd naar een Mobilus S abonnement met de vraag deze te linken dan aan onze Tuttimus Miserie, miserie; niet alleen zijn er al meerdere gesprekken geweest met de klantendienst, een bezoek aan een shop, maar na 3w is het euvel nog steeds niet opgelost. Wel kreeg ik een zevental brieven van proximus om me te verwelkomen als nieuwe Tuttimus klant en dat er een TV zou geleverd worden begin januari (allemaal niet gevraagd) maar een eenvoudige vraag kan blijkbaar niet opgelost worden Wat doe ik ? alles opzeggen ? alleen mijn nieuw abonnement opzeggen? En de boer hij ploegt voort! Wat kan ik d
Beste, Wij zijn als bedrijf bij Proximus voor onze mobile fleet. Onze mensen reizen vaak de hele wereld rond. Sinds kort is het gebruik van inflight mobile op de radar van onze collega's gekomen. Zo heb ik verbruik gezien bij Aero Mobile. Op de site van Aero Mobile zie ik dat Proximus hier een roaming agreement mee heeft. Ik kan echter nergens de tarieven terugvinden die Proximus hiervoor hanteert. Wat zijn de tarieven voor calls/SMS/data bij Aero Mobile? Tot welke zone hoort Aero Mobile op vlak van data? Zit het data verbruik hiervan in bepaalde roaming bundels? Bedankt!
Beste, Ondertussen heb ik al 3 maal telefonisch contact gehad met uw installatie dienst. Nergens zijn jullie via mail bereikbaar. De vorige huurder van mijn appartement heeft op 19/12/2016 (Thomas Vanhoutte 618823804) zijn abonnement opgezegd bij jullie. Omdat er een rijgnet in het gebouw aanwezig is ben ik verplicht om met jullie te werken. Laten we zeggen dat de start al niet goed is verlopen! Bij Telenet (mijn vorige provider, zeer tevreden van) was een installatie mogelijk op 3/01 (aangevraagd 28/12) Bij jullie is dat pas mogelijk op 13/01. Nu heb ik al 3 maal aan de collega’s aan de telefoon gezegd dat ik van 12/01 tot 22/01 elke dag van 7u tot 22u in Brussel bezig ben met het autosalon en dat er niemand is die de deur kan komen open doen voor de installatie. Gisteren had ik dan eindelijk eens een medewerkende persoon aan de lijn. Die heeft een forced installatie gepland op 5/01. Maar dan opeens kreeg hij een foutmelding dat dat niet ging omdat pas op 11/01 d
hallo, onze klantnummer is: 610511614 Wij hadden 2 joint offers, 1 tje met een huawei g8 en 1tje met een iPhone6. Wij stapten over naar tuttimus en er is ons beloofd dat we geen contractbreuk deden. we hielden namelijk een evenredig gsm abbo in ons tuttimus pack. Voor de joint offer met de huawei en gsm nummer eindigend op 91 is dit inderdaad in orde. voor de joint offer met de iphone6 en nummer eindigend op 33 dus blijkbaar niet. kregen in december een factuur aan van meer dan 400€. moest tegen 29 december betaald worden. Gebeld, en ze hebben een klachtendossier opgestart dat nu al loopt van 17 december en nog steeds GEEN antwoord gekregen. ik hoop maar 1 ding en dat is dat ik geen herinnering krijg. ondertussen ook naar een proximus shop geweest omdat het BTW nummer van onze factuur moest (naam blijft bijna gelijk). overname formulier ingevuld ter plaatse. ik hoop dat dit nu ook geen probleem gaat geven met het verwerken van het klachtendossier!
Ik voegde net een GSM nummer toe via My proximus. Dit nummer is nu wel zichtbaar, raadpleegbaar in My Proximus, maar zit nog niet in ons pakket. Hoe wijzigen we dit? Want ik veronderstel dat we dan pas het extra surfvolume en de korting van 1 euro krijgen?
Wanneer komt de nieuwe interface ot de V4 decoders?
Beste, Binnenkort ga ik verhuizen naar een nieuw appartement. Daar is echter al een B-Box 3 aanwezig. Ik ben nog geen klant bij proximus. Dus als ik het Tuttimus packet wil bestellen zal daar ook zo'n bbox 3 bijgeleverd worden... Kan ik niet de huidige bbox 3 gebruiken ? Dan moeten jullie die nieuwe niet "verkopen" en krijg ik misschien een kleine korting :P Met vriendelijke groeten, Jo
Wij verhuizen en de vorige eigenaars hadden Telenet. Er is geen Proximus voorzien. Het betreft een loft en de verdeelkast hangt in de ondergrondse garage. Ik zou graag weten of er een mogelijkheid is om Proximus binnen te halen (afstand verdeelkast -> loft ong 30 meter). Indien ja, gaat dit dan niet ten koste van de kwaliteit ?
Hoe kan ik mijn gsm abonnementen aanpassen in my proximus blijkbaar volgens dezelfde persoon die vandaag bij mij is gekomen kan dit maar ik vind het maar niet.
Hoi Proximus Zijn jullie op de hoogte dat de optie 'op aanvraag/zendercatalogus' van de zender TV Limburg (tvl) al enkele dagen niet werkt?!
Volgend probleem ervaar ik momenteel: sinds vorige week overgeschakeld naar Tutimus. Om te kunnen profiteren van de goedkope smartphone, moesten we een gsm abonnement laten vallen en een nieuw nummer in de Tutimus opnemen (blijkbaar al te goede klant om zo te mogen profiteren van het aanbod :D). Gisteren is de sim geblokkeerd omdat dan ook het toestel + nieuwe sim zouden geleverd worden. Eergisteren 17:07 bericht ontvangen dat de bestelling niet zou doorgaan wegens het ontbreken van de smartphone. Kan gebeuren, maar blijkbaar wordt de nieuwe sim ook niet opgestuurd! Proximus moet toch weten dat we nu een zonder werkende sim kaart zitten: ze blokkeren er één en annuleren de ander... Er wordt ook geweigerd de sim al op te sturen, zonder smartphone (2 verzendingen betalen te duur?) De klantendienst was allerminst succesvol: de een stuurt me naar een proximuscenter om een sim te laten activeren op het oude nummer (eenmaal daar blijkt dit onmogelijk), de ander heeft na 10 minuten overleg me
Hallo, Heeft er al iemand de Radioline applicatie op Proximus TV kunnen testen? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_radio/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/naar-de-radio-luisteren-via-proximus-tv.html Dat ziet er veelbelovend uit! Hopelijk komt het snel beschikbaar.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.