Een programma opnemen lukt niet.
Ik dacht dat ik misschien teveel opnames staan had en wilde er enkele wissen, maar ook dat lukt niet.
Antwoord
Ik kan sedert vandaag geen opname meer maken en ook geen bestaande opname wissen
Beste antwoord door ThomasP
Hey Renate, kan je even je telnr of klantid via privebericht doorsturen naar Het Proximus Team. Dan kijken we dit even voor je na. Met welke opnames heb je dit probleem? Probeer ook even het volgende:
- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- 10 min wachten
- Decoder terug aansluiten en opstarten
Probeer nu opnieuw je opnames te beheren. Zou nu terug moeten werken.
- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- 10 min wachten
- Decoder terug aansluiten en opstarten
Probeer nu opnieuw je opnames te beheren. Zou nu terug moeten werken.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
