Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Gezien de verhalen die ik op het forum lees i.v.m. leveringen van smartphones die besteld werden via de webshop, zou ik ook graag mijn bestelling laten nakijken. Ik bestelde en betaalde op 27/9 een smartphone via de webshop, maar heb nog geen verzendbevestiging ontvangen. Voorziene leverdatum volgens webshop was 28/9. Nagevraagd via de chat, maar daar krijg ik een standaardverhaaltje i.v.m. groot aantal bestellingen enz., maar een duidelijk antwoord komt er niet. Nu zou ik graag via dit forum een check willen laten doen, om na te gaan of mijn bestelling wel degelijk alle correcte stappen doorlopen heeft. Dit vooral omdat op het toestel een cashback-actie loopt, die op 15/10 verloopt. Ik heb dan ook geen zin om én meer dan twee weken te wachten op een toestel dat ik meteen kon krijgen in de winkel, én 150€ extra te betalen, omdat een voorgestelde levertermijn niet gehaald wordt. Mvg, Jelle.
Sinds gisteravond hebben wij geen wifi meer. Kunnen niet meer tv kijken en gebruik maken van het internet. Op de klachtendienst geraken wij niet binnen. Graag zouden wij vernemen wat het probleem is wanneer dit wordt opgelost en hoe we gaan vergoed worden.
Goedemiddag, We hebben al twee weken na elkaar geen opname van Temptation Vips. De eerste twee keer hebben we dan de afleveringen gekocht. Die van vrijdag was dan ook nog niet compleet. De laatste vijf minuten ontbraken. Nu deze week neemt hij ineens huizenjagers niet meer op. Ons klantnummer is 615235314. Kunnen jullie ons hier mee verder helpen aub? En zouden we onze credits ook terug kunnen krijgen aub? met vriendelijke groeten, Kristel Koeken
Ik heb één klantnummer bij Proximus, met daarbij twee adressen. Op elk van die adressen heb ik “Pack Internet Comfort + TV”. Deze situatie heeft enkele jaren bestaan, maar nu verlaten we het oudste van de twee adressen. De nieuwe eigenaar wordt geen Proximus-klant – hij kiest voor Telenet. Ik zal dus één deel van mijn contract opzeggen – en ik wil natuurlijk de andere delen van mijn contract behouden. Hoeveel tijd is daarvoor nodig? Wat moet ik doen met de apparatuur? (een “modem” en een b.box2). Wat gebeurt er met de emailadressen (van het type @skynet.be) die we hebben? Zijn we zeker dat die blijven?
Ik heb aflevering 7 van Sharp Objects “Falling” niet helemaal kunnen opnemen,doordat de voetbalmatch Beerschot tegen Anderlecht te lang duurde.Is er een mogelijkheid om deze aflevering terug te zetten bij mijn opnames?
Gisteren slachtoffer geworden van SCAM, 24 euro kwijt omdat ik een code kreeg per SMS en tegelijkertijd door een fakeprofiel werd gecontacteerd ( kopij instagram van een vriendin ) om die code door te geven en vlam .... 24 euro extra op mijn proximusfactuur. SMS maakt gewag van website Boku.com en na grondig checken van die website kwam ik op een link die verwijst naar hoe makkelijk Proximus klanten ( niet professioneel )kunnen opgelicht worden. Dank U Proximus voor uw professionalisme. Heb dit netjes gemeld aan Proximus en ze gaan er niets aan doen. Ik heb de volledige naam van de persoon die me heeft tewoord gestaan. Ik zei dat ik die 24 euro niet wou betalen maar daar is niets aan te doen en als ik mijn factuur niet betaal dan sluiten ze gewoon alles af..... Zo worden klanten tegenwoordig bediend. Proximus verdient ook aan die praktijken. Dus ik heb printscreens en zal niets anders kunnen doen dan klacht in te dienen tegen Proximus om het actief mee promoten van SCAM. Ben e
Goeiemiddag, Ik heb sinds vorige week een uit duitsland gekochte Google Pixel 2XL (omdat deze hier niet verkrijgbaar is) Graag had ik geweten of het mogelijk is voor VoLTE te activeren voor dit toestel? Is dat mogelijk met een bepaalde instelling (die niet te vinden is in het menu) ? Mvg, Bart
Ik heb Loxone domotica geplaatst. Een van de onderdelen is een intercom. Om de video van buitenaf te kunnen bekijken moet ik een port forwarden. Momenteel heb ik deze ingesteld op poort 83. Via de modem heb ik poort 83 geforward voor zowel TCP als UDP. Echter wanneer ik de app van buitenaf gebruik, krijg ik steeds een time-out en dus geen beeld. Langs de andere kant, als ik de poort check via https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ zie ik dat de poort gesloten is. Ik las dat de poort in principe enkel open is wanneer er ook een service is. Ik veronderstel dat de video niet constant een service uitzend, enkel wanneer dit geactiveerd wordt. Daarom heb ik een port listener geïnstalleerd - https://geekflare.com/create-port-listener-in-windows-or-linux/. Echter blijft de poort gesloten bij de port checker. Als ik via de opdrachten prompt een netstat -a uitvoer, komt de poort er wel bij, lokaal. Kan iemand me helpen hoe ik de poor juist kan forwarden of hoe ik de fout in mijn opste
Beste, ik heb dus deze week een IPhone 11 besteld online met een nieuw abo.. krijg ik een email dat deze niet beschikbaar is? Normaal eerst leverdag vandaag 20/09 Een toestel op voorhand pre order? En dan te horen krijgen dat hij niet beschikbaar is? En zo te lezen hier aan de reacties.. zal ik wss nog lang mogen wachten op mijn nieuwe telefoon ...
Deze nacht gebruikte ik 4G want ik wist dat ik nog over had. Plots kreeg ik een bericht dat ik mijn 4G had verbruikt, dus stopte ik het mobiel netwerk. Direct daarna kreeg ik sms'en dat ik 10, 48 en 60€ overschreden had!! Dit kan totaal niet kloppen, want gisteren had ik nog over en heb het risico niet genomen na het 1st bericht. Ik nam vandaag contact op met Proximus en ze vertelde mij dat ze er niks konden aan doen. Ik hou mijn verbruik zeer goed in de gaten, dus dit is onmogelijk! Ik hoop dat er hiervoor een oplossing komt.
Beste verhuisd op 2 augustus, installatie vlekkeloos verlopen. Top ... zou je denken. Sinds toen: er moest eerst een nieuwe afspraak ingeboekt worden, nooit gebeurd en bleek nadien ook volledig overbodig gezien technisch alles werkt en blijft werken (gelukkig maar). Tussendoor gevraagd aan de klantendienst om vaste lijn op te zeggen, tv en internet niét. Was niet mogelijk gezien de verhuis nog open stond (vraag was kleine maand na de effectieve verhuis gesteld en vandaag zijn we bijna twee maanden verder en probeert men nog steeds de verhuis van mijn lijn af te halen). Ondertussen werd er plots een annulatie voor àlles genoteerd en ging men alles opzeggen. Heeft men de annulatie moeten annuleren 🙂 Ook een reactie van de klantendienst: 'Er moet nog een wifi-booster geleverd worden, dat is het probleem' ... Neen, de wifi-booster staat er al van 2 augustus. :-) 'De dossierbeheerder gaat u morgen terugbellen' --> niet gebeurd. ' 'Morgennamiddag moet u terugbellen, dan gaan
De opnamen die op de pickx app staan kan ik normaal bekijken. Maar programmeer ik nieuwe opnamen op TV dan komen die niet op de app. En omgekeerd, de opnames die ik programmeer op de app komen wel op de app maar niet op TV. Dus een probleem met de synchronisatie. Zeer lastig want kan niet meer vanop afstand programmas opnemen. Dit is nog maar sinds enkele dagen, voordien geen problemen gehad. Wie kan mij helpen?
Proximus pickx latest update running on NEO-U9-H box with Android 6.0.1. Wifi connected to router, which receives signal via Wimax service. Location (spain) granted to pickx. Pickx navigation and recording playout running well. Live TV channels and replayTV running well, but only running for "Vier" and "VijfTV". All other channels receive "Stream not available" Try again".
Gisteren slachtoffer geworden van SCAM, 24 euro kwijt omdat ik een code kreeg per SMS en tegelijkertijd door een fakeprofiel werd gecontacteerd ( kopij instagram van een vriendin ) om die code door te geven en vlam .... 24 euro extra op mijn proximusfactuur. SMS maakt gewag van website Boku.com en na grondig checken van die website kwam ik op een link die verwijst naar hoe makkelijk Proximus klanten ( niet professioneel )kunnen opgelicht worden. Dank U Proximus voor uw proffesionalisme. Heb dit netjes gemeld aan Proximus en ze gaan er niets aan doen. Ik heb de volledige naam van de persoon die me heeft tewoord gestaan. Ik zei dat ik die 24 euro niet wou betalen maar daar is niets aan te doen en als ik mijn factuur niet betaal dan sluiten ze gewoon alles af..... Zo worden klanten tegenwoordig bediend. Proximus verdient ook aan die praktijken. Dus ik heb printscreens en zal niets anders kunnen doen dan klacht in te dienen tegen Proximus om het actief mee promoten van SCAM. Ben eens
Sinds vrijdag heb ik plaatselijk geen bereik meer. In westerlo en Geel bijvoorbeeld heb ik geen bereik. Maar in Leuven, Antwerpen, Heist op den Berg heb ik plots wel bereik. Ik snap niet hoe dit opeens kan en dit is wel zeer vervelend... Mvg Hanne
Ik heb sinds enkele dagen mijn datalimiet overschreden. Ik kan noch via mijn laptop noch via de app op mijn smartphone extra data bestellen. Ik ben hiervoor gisteren naar een proximuswinkel geweest. Zij konden het ook niet oplossen en hebben geregeld dat mij vandaag om 17.30 iemand van de technische dienst zou bellen. Dit is niet gebeurd. Wanneer ik google zie ik dat veel mensen hetzelfde aan de hand hebben. Kan dit opgelost worden ? Nu lopen de kosten op wanneer ik via 4 G op internet wens te gaan. Dominique
De Pickx app zegt dat mijn login niet gekoppeld is aan Proximus Pickx abonnement. Toch lukt dit wel via myproximus en via de website van proximus pickx. Hoe komt dit? Wat moet er gebeuren om de app opnieuw te kunnen koppelen? Mvg Timothy Temmerman
Beste, Ik heb de serie SWAT op Q2 opgenomen, maar ik zie dat de laatste aflevering (26/09/2019) niet goed opgenomen is. Meer of de helft van de tijd is het de serie Trippers nog te zien. Op het einde van de opname, zit ik nog maar aan de helft van de aflevering van SWAT zelf. Kunnen jullie daar eens naar kijken? Groeten Pieter
beste sedert de laatste update functioneert de app (zwart scherm en de melding "oeps er ging iets verkeerd" niet meer op mijn samsung tablet: type toestel: SM-T210 OS versie: 4.4.2 is de versie niet meer compatibel met mijn tablet? we hebben dit al meerder keren meegemaakt dat de update versie niet meer functioneert en nadien wordt dit dan rechtgezet in een volgende update.
Goeiemiddag, Wij hebben thuis een Tuttimus pack. Volgens deze Tuttimus pack zouden wij dus max 100Mbps downloadsnelheid kunnen bereiken en max 15 Mbps uploadsnelheid. Nu hebben wij hier nooit echt problemen mee gehad, tot een moment in januari dat er een straat naast ons helemaal opgebroken werd en vernieuwd. Sindsdien hebben wij frequente problemen met internet, het valt makkelijk 5 tot 10 keer uit per dag voor enkele minuten. Ook is onze gemiddelde downloadsnelheid verlaagt naar om en bij de 15 Mbps en uploadsnelheid ligt rond de 3 Mbps (aan de kabel). Nu, ik ben een fervent gamer en stream ook wel redelijk wat en deze snelheden halen soms het bloed van onder mijn nagels... Ik heb dit zelf al verschillende keren gebeld naar de klantendienst en zij claimen dat er een "ergens een kabel beschadigd moet zijn". Ze hebben zelf (lijkt mij) ook geen idee wanneer dit gecontroleerd en gemaakt zal worden, dit is nu al bijna 6 maand zo... Heb dit ook al een bij de gemeente gaan melde
Al mijn inkomende oproepen zijn anoniem. Mensen die wel in mijn telefoonboek staan komen ook als anoniem binnen. Ik kan dus niet meer zien wie mij belt of heeft gebeld. Ik heb een iPhone 7
Hallo, Heb wat premiumpunten ingeruild en hier via mail een bevestiging van gekregen met de bar-code. Kan ik deze barcodes dan online ook inzetten om een gsm aan te kopen? Of moet ik deze eerst online bestellen en daarna "betalen" in een shop? En hoe weet ik waar en wanneer ik deze eventueel kan afhalen? (kan geen voorraden zien ...) En kan de aankoop misschien ook afgeleverd worden in een afhaalpunt? Kan er bij onvoldoende punten toch een gsm besteld worden mits een opleg in cash?
IK krijg melding dat ik dit in My proximus moet activeren... Maar kan dit nergens vinden.... Bedankt voor de hulp. Boris
Beste, Sinds kort krijg ik de melding "stream niet beschikbaar" in de Proximus pickx app op mijn GSM wanneer ik verbonden ben via mijn lokale wifi. Vroeger werkte dit zonder probleem. Wanneer ik overschakel naar 4G werkt het wel. De app heb ik reeds opnieuw geïnstalleerd, ook de lokatie is geactiveerd en ik ben ingelogd. Doe ik iets verkeerd of moet ik nog iets instellen? Alvast bedankt voor de hulp.
Hallo, de pickx app doet het op mijn gsm mobiel niet, zegt steeds dat er geen account gekoppeld is. Heb zojuist ook geprobeerd op de website maar zonder resultaat. Hopelijk kunnen jullie dit oplossen. Mvg Mike.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.