Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Op meer en meer websites wordt gevraagd twee factor authenticatie in te stellen. Indien ik dit instel op One-Time Password per mail op mijn skynet adres, komen deze met een veel te grote vertraging of helemaal niet aan. Ook mails om bvb een nieuw wachtwoord in te stellen komen pas na meer dan een kwartier aan. Voor dezelfde websites, zelfde functionaliteiten, komen deze op mijn gmail account nagenoeg onmiddellijk aan. Kan hier iets aan gedaan worden ?
Ik weet niet waarom maar mijn startpagina met google in onderstaande pictogrammen is weer vervangen door Norton safe chearch hoe kan ik mijn vroegere startpagina terugzetten x
Ik stel vast dat alle telefoongesprekken via mijn vaste lijn, die gratis zijn dankzij het getrouwheidsprogramma, staan dubbel vermeld in de lijst. Ik vermoed bijgevolg dat de gesprekstijd eveneens tweemaal van mijn krediet is gegaan?
My procimus een zero werkt gewoon niet, procimus picks zero werkt niet en niemand kan deftige uitleg geven
Terug kijken via internet..... dat gebeurd ZO bij Proximus..... 4 monteurs geweest, 3 modems vervangen, ligt nooit aan Proximus maar elke keer aan iemand anders. 2 minuten video hoe wij hier tv via internet terug kijken ! Belachelijk en en een compensatie komt er nooit. Nou Proximus, dinsdag stappen we over naar de concurrent, dit is geen tv kijken he
Op 5 oktober bestel ik een smartphone met abonnement. Deze zou maandag 7 oktober geleverd worden. Maandag kreeg ik een sms waarin stond dat ze nog niet konden leveren en mij op de hoogte gingen houden. Ik ben nu al 3 dagen heen en weer aan het mailen om te vragen hoe het zit met mijn bestelling. Dan moeten ze mails sturen dat ik zou moeten bekijken en beantwoorden. Die krijg ik niet eens aan. Dan zou er een technische fout zijn, dan zou ik ineens 48 uur moeten wachten op een automatische mail, die ik ook niet ontvang. Maar mij wel direct reclamemails sturen voor een pack te bestellen?! Zo'n mails lukken dan wel direct?! Ik wil gewoon mijn bestelling ontvangen zoals afgesproken, hoe moeilijk kan dit zijn om een b estelling te leveren op afgesproken adres?!
Beste In heb in augustus een aanvraag gedaan voor digitale tv en internet. Door tijdsdruk heb ik deze afspraak meer dan 2 weken ervoor geannuleerd, telefonisch via de klantendienst. De dag voor de "geplande" installatie (die ik had geannuleerd), krijg ik een bericht met de melding dat een technieker langs kwam. Ik heb dit dan opnieuw geannuleerd en nu kijg ik een factuur van €60,50 voorr 3 dagen telefonie??? Met de melding " laattijdige annulatie van uw bestelling". Gebrek aan communicatie intern, is niet mijn fout en zou dus graag willen dat die €59 geannuleerd wordt. .met vriendelijke groeten
Zo'n voorstel werd al ingediend door verschillende klanten 👉 zie dit topic hier
ik neem op CAZ (kanaal 😎 via de optie "serie opnemen" alle oude afleveringen van Game of Thrones op. Ik ondervind nu een weergaveprobleem met aflevering 10 van serie 1, Fire and Blood, uitgezonden op vr 13 sep(*) om 19:40, met een uitzendtijd van 95 min, Let wel: ik had die aflevering reeds gedeeltelijk bekeken (zo'n 15-20 minuten). Toen ik gisteren naar het vervolg wou kijken (verder kijken) ging het mis. Ik krijg nu enkel nog 10 à 15 seconden van het vorige programma te zien. Dan stopt de opname volledig! Ik stel vast dat de teller rechts onderaan in de purperen balk, die normaal de resterende tijd (bv. 01:35) zou moeten aangeven, de pedalen kwijt is en geblokkeerd blijft op 00.00 uur. Mijn vraag: Hoe kan ik die teller deblokkeren? (FYI: ik heb alles waar ik maar kon aan denken geprobeerd - dit om verdere onnodige vragen te moeten beantwoorden: modem en decoders opnieuw, en volledig volgens de regels, heropgestart. En ook, je weet maar nooit: het programma bij de lang be
Heeft er nog iemand hinder van op Proximus sports 1....het is me opgevallen dat het geluids op proximus sports 1 erg flets is,alsof ze spreken in een lege omgeving.....andere sports zenders hebben een normaal goed geluid
merk de laatste tijd veel op dat mijn wifi het 5ghz kanaal problemen geeft en soms ook de tv die happert, b-box herstart gedaan is het meestal opgelost maar nie zo leuk als je op je werk zit en thuis kids die geen tv hebben dan je bellen en moet ik hen uitleggen wat te doen. Nog mensen met zo een probleem op de b-box => is hij stuk aan het gaan ?
ik heb een iphone 11 pro 64gb in pre order besteld, maar ik ben van het gedacht dat ik precies toch liever de 11 pro max heb, is het eventueel mogelijk om dit nog aan te passen en bij te betalen voor een pro 11 max? R4WEBSHOP005550417
Beste, kan ik online zien of ze een Iphone 11 64 GB in voorraad hebben in de winkel in Kortrijk? En hem daar afhalen in plaats te laten leveren? Met vriendelijke groeten
Wij zijn net verhuisd. Ik had alle adressen correct ingegeven. Nu blijkt bij mijn verhuis een oud adres te staan waar ik al jaren niet meer woon. Ook bestelde ik vorige week een smartphone. Ik heb adres van mijn werk ingegeven als leveringsadres zodat deze op mijn werk zou toekomen en ik niet meer naar de post zou moeten. Blijkt dat in die mail nu ook een oud adres vermeld staat. Waar kan ik dit snel doorgeven ipv te moeten bellen naar de klantendienst? Op mijn werk kan ik namelijk niet bellen.
Aanvraag overname telecomcontract, kan ik deze via email ??
na vele mails zonder resultaat vandaag eindelijk nog eens iemand aan de lijn gehad van de klantendienst over het inruilen van de punten. ik probeer al van juli om in te loggen maar telkens zijn er foutmeldingen of zeggen ze probeer later eens opnieuw. Nu heb ik daarjuist vrolijk te horen gekregen dat al mijn punten eenzijdig door proximus verwijderd zijn. De uitleg was, dat proximus vind dat het te lang geleden is dat je punten omgeruild hebt, ze het gewoon deleten??? Terwijl in een ander topic Proximus het volgende zegt: " "wees gerust je huidige Bizz Club-punten gaan niet verloren. Wel houdt de omschakeling in dat er vanaf 1 juli 2019 geen punten meer bij je saldo bijkomen. We begrijpen dat dit misschien onverwacht komt. Maar je hebt nog tijd om je resterende punten in te ruilen tot 30 november 2019. Check je saldo." Waar is de logica, en waarom kan Proximus eenzijdig zoiets opzeggen zonder zijn klanten te verwittigen??? Graag een oplossing hiervoor. Bedankt
als ik een mail verstuur naar een ander skynet.be adres kunnen deze de bijlage niet openen;er komt enkel computertaal te voorschijn ik werk met windows 8.1 en mijn collega werkt met windows 10 wat loopt er mis,vroeger was er geen probleem en had in windows live mail maar na een pc panne heb ik terug de fabrieksinstellingen
Hoe kan ik het aansluitingnummer in de pix app veranderen?
Op 13/09 wou ik net zoals velen ook een iPhone 11 pro pre orderen bij Proximus. Dit icm mijn abonnement. Na veel onduidelijke communicatie met de helpdesk kreeg ik uiteindelijk een mail met de melding dat mijn toestel op 30/09 geleverd zou worden tussen 8u en 17u. Iemand moest zeker aanwezig zijn om het toestel in ontvangst te nemen. Ik neem dus speciaal een dag verlof en wacht de hele dag op Bpost met mijn levering. Niets ontvangen!! Na ettelijke pogingen om contact te maken met de helpdesk kreeg ik eindelijk een vriendelijke man aan de lijn die mij kon garanderen dat mijn toestel op 30/09 opgestuurd was naar Bpost en dus met een dagje vertraging zou aankomen. Hij ging het zelfs persoonlijk opvolgen en mij vandaag (01/10) opbellen als de status niet op “geleverd” zou staan bij mijn levering. Je raadt het al, vandaag ook geen iPhone ontvangen EN niemand heeft mij gebeld. Na veel misnoegde DM’s op Twitter krijg ik het antwoord dat er geen stock meer is en ik nu dus maar gewoon moet afw
Sinds vanavond nieuwe opnames hakkelend niet vloeiend, is dit algemeen? Opnames van vanmiddag en eerder zijn wel ok.
ik krijg dat niet gedownload help mij aub
Via proximuscloud.be kan ik niet inloggen en krijg steeds als antwoord “FOUT”. Kan iemand mij helpen?
Sinds de update naar pickx werkt de tv app op de tablet air 1 belabbert. Start traag op, traag om naar bvb tv-gids te gaan of om er iets anders op te raadplegen. En vandaag gaf de app zelfs de verkeerde dag aan en moest ik alweer wachten om naar de ‘dag nadien’ te gaan in tv-gids. Zucht. Kortom, alles werkt traag en dus niet gebruiksvriendelijk. Ik ga dan maar naar apps zoals vrtnu en de vtm app maar daar kan je natuurlijk niet programmeren. waarom betalen we er dan voor ( want dat doen we) mvg luc
Ook bij mij verdwijnen opnames zelfs van de harde schijf. Zoals de tweede aflevering van The Planets op Canvas van 15 september, aflevering 5 en 6 van Killer by the Lake op npo3 van 14 september.
Ik heb al heel wat opzoekwerk verricht maar heb nog geen oplossing gevonden. Ik kan bijna geen tv kijken omdat er steeds onverwacht probleem met netwerkverbinding is opgetreden. Internet werkt volgens mij normaal aangezien ik probleemloos netflix kan kijken en ook de opnames werken normaal. Hoe kijk ik nu tv: ik neem het programma op en begin even later via de opnames te kijken. Niet echt zoals het hoort te zijn maar zo heb ik toch nog wat tv. Als de storing zich voordoet blijft het lampje van DSL netjes branden. De digibox is aangesloten met een devolo magic1 met een lan kabel. Waar ik geen antwoord op gevonden heb is het volgende: om een snelle verbinding te hebben moet je een groene led op de B-Box3+ hebben, voor de tv heb ik een oranje led flikkeren, dit betekend een tragere verbinding. Is deze verbinding voldoende of is dit mogelijk de oorzaak van de het falen. Alle hulp welkom en alvast bedankt op voorhand!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.