Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
best, wij zijn zonet overgestapt van telenet -> proximus. bij het overstappen zou mijn internet snelheid ongeveer het zeflde blijven als dat bij telenet. nu ik zonet een speedtest gedaan en ik krijg enkel 51.21 mbps (down) en 11.19 (up). is dit omdat de instalatie nog maar net is gebeurt of is er iets ander? mvg skyling
Ik denk dat ik ergens iets mis heb gedaan bij de instellingen toen ik hier enkele dagen klant was, want nu krijg ik steeds bij Nederlandstalige programma's ondertiteling te zien. En zo slecht hoor ik nu ook nog niet, ook staat er bovenaan links 888 vermeldt. Je kan dit wel verwijderen via enkele maal te duwen op die knop voor je ondertiteling maar als je de tv. uitschakelt of er is weer een Nederlandstalig programma heb je weer van Jan. Is dit misschien bij ?Proximus de normale gang van zake? of heb ik toch ergens iets verkeerd gedaan?
op 10/03 werd mijn abonnementsbundel vernieuwd. Vandaag op 13/03 staat dat er reeds 1953 MB werd verbruikt voor de periode 10/03-13/03 op myproximus. In werkelijkheid is dit momenteel volgens mijn datagegevens slechts 357 MB. De teller is van vorige maand gewoon verder gelopen. Hierdoor zou ik wel op het einde van de maand data te kort hebben. Kunnen jullie dit rechtzetten? Betreft 1 van de nrs van het abonnement nl 0478XXXXXX. Mvg,
wanneer komt ned 1,2,3 in hd bij proximus?
Wat is volgens jullie de beste optie die ik kan nemen? Heeft iemand ervaring met beiden.
Heb vernomen dat WLM geen ondersteuning meer zal aanbieden, overweeg om de Mail app van W10 te gebruiken, maar weet niet hoe berichten aan personen (accounts) te koppelen, bij WLM heb ik 3 accounts (ik, echtgenote en dochter) in 1 mailbox met hetzelfde wachtwoord, ik kan dit bij de accounts zo instellen dat elke inkomende mail terechtkomt bij de juiste account via de optie mappen--> berichtenregels. Bij de Mail app van W10 gaat dit blijkbaar niet, of wel, en hoe? mvg
hello, ik kan een netwerk in Australie ontvangen: Roaming staat aan, ik kreeg een sms van proximus met melding " welkom in Australie·····..........., met tarieven,", wat dient er te gebeuren? graag een oplossing blijf nog tot 2 april in Australie/hongKong
Tv op tablet werkt niet meer,er komt op onverwachte fout,gisteren werkte dit nog
ik wil mijn lopend verbruik raadplegen voor februari en maart. Krijg steeds hetzelfde antwoord: Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.
Ik kan geen berichten meer versturen en ik krijg ook geen meer.
Ik heb mijn galaxy j 7 en j5 ingesteld voor mms. Bij het ontvangen kan ik deze nit downloaden??? Oplossing?
Op m'n recent geïnstalleerde vaste lijn verschijnt steeds "verborgen nummer" als iemand belt... en ietwat tot m'n verrassing ontdek ik dat het € 3,99 per maand kost (oftewel bijna € 50 per jaar) louter en alleen om het nummer van de oproeper weer te geven op de vaste lijn. Ook andere vergelijkbare opties (zoals 2e oproeper, doorschakelen, ...) kosten meerdere euro's per maand. Je kunt ze combineren maar dan nog ben je (verhoudingsgewijs) absurd veel kwijt per maand. Proximus, dat is toch niet meer van deze tijd? Al die opties zijn de normaalste zaak van de wereld bij mobiele telefonie (je kunt je niet voorstellen dat je daar ook zoveel euro per maand zou moeten bijbetalen voor dat soort basic opties) maar bij vaste telefonie wordt er stevig op doorgerekend... Zijn er plannen om dit iets klantvriendelijker te maken?
Op onze FAQ pagina werd zopas een topic toegevoegd betreffende de wifi ervaring. Ontdek via deze link enkele nuttige basisprincipes.
Beste forumleden, Iemand enig idee wat ik hier moet achter zoeken ? Krijg ik 2.000 minuten GRATIS telefoon ? Heb wel Happy Time XL en wil dat dus zeggen dat ik tussen 08:00 en 17:00 u gebruik kan maken van die 2.000 minuten ? Zou anders wel goed meegenomen zijn :D
Ik ga samen wonen met mijn vriend in een appartementje. Nu hebben we een afspraak gemaakt met proximus voor de installatie van het internet. Ik kreeg dit in een mailtje: "Tip : als u in een appartementsgebouw woont, zorg er dan voor dat het technische lokaal (de ruimte waar onze kabel binnenkomt, en van waaruit de binnenbekabeling naar de verschillende appartementen vertrekt) toegankelijk is. Als u niet zelf over een sleutel van het technische lokaal beschikt, vraag die dan aan uw syndicus." De huisbaas weet niet wat er bedoelt wordt met het technisch lokaal. We hebben echter in de kelder een doos van Belgacom gevonden, namelijk de toegevoegde foto. De kabel lijkt in de doos binnen te komen, en gaat dan naar boven via een soort van rail die op elk verdieping zichtbaar is in de kast in de gang. Is dit nu het technisch lokaal?
Ik heb een probleem met de tv gids van mijn proximus tv die niet synchroon loopt met de huidige tijd. Soms is er zelfs een verschil van 30min waardoor programma's, series die ik opneem niet correct (niet volledig) worden opgenomen. Wat kan het probleem zijn en hoe is het op te lossen? Decoder resetten? b-box3 resetten? Bedankt
Beste,sinds een drietal weken is het terug niet mogelijk om met manieren de serie " De dingen des levens "op te nemen zowel éénmaal of de serie opnemen.Alsook met tv replay is het veelal niet mogelijk om te kijken en dit bij vele zenders. mvg. Lacaeyse. L
Ik heb een hele tijd geleden een pb gestuurd naar het proximus team en heb hier 1malig antwoord op gekregen maar sindsdien niets meer gehoord, ik heb hier wel dringend hulp bij nodig ivm met betaling en mobiele data want betaling moet tegen morgen gebeuren en anders loop ik nog extra kosten op wegens de te trage hulp...
Beste, Via sms heb ik een bericht ontvangen over mijn nieuwe factuur. Via Myproximus wens ik de details te bekijken, maar heb hier blijkbaar geen rechten toe. Het gaat nochtans over mijn account, krijg het bedrag te zien, kan alles aanpassen, etc... maar de details kan ik niet bekijken. Kan u/iemand mij helpen aub? gr Vincent
Ik heb vandaag mijn factuur gekregen van 22 jan - 21 februari. Deze is €40,68 , voor mijn Mobilus 20. Mobiele data buiten bundel verbruikt was +-20MB. (Hierna mobiele data afgezet) Wat dus komt op +- €2 extra. Zo ook werd er voor de mobiele data in mijn bundel verbruikt was , al reeds €8.xx bijgerekend. Dit is onaanvaardbaar en had ik al vermeld bij mijn telefoon naar de klantendienst. Daar zeiden ze dat de factuur nog steeds gewijzigd zou kunnen worden bij de totale afrekening, wat dus niet gebeurd is... Met vriendelijke groeten Benn Smets
Ik woon in het buitenland. Ik heb een Pay&Go die ik gebruik als ik op vakantie of voor zaken naar België reis. Hoe kan ik vanuit IJsland mijn Pay&Go identificeren? Ik heb geen ID kaart. Ik reis naar België op 6 april en zou graag vanaf ik land in Zaventem mijn nr. willen gebruiken.
Sinds vorige week een nieuw gsm-nr geactiveerd binnen m'n pack, alleen kan ik nu (intussen 3-4 dagen later) nog steeds niet live tv kijken via de dataverbinding (3G/4G) van dat nummer. Enkel een opname plannen lukt (alsof je via de dataverbinding van een andere operator verbonden bent). Via WiFi lukt het wel prima met hetzelfde toestel en op het andere (reeds bestaande) nummer in m'n pack gaat het ook gewoon. Iemand een idee of het misschien enige tijd duurt voor het via de dataverbinding werkt? Bij de telefonische support konden ze me niet verder helpen (daar zeiden ze ook het nummer niet te zien in hun systeem, terwijl ik het via MyProximus wel gewoon zie).
Voor zover ik begrijp heeft Proximus Phonehouse overgenomen. Kan ik bij Proximus terecht voor herstelling van een bij PhoneHouse aangekochte gsm die nog binnen de garantietermijn is ? (Er is blijkbaar geen Phonehouse contactnr of website of winkel meer.)
Een week geleden te horen gekregen van mijn werkgever dat hij Proximus-internet voor me betaalt. Goed nieuws, ik vul dezelfde dag nog (13/12) het formulier in op de speciale pagina daarvoor. Dat is trouwens de enige mogelijkheid in deze situatie, je kunt niet rechtstreeks zelf bestellen via de website. De volgende dag al (14/12) word ik teruggebeld en bespreken we wat ik ongeveer als producten erbij zou willen nemen. We gaan op dat moment nog uit van een Familus. Men zou heel binnenkort terugbellen om concrete afspraken te maken. Twee dagen later (16/12), nog geen nieuws maar ik zie ik bij toeval dat er een promotie is (werd niets over gezegd in het eerdere gesprek): bij het nemen van een Tuttimus wordt er een tv (Samsung 40') of smartphone (Samsung S6) voor € 49 aangeboden. Ik ben heel geïnteresseerd in de tv en bel dus meteen terug (16/12 's avonds), daar meldt men me dat dit ook in mijn situatie geldig is en dat men het dossier heeft aangepast. Ik vraag nog expliciet of er no
Ik kan niet inloggen met proximus-cloud. Ik krijg de melding:' Er heeft zich bij de creatie van proximus-cloud een fout voorgedaan, probeer het later nog eens.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.