Een week geleden te horen gekregen van mijn werkgever dat hij Proximus-internet voor me betaalt. Goed nieuws, ik vul dezelfde dag nog (13/12) het formulier in op de speciale pagina daarvoor. Dat is trouwens de enige mogelijkheid in deze situatie, je kunt niet rechtstreeks zelf bestellen via de website.
De volgende dag al (14/12) word ik teruggebeld en bespreken we wat ik ongeveer als producten erbij zou willen nemen. We gaan op dat moment nog uit van een Familus. Men zou heel binnenkort terugbellen om concrete afspraken te maken.
Twee dagen later (16/12), nog geen nieuws maar ik zie ik bij toeval dat er een promotie is (werd niets over gezegd in het eerdere gesprek): bij het nemen van een Tuttimus wordt er een tv (Samsung 40') of smartphone (Samsung S6) voor € 49 aangeboden. Ik ben heel geïnteresseerd in de tv en bel dus meteen terug (16/12 's avonds), daar meldt men me dat dit ook in mijn situatie geldig is en dat men het dossier heeft aangepast. Ik vraag nog expliciet of er nog wel voldoende tv's zullen zijn tegen dat men mij terugbelt, maar de persoon aan de lijn zegt dat dat allemaal geen probleem is.
Vandaag 20/12 heb ik nog steeds geen nieuws, ik ga eens kijken op de website: geen spoor meer van een tv! Ik dus meteen opnieuw bellen, waar men mij doodleuk meldt dat "de tv's al lang uitgeput zijn meneer" (fout, alvast tijdens m'n oproep op 16/12 stonden ze gewoon op de website, en vorige zondag 18/12 ook nog in een Proximus Center waar ik toevallig langsliep) en "dat ik geen Tuttimus gevraagd had" (opnieuw fout, ik had daarvoor op 16/12 gebeld waar men bevestigd had dat de aanvraag aangepast was).
Na enig aandringen omdat ik uiteraard "not amused" was met deze gang van zaken heeft men een dossiernummer gegeven (40370485), maar verder kon men helemaal niets zeggen, ook geen flauw idee wanneer ik eindelijk gecontacteerd zou worden.
Ik vind dit echt geen manier van omgaan met iemand die vanuit het niets quadruple play-klant wil worden. Ik verwacht dat ik alsnog de promotie met tv kan krijgen (ik heb aan mijn kant ruim op tijd het nodige gedaan!) en dat ik snel gecontacteerd word om alles nu eindelijk af te handelen. Als het van mij afhing, had ik al lang zelf het nodige gedaan (via website of langsgaan in Proximus Center) maar Proximus staat dat niet toe in deze situatie, ik moet zelf wachten tot ze me contacteren...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.