Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, Ik zou graag het aankoopsbewijs van mijn iPhone die ik via de webshop van proximus in 2017 heb gekocht opnieuw willen opvragen. Ik heb met deze vraag heel erg lang telefonisch contact gehad met proximus. Eerst weigerden ze mij te helpen en na dat ik had aangedrongen kreeg ik het zogezegde telefoonnummer van hun webshop departement en nu blijkt dat die telefoonnummer totale onzin is, ik heb gebeld en kreeg een foutmelding... Ik heb nadien opnieuw naar customer support gebeld en zij hebben mij het email adres res.bill.detail@proximus.com gegeven en verteld dat zij de email met de factuur opnieuw zouden kunnen opsturen. Ik heb een gedetaileerd mailtje gestuurd met mijn aanvraag inclusief serienummer van mijn iphone, ID scan, klantennummer, gsm, etc Ik wacht nu echter al 6 dagen op een antwoord. Heeft iemand een idee wat ik nu zou kunnen doen? Alvast heel erg bedankt voor de hulp!
Kreeg bezoek van Proximus ...een technieker die waarschijnlijk niet graag werkt op maandag keek niks na en zei dat mijn keuken WiFi stoort .die keuken staat er al jaren. toen ik een opmerking maakte dat alles prima werkte tot een paar weken geleden kreeg ik als antwoord dat hij ook kon vertrekken . en dat hij mij al uitlegde hoe en waardoor...ik ben 50 jaar ouder dan die man en hun uitleg is Chinees voor mij . ben dus NIKS verder. slecht beeld,storing en WiFi die wegvalt. betalen mogen we wel.
We hebben een 2de decoder (V4) die tot nu toe perfect werkte. Nu echter geeft die geen teken van leven meer, ook niet na een harde reset. Als we van zender willen veranderen, zien we op het scherm wel het zendernummer, maar beeld noch geluid... Levenseinde van de (ooit gekochte) decoder?
Hoi, ihkv een universele afstandsbediening te kopen die radiofrequenties aankan, zou ik graag weten op welke radiofrequentie de afstandsbediening uitzendt (om zeker te zijn dat ze compatibel zijn). Iemand een idee? Vond het niet direct terug op/via google.
Wij hebben een tuttimus pack, waar ook Mobilus S in verwerkt zit. Nu vraag ik mij af of ik ook recht heb op de verlaagde prijs bij aankoop van een iphone 7 of niet? Want het lijkt me dat Mobilus M noodzakelijk is, maar indien je een volledig pakket hebt wordt hier misschien een uitzondering op gemaakt? Mvg, Evy
Gezien de werkgever een tussenkomst biedt bij je internet, had ik in mijn geval graag geweten wat het aandeel internet is bij mijn Tuttimus abonnement.
Ik heb de pickx app gedownload maar kan niet inloggen ... Terwijl ik met dezelfde gegevens de my Proximus app wel open krijg Zou er iets mis zijn met de koppeling?
Beste, ik heb onlangs de Proximus Mail-app gedownload op mijn GSM. Ik wil niet dat mails automatisch gesynchroniseerd worden, maar enkel als ik de app open. Bij alle andere mail-apps heb ik onmiddellijk gevonden hoe ik dit moet instellen, maar bij Proximus Mail vind ik dat niet. Is er iemand die mij kan helpen? Groeten, Caroline
Ik heb nu een tweede digicorder in huis, deze heeft echter nog het lijnnummer van de vorige eigenaar in de instellingen staan. Moet hij deze desactiveren via zijn account of kunnen jullie dit voor mij doen? Alvast bedankt voor de hulp!
Hallo, Sinds enkele maanden is mijn bundel van 750GB telkens opgebruikt rond de 20ste van de maand. Nu ik probeer te achterhalen wie of wat de schuldige is, blijkt dat ik veel meer upload dan download!!! Elke dag heb ik een upload van 20 - 30 GB, ook tijdens een weekendje vakantie... Heeft iemand een idee hoe ik kan uitzoeken van waar die hoge upload komt? Alvast bedankt Fam. Meerschaut
Beste, al maanden kan ik de details van mijn verbruik van telefonie (zowel vaste als mobiele) niet meer raadplegen. Als ik naar verbruik ga en dan op "meer details" druk, krijg ik het scherm in bijlage. Ik heb altijd gedacht dat dit wel eens opgelost zou worden temeer dat ik kennelijk niet de enige was, maar tot op heden geen verbetering. Groeten, Caroline
Ik had in mijn BBox3 een tijdje geleden de kanaal voor mijn 5GhZ WiFi netwerk manueel op kanaal 40 gezet. Op deze kanaal heb ik de beste connectie voor mijn Smartphone, tablets en Smart-TV. Verleden weekend moest ik vaststellen dat mijn manuele settings zijn overschreven door “Auto”. Wat kan ik doen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd ? Bedankt.
Gisterenavond was ik in de Proximus-winkel in Oudenaarde voor een nieuwe Simkaart.De medewerker gaf mij een nieuwe kaart en stelde dat die na 30min actief zou zijn.We zijn een dag verder en deze werkt nog steeds niet.
Beste Proximus, ik bestelde op 25 september een iphone 11 bij jullie filliaal in mortsel. ik heb deze mee gekregen en betaald via maandelijkse aflossing. bij het concluderen van de doos open te doen stond er een piekfijne, maar lange haarfijne kras x2 op het scherm. 2 naast elkaar, de ene langer als de andere. volgens apple moeten jullie dit toestel echter omruilen onder de fabrieksnormen, het scherm kan niet gerepareerd worden volgens APR (SWITCH) en apple store in brussel zelf waar ik vandaag ben geweest, ik heb ook alle bewijsjes bij gehouden. jullie stelde voor om het scherm te laten maken, maar dan is hij niet meer waterdicht vermelding ARTK 21 switch ( Bij een niet-origineel scherm zou het kunnen dat het scherm na vervanging niet meer mooi aansluit op je iPhone, er strepen op het display zijn, je touchdisplay niet meer werkt of zelfs breekt. Switch is hierbij niet verantwoordelijk voor de toegebrachte schade.) ARTK 11 “Replacements not performed by Apple authorized service provid
Bij het uitgesteld kijken bv programma van gisteren, start het programma wel maar na enkele minuten stopt het beeld en draait het "laad"symbooltje alsof er geladen wordt maar gebeurt er niks meer. Bij live kijken gebeurt het dat er niks wordt gestart en is er weer het "laad"symbooltje . Even op pauze knop drukken en opnieuw play knop kan er voor zorgen dat het programma toch start maar niet in "live" maar wel uitgesteld vanaf ergens in begin van het programma.
Bij mij (de zoveelste) werkt het ook niet. Wat een tijd en energie-verlies. Waarom moet iedereen het via een persoonlijke chat zien op te lossen. Kunnen jullie gewoon het probleem niet algemeen oplossen? Kost dat jullie uiteindelijk niet ook zelf minder tijd en energie? Of betalen wij voor probleem-behoud en het niet krijgen van het beloofde product? Reclame kan wel mooi gemaakt worden en betaald worden. Jullie werken gelijk de overheid. Niet oplossen want anders heeft 20% geen werk niet meer.
Volgens het forum is dit een groot probleem. Ik heb de jongen die de modem installeerde al opgebeld en zijn instructies opgevolgd. Totaal geen resultaat. Voor mij is dit probleem onaanvaardbaar en een showstopper. Ik verkies liever zonder tv te blijven. Is daar nu echt geen oplossing voor?
Ik heb al de hele avond en morgend problemen. Als ik deze uitzet en weer aan springt hij aan opende post dat opstond. Kan posten niet verzetten. Kan niet in menu. Kan niks meer doen dan alleen naar dat beeld kijken. Wil ik naar Netflix krijg ik ook foutmelding. Heb al veel langer problemen maar nu ist echt wel erg btw ben net geopereerd aan de rug. Heb net tv nodig
Waar kan ik echte hulp krijgen van Facebook? Vrienden en ik hebben een Facebook groep. En nieuwe leden bijvoegen lukt niet, of meestal niet 20 aanvragen worden goedgekeurd en soms 2 nieuwe leden zijn echt toegevoegd! Al meer dan een jaar melden we het langs Facebook help. Nu kan niemand het nog melden! We hebben al zeker 600 nieuwe leden gemist door dit probleem. aub weet iemand wat we nog kunnen doen? groeten Marcel
Ik ben mijn wachtwoord vergeten om op mijn emails te komen omdat ik een nieuw toestel heb aangekocht kunnen jullie mij helpen aan een nieuw wachtwoord aub ??? Mvg Andy devos
Gisteren gelezen : Proximus verhoogt limiet op 'onbeperkt internetvolume' van naar 3TB https://www.techpulse.be/nieuws/240418/proximus-verhoogt-onbeperkt-internet-formule/ Mooi initiatief. Maar wij ouderen hebben hier niets aan. Kunnen beter belminuten verhogen, mobile data verhogen of heel de dag gratis bellen met de vaste lijn. Wie komt er nu aan 3TB. Kom maximaal aan 200 GB per maand. Toch een mooie geste van PX maar kom eens met iets anders waar wij ouderen wel iets aan hebben
Bij VIER blijft de tekst zichtbaar "Beste Teletekst gebruiker,Vanaf nu zijn onze diensten beperkt tot...." als we de ondertitels activeren?Verdwijnt niet van het scherm.Alleen bij de zender VIER?
Hoe kan ik het Wi-Fi kanaal wijzigen? Sinds de laatste wijziging vd B-box waar de bandbreedte automatisch gezocht en gekozen wordt, is Wi-Fi enorm traag en kan ik het Wi-Fi kanaal niet wijzigen in de instellingen van de router. Of bestaat die mogelijkheid nog steeds? Maar hoe dan??
Ik heb rond 19u een iPhone 11 in préorder besteld, het geld is van de rekening en dan kwam er :Oeps, foutmelding, contacteer ons later terug. Mooi is dat, jullie krijgen zo wel een bedragje bijeen😂 Als je dan ervoor belt dan moet je zelf dit doen en dat doen....terwijl de fout bij jullie zit! Een foto van het rek.afschrift, doormailen.... Dan krijg je na X aantal tijd je eigen geld teruggestort, zonder iPhone, en kom je dan waarschijnlijk op een superlange wachtlijst wanneer je het nog eens aandurft om hem te bestellen...😖
Hallo, Ik heb 55 opgenomen afleveringen van That 70's Show, en ik kan geen enkele meer openen op mijn tablet of PC. Op de tablet komt er de foutmelding "stream niet beschikbaar - probeer opnieuw". Op de PC "Oeps ! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw !". Ik heb het op verschillende toestellen geprobeerd en ik kan ze nergens meer openen. Software versies van tablets: iPadOS 13.1.2 en iOS 12.4.1. Software versie van Pickx app is de meest recente versie 5.1.2. Software versies van PC en laptop: Windows 10 en Windows 8.1. Weet er iemand waarom dit probleem zich voordoet en hoe het opgelost kan worden? Alvast bedankt! Vriendelijke groeten
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.