Skip to main content
Vraag

Beeld noch geluid

  • October 13, 2019
  • 12 reacties
  • 149 Bekeken

Forum|alt.badge.img
We hebben een 2de decoder (V4) die tot nu toe perfect werkte. Nu echter geeft die geen teken van leven meer, ook niet na een harde reset. Als we van zender willen veranderen, zien we op het scherm wel het zendernummer, maar beeld noch geluid...
Levenseinde van de (ooit gekochte) decoder?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

Martin
  • October 13, 2019

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 13, 2019
Dag Martin,
Alvast bedankt voor je reactie.
Maar wordt een private (aangekochte) decoder ook vervangen?
Of bezorgt me dan een decoder die vanaf nu maandelijks wordt aangerekend?
Bedankt.
Guy

Martin
  • October 13, 2019
ik heb hier al gelezen dat van iemand zijn aangekochte v4 decoder vervangen werd en er geen huur aangerekend wordt voorde vervang decoder.
Maar mss toch best het officieel antwoord afwachten van iemand van het proximus forumteam om dit te bevestigen!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 15, 2019

Dag Martin,

Gewoon ter info: ik heb gisteren noch vandaag iemand van Proximus gehoord.

Misschien is het voorlopig te druk.

Groetjes


Martin
  • October 15, 2019

waarschijnlijk hebben ze je post nog niet opgemerkt maar ze kunnen nog langskomen tot 22u op het forum hier, dus er is nog hoop :relaxed:


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 15, 2019

@Guy_075 

Vermits de decoder niet meer onder garantie valt kan hij niet meer gratis omgeruild worden.

Je zal een nieuwe decoder moeten huren.

Ik kan ervoor zorgen dat de klantendienst met jou morgen contact opneemt of je kan de klantendienst bereiken op het gratis nummer: 080022800 (optie 3)

 

Geert


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 15, 2019

@Geert 

Bedankt voor je aanbod, maar in die omstandigheden is contact nemen niet nodig.

Vriendelijke groeten,

Guy


Martin
  • October 15, 2019

@GeertC  Er is iets wat ik niet goed begrijp, er zijn er toch die een aangekochte v4 decoder hebben hebben mogen ruilen, dat heb ik hier op het forum toch al ergens gelezen, kan wel al een ± jaar geleden zijn dat ik dit hier in één of ander topic gelezen heb ?
en als ik het mij noggoed herinner was het een ruil naar een v5 decoder waarop dan ook géén huur moest betaald worden aangezien het om een ruil ging van een gekochte v4 decoder!


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 15, 2019

@GeertC  Er is iets wat ik niet goed begrijp, er zijn er toch die een aangekochte v4 decoder hebben hebben mogen ruilen, dat heb ik hier op het forum toch al ergens gelezen, kan wel al een ± jaar geleden zijn dat ik dit hier in één of ander topic gelezen heb ?
en als ik het mij noggoed herinner was het een ruil naar een v5 decoder waarop dan ook géén huur moest betaald worden aangezien het om een ruil ging van een gekochte v4 decoder!


Hallo Martin, dit zijn de procedures die ik nu gekregen en moet doorgeven aan de klanten.

 

Geert


Martin
  • October 15, 2019

@GeertC ,  bedankt voor de toelichting, en inderdaad dan zijn de procedures blijkbaar veranderd ondertussen.

Maar ik mag dan toch hieruit besluiten dat oude gehuurde v4 decoders wel nog omgeruild kunnen worden.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 15, 2019

@Martin 

Bedankt voor je bijkomende reactie...

Zoals op zoveel sites te lezen is: het is zoals de problematiek van de "gehuurde" telefoontoestellen vroeger. En daar kan Geert (als werknemer) niks aan doen. Jammer maar helaas..😥😥😥


Martin
  • October 15, 2019

@Guy_075 , Inderdaad voor de mensen van het Proximus team zijn de procedures helaas gemaakt om gevolgd te worden...