Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Deze avond exact een uur het muziekje van proximus gehoord met de boodschap "u wordt zo dadelijk geholpen" !!!! Een uur ! Zonder één enkele werknemer van proximus gehoord te hebben! Is dit allemaal nog normaal ???? My proximus, juist hetzelfde ! Werkt meer niet dan wel ! Sorry maar om zo een bedrijf te zijn, uw organisatie trekt op niets ! Van zodra mijn contract is verlopen ben ik weg. Dit is er gewoonweg over !
Is het nu zo moeilijk als telecom operator om een e-mail adres te hebben waar klanten terecht kunnen bij een klantendienst om een probleem aan te kaarten dat blijkbaar niet kan worden opgelost door de persoon van de klantendienst waar ik net contact mee heb gehad en waar ik helemaal niet mee gediend ben.
Na de eerdere problemen van TV Replay vorige week, zijn er nu constant korte haperingen in de terug bekeken programma's ! Heb gisteren 1 maal de decoder op en af gezet, maar dit heeft niet geholpen, net zomin bij de eerdere problemen, dan hielp een factory reset zelfs niet en lag het probleem duidelijk bij proximus zelf (wat ze dan ook hebben toegegeven in een van onderstaande topics). Eerdere topics over de problemen met TV replay : https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/afgelopen-programmas-bekijken-38199 https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/geen-programmainfo-infobalk-38193/index1.html#post571662
Ik ben overgestapt naar Office 365 Business Premium. Hoe kan ik de bestaande Proximus Cloud toepassing stopzetten aangezien in Business Premium 1TB OneDrive voorzien is ?
Mijn dochter had een abonnement full control van 15€. Na een promotie van u gaan wij naar de proximus winkel in wijnegem shopping en laten dit omzetten naar en Mobilus M full control. Op mijn volgende factuur moet ik 54€ ipv 25€ betalen. Blijkt dat de werknemer vergeten is de full control mee over te zetten. Ik bel hiervoor met de klantendienst maar vandaag consulteer ik mijn nieuwste factuur 130€ te betalen. Ik begrijp dat dit effectief verbruikt is maar mijn dochter heeft niet voor niets een full control abonnement waarbij zowel zij als ik op onze twee oren kunnen slapen en maandelijks niet meer dan 25€ hoeven te betalen. Ik hoop dat u begrijpt dat ik door een fout van uw medewerker niet extra 160€ ga bijbetalen. Hoe lossen we dit op?
Heeft er iemand ook problemen met het geregistreerde verbruik in "Uw Mobiel Internet gebruik" in zowel de MyProximus-app als op de website? Volgens de app op mijn smartphone heb ik mijn bundel nog niet opgebruikt (914MB verbruikt, bundel = 1024 MB) en toch rekent Proximus sinds vandaag kosten Mobiel Internet aan. Contact met de Technische Dienst leverde niks op, tenzij een antwoord als "dan moet u surfen op wifi, mijnheer" en "wacht tot u uw volgende factuur krijgt". Ondertussen lopen de kosten natuurlijk op! Andere apps zoals Data Usage, geven aan dat er nog meer dan voldoende MBs overschieten, net als de MyProximus-app.
Reeds enkele dagen kan ik de oproep-en herlaadgeschiedenis niet zien. Ik krijg telkens opnieuw de foutmelding "Omwille van een technisch probleem is het overzicht niet beschibaar." De afgelopen maanden kreeg ik dit bericht reeds meermaals, maar nadat ik dan enkele keren opnieuw probeerde ging het toch nog wel, maar moeizaam. Nu lukt het helemaal niet meer...
voor de zoveelste maal ga ik nog eens uitleggen wat er fout loopt.1ste van bij mijn verhuis van Vilvoorde naar oostende kan ik geen tv overal meer krijgen op mijn pc en ten 2de kan ik ook geen posten hernummeren op tv zelf.er wordt altijd gevraagd met welk telefoon nummer ik mijn produkten wil koppelen,dus ik denk daar iets is mis gelopen bij de verhuis van mijn telefoonnumers.kan dit aub zo snel mogelijk opgelost worden,dit probleem duurt al 2 maanden!!!!mijn lijn nummer is 059334588
vanaf mijn verhuis van Vilvoorde naar oostende werkt mijn proximustv goed maar ik kan geen tv zien op mijn pc of gsm en ik kan ook geen programma hernummeren op tv.hij meld altijd:foutcode sys_1,kan hier iets aan gedaan worden?
Beste Op 12/11/2016 ging ik de dichtsbijzijnde Proximus winkel binnen om mijn abonnement stop te zetten. Dit was geen probleem en alles ging stopgezet worden. Ik moest niets ondertekenen en ik kreeg geen papieren mee. Vanzelfsprekend kwam een maand later een factuur binnen via de post van Proximus. Ik ging terug naar de Proximus winkel en ik kreeg het antwoord dat ze het opnieuw gingen doorvoeren. Vanzelfsprekend moest ik de factuur niet betalen. Maar de maand nadien was het terug hetzelfde liedje. Opnieuw kreeg ik een factuur. Het werd zogezegd een derde keer stopgezet, maar uiteindelijk werd mijn nummer niet stopgezet omdat dit werd aangevraagd, maar omdat mijn facturen niet betaald werden. Ik kreeg meerdere aanmaningen om te betalen, maar in de winkel zeiden ze me dat alles terug ging gestort worden. Om geen problemen te hebben met deurwaarders betaalde ik voorlopig alles, maar kreeg ik nog niets terug. Ik heb van sinds mijn nummer niet meer in gebruik is al 82,28 euro betaald, m
Mijn e-mails haal ik binnen met Mailwasher en daarna worden die geopend in Outlook. Vandaag maak ik iets heel eigenaardig mee: de e-mails zijn zichtbaar in Mailwasher maar als Outlook opent zijn ze niet zichtbaar. Als ik ga kijken in Mailwasher zijn ze dan weg. Waar zijn ze naartoe? Het is de tweede keer dat ik dit meemaak.
Er kwam een persoon van Proximus bij ons langs, om ons over te schakelen van ADSL naar VDSL. Hij vertelde ons dat er buitenshuis een "slechte kabel" ligt, die niet goed werkt, waardoor we geen VDSL verbinding kunnen krijgen. Nu krijg ik via mail een ander verhaal. Er is een "capaciteitsprobleem" zo blijkt, waardoor er "voorlopig" geen VDSL connectie mogelijk is. Geen idee wat nu eigenlijk daadwerkelijk de fout is, maar mijn vraag blijft: Hoe lang duurt het gemiddeld dat zoiets wordt opgelost? Ben ik juist met mijn vermoeden dat Proximus wel minstens een jaar zal wachten met die problemen op te lossen? Dus op ADSL blijven, of een provider vinden die niet via proximus en dus dezelfde kabel gaat? Of duurt het niet zo lang of zijn er andere opties?
Cloud structureert al mijn files in : foto's, muziek, bestanden,... zonder behoud van mijn mappenstructuur op mijn PC Hoe kan ik de mappenstructuur vanop mijn PC behouden in Cloud ?
Beste, Sinds gisteren zijn wij klant van Proximus. Klantnr. 620190379 Ons GSM´s zijn sind 27 februari overgezet van Telenet naar Proximus. In myproximus kan ik niets zien, geen factuur, geen producten, geen verbruik enz. Ook de myproximus app geeft foutmeldingen. Zowel in ons beide gsm´s Net iemand van callcenter aan de lijn gehad die mij ook niet kon helpen. Ik krijg altijd de foutmelding: oeps, er is een technisch probleem kom over enkele minuten terug. Heeft er iemand een oplossing hiervoor? Mvg
Wanneer zou deze recente film in de catalogus verschijnen?
ik diende op 12/03 een klacht in over mijn factuur. Er werd een nota opgemaakt 41819710 en m'n zou mij terug bellen ivm het betwiste bedrag want dat zou maar duidelijk zijn op de volgende factuur. Ondertussen die factuur reeds ontvangen en vervaldag is reeds voorbij maar nog geen telefoontje gekregen. Het bedrag dat ik betwist gaat over Wifi in het buitenland. Na eerst inlichtingen te hebben genomen - m'n zei ons dat we met onze tablet perfect op wifi van het hotel konden gaan zonder extra kosten - bleek achteraf dat dit niet waar was. We moesten het kaartje eruit nemen want anders nam de tablet automatisch 4G en vandaar de kost. Had dat dan op voorhand gezegd ipv nu 21 € extra aan te rekenen. Wij weigeren dit te betalen maar wachten nog steeds op dat bewuste telefoontje. Ik kan ook via mail geen bedrag meer betwisten of klacht insturen. Je moet bellen maar dit lukt niet want wij gaan ook wel nog werken hé !
Ik ben ingelogd maar ik kom helemaal niet verder. Er staat dat ik van alles kan zien, maar ik zie helemaal niks. Hoe kan ik bv zien, waar mijn kinderen naar toe bellen via de huistelefoon?
Beste, Ik hang al sinds 38'12'' aan de lijn met Proximus. Is dit normaal?
er staat in stock maar je kan hem niet bestellen online?
tv werkt niet via draadloos net werk heb al de twee blokken uit het stop contact gehaald en terug ingestoken maar helpt niet probleem van gisteren avond stroom effe uitgevallen en sinsdien dat probleem pc werkt wel middelste lampje met huisje op brand niet op die 2 blokken
Net een probleem via mail gestuurd : dossier nummer 42338735 gekregen maar wil dit graag delen met lotgenoten. vraag 1 : ik heb het dossier nummer 42330308. waarom is dit voor mij niet zichtbaar in Myproximus. Alsook mijn vorige dossiers niet. vraag 2 : zoals in het dossier beschreven staat was het onmogelijk dat zij zonder mijn tussen komst mijn account konden reactiveren. blijkbaar is dit toch gelukt want ik heb een reactivatie code toegekregen. vraag 3 : dit heeft het probleem niet opgelost. als ik het verbruik van het GSM nummer, gekoppeld aan mijn tuttimus wens te bekijken krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding als vanaf het begin dat er een technisch probleem is. Vraag 4:om de full control optie te krijgen in mijn pack verlies je de helft van je dataverbruik!!!!! is dit echt nog van deze tijd om een optie te laten activeren die standaard zou moeten zijn waardoor je alles beperkt???? vraag 5 : omwille van het niet kunnen nakijken van het verbruik, is mijn tienerdochter 3 m
Proximus tv werkt op dit moment gewoon op pc . Maar als ik een programma via TV replay wil bekijken op pc , krijg ik als info : " Fout. Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw a.u.b. " Werkt tv replay niet op dit moment ?
Hopelijk komen ze tot een akkoord voor de volgende 3 jaren voor de live voetbaluitzendingen. Denk als het verkeerd afloopt er veel klanten zullen overstappen naar TN. mvg.
Wij hebben optie netflix genomen via Familus en bij het activeren via de decorder mislukt het telkens opnieuw. Er word steeds gevraagd naar een kredietkaart IPV de pincode van proximus. Hoe valt dit op te lossen zodat wij netflix kunnen activeren via onze decorder.
Op 20 april vul ik het online formulier in om mijn i-talk telefoonlijn op te zeggen. Ik kies als datum 30 april. Ik heb direct een ontvangstbevestiging gekregen via mail. Echter verder er niets meer van gehoord. En mijn telefoon werkt nog steeds. Wat nu,een aangetekend schrijven? Vind ik wat omslachtig, ik wil enkel vaste lijn opzeggen. mvg
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.