Net een probleem via mail gestuurd : dossier nummer 42338735 gekregen maar wil dit graag delen met lotgenoten.
vraag 1 : ik heb het dossier nummer 42330308. waarom is dit voor mij niet zichtbaar in Myproximus. Alsook mijn vorige dossiers niet.
vraag 2 : zoals in het dossier beschreven staat was het onmogelijk dat zij zonder mijn tussen komst mijn account konden reactiveren. blijkbaar is dit toch gelukt want ik heb een reactivatie code toegekregen.
vraag 3 : dit heeft het probleem niet opgelost. als ik het verbruik van het GSM nummer, gekoppeld aan mijn tuttimus wens te bekijken krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding als vanaf het begin dat er een technisch probleem is.
Vraag 4:om de full control optie te krijgen in mijn pack verlies je de helft van je dataverbruik!!!!! is dit echt nog van deze tijd om een optie te laten activeren die standaard zou moeten zijn waardoor je alles beperkt????
vraag 5 : omwille van het niet kunnen nakijken van het verbruik, is mijn tienerdochter 3 maanden op rij telkenmale 60€ boven haar verbruik gegaan.sinds gisteren (fingers crossed dat alles goed verlopen is) heeft zij full control met dus verlies van de helft van haar data verbruik. IK VERWACHT COMPENSATIE. en niet een gratis filmpje.
vraag 6 : doe aub iets aan dat vervelend wachtmuziek. de verschillende toonhoogten en geluidsniveaus maken dit muziekje zeer irritant en bevorderd de klantvriendelijkheid niet. Als jullie betrachting is om jullie klant zo vlug als mogelijk te laten ophangen om toch maar geen extra probleem te moeten loggen, dan kan ik mij voorstellen dat dit jullie lukt.
Antwoord
Diverse vragen : full control, verbruik nakijken, compensatie,...
Beste antwoord door KoenN
Dag Frank,
Uw dossier is volop in behandeling en ik heb gevraagd dat een collega je spoedig iets laat weten.
Ook heb ik genoteerd dat je de laatste factuur voorlopig niet moet betalen tot we je gecontacteerd hebben.
Wel moet je dan de domiciliering eenmalig annuleren bij de financiële instelling omdat ik dit niet meer kan tegenhouden.
Alvast excuses voor het wachten.
Groeten
Koen
Uw dossier is volop in behandeling en ik heb gevraagd dat een collega je spoedig iets laat weten.
Ook heb ik genoteerd dat je de laatste factuur voorlopig niet moet betalen tot we je gecontacteerd hebben.
Wel moet je dan de domiciliering eenmalig annuleren bij de financiële instelling omdat ik dit niet meer kan tegenhouden.
Alvast excuses voor het wachten.
Groeten
Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
