Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hey Vandaag is er technieker langs gekomen voor fiber aan te sluiten, maar mijn snelheid is nogaltijd niet meer dan 80. En wat ik nog raar vindt is, mijn internet verbruik is van 750 gb naar 450 gb gedaald is dat normaal ? mvg
Mijn opnames kan ik niet bekijken. Ik krijg de foutmelding SPC_4. Wat gaat verkeerd?
https://www.proximus.be/tv/nl/televisie/tv-gids De vernieuwde site lijkt me op Windows/Chrome nooit uitgetest... En ook: ik moet nu elke dag opnieuw aanloggen op de site. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Hallo. Binnenkort ga ik verhuizen. Nu is het zo dat ik PROXIMUS heb als internet en TELENET als TV. Bij mijn verhuis ga ik natuurlijk maar 1 kabel abonnement nemen. Nu zou ik graag weten of PROXIMUS het veldrijden ook uitzend. Een tijdje geleden was ik in de PROXIMUS winkel geweest in de Meir in Antwerpen maar de bediende die mij hielp had nog nooit van veldrijden gehoord. Hij moest zelfs googelen. Mvg. Rony
Vraagje over wi-fi op tablet. ik bezit een tablet waarvan de rekening wordt betaald door een derde partij. Deze hebben een abonnement bij Telenet met beperkt internet gebruik. Daar ik wel eens game op de tablet is de limiet snel bereikt. Vroeger, toen ik nog mijn vorige modem had, kon ik probleemloos overschakelen, thui, naar mijn Proximus data. Sinds de nieuwe hier is geinstaleerd krijg ik steeds de melding autenticatieprobleem en ik heb reeds van alles geprobeerd, helaas zonder effect. Weet iemand van jullie waar dit kan aan liggen? Veel dank bij voorbaat.
Het eerste wat nu zou moeten komen is (smart)phone gebruik met betaling naar verbruik. Geen vaste bedragen, maar betalen wat je gebruikt. Je koopt ook geen 100 KG aardappels om maar 10 KG te gebruiken.(en de rest weg te gooien!!!-> credit vervalt.....)
Nog een oude Nokia in je schuif liggen? It’s your lucky day! Proximus goes green en we geven vanaf vandaag een voucher van minimum € 5 voor elke binnengebrachte mobiele telefoon om ze zo een nieuw leven te geven! Hoeveel heb jij er nog in je schuif liggen?
Ik kan geen emails meer verzenden door bovenstaande foutmelding.Heeft iemand dit ook al voorgehad en hoe is dit opgelost?
Ik gebruik AVG bijna een jaar. Ik ben op zoek naar de beste antivirusbescherming voor Windows 10 in 2019. Gratis en betaald. Ik weet dat het grootste deel ervan een goede praktijk in veiligheid is. Ik vond Eset het meest leuk. Ik heb echt de voorkeur voor iets dat ook weinig middelen gebruikt. Ik heb zojuist de vergelijking tussen Malwarebytes en Avast doorgenomen en ik zou een advies nodig hebben dat de beste keuze zou zijn. Ik voel wel voor Avast
In stel vandaag vast dat bij mijn verbruik in MYPoximus ik op 2.43TB sta van de voorziene 3TB wat ik helemaal niet begrijp??? Als ik naar details ga zie ik een verbruik van 161.8GB wat mij logisch is.Vanwaar die verwarring? Zulk een verbruik in TB heb ik nog nooit meegemaakt. Is er een fout in het programma??
GeachteBij het raadplegen van mijn verbruik Internet comfort via My Proximus krijg ik Internet Comfort 2,3 TB verbruikt van de 3 TBNormaal heb ik volgens mijn abonnement 750 GB en mijn verbruik is zelfs sinds jaren maximum tussen 50 en 100 GB per/maand want download bijna niets.De klantendienst 080022800 verstond het ook niet en raadde mij aan de app te verwijderen in mijn smartphone en terug my Proximus te installeren wat ik heb gedaan.Krijg terug dezelfde melding van 2,3 TB verbruikt bij Internet ComfortHoe kan ik 3 TB (enorm hoog) hebben ineens op mijn scherm als ik daarvoor nog nooit voor betaald heb Ik kijk geen TV Proximus via PC noch via Smartphone .Zou niet graag een zware rekening krijgen voor iets dat ik niet verbruik.2,3 TB ? waar haalt men dat ?
Op mijn vraag aan het call center voor wijziging pop3 naar imap voor inkomende server werd geadviseerd mijn skynet account te verwijderen en te vervangen door een nieuwe account. Met als gevolg dat het mailverkeer volledig geblokkeerd werd en alle mails verloren zijn! Technieker heeft enkele dagen later gedeeltelijke herstelling gedaan met aanmaak van een nieuwe nieuwe proximus account, zodat toch al nieuwe mail kunnen verzonden worden. Skynet account kan echter niet verwijderd worden en geeft nog steeds problemen wegens conflict in outlook door dubbele account van proximus. Ook gmail account is niet langer actief in Outlook programma.Kan skynet account verwijdert worden zonder risico om opnieuw geblokkeerd te geraken? Technieker durft hieraan niet te beginnen wegen te groot risico op volledige blokkering.
De laatste tijd merken we dat de internetverbinding heel traag is. We hebben de bbox3 al heropgestart maar dat helpt blijkbaar niet. Heb een Speedtest gedaan en zit met een downloadsnelheid van amper 2,86 mbps en upload snelheid van 2,80 mbps. In juni hadden we nog een snelheid van 33,5 download en 3,97 upload. Verleden jaar haalden we zelfs tot 60 mbps downloadsnelheid. Wij hebben dacht ik een vdsl verbinding met hoge snelheid. Kunnen jullie dit eens checken?
Het deel van de proximuswebsite “MyProximus” is niet bereikbaar door een “technisch probleem”.De Support Chat werkt niet naar behoren en wordt door de operator afgesloten zonder dat er een antwoord is.De telefoonnummer die vermeld wordt bij de supportpagina biedt ook geen uitkomstEen mailadres is praktisch niet te vinden. Hoe kan je dan nog contact opnemen met Proximus om gedaan te krijgen dat je info op de MyProximus site kan consulteren??
Ik probeer op mijn iPad in te loggen op Proximus Cloud met login en PW van MyProximus. Dit lukt niet. Ik heb dan het PW gereset. Ook dit lukt niet.
Beste, Ik wil graag de interne ip adressen reeks laten aanpassen op de router van proximus.Maar ik krijg geen reactie op experts@proximus.be. Laten terug bellen via uw website naar nederland gaat ook niet, hoe kan ik mijn techniche vraag stellen?Gr, Robbert
ik krijg de Destiny 2 cabbage error help
Vandaag werd het wachtwoord van mijn mailbox buiten mijn weten gewijzigd. Dit gebeurde een uurtje nadat ik heel wat meldingen kreeg van undelivered mails gericht aan personen die ik niet kende. Gelukkig zeer snel gereset door Proximus.Ik dacht dat je alleen het wachtwoord kon veranderen van je proximus mailbox nadat je inlogde op MyProximus. Of zijn er andere manieren? Betekent dat dat de hacker ook kon inloggen op MyProximus? Zo niet, waarom geen tweestapsverificatie zodat je telkens een bericht krijgt via je smartphone?
Om een tweede tv aan te sluiten zouden wij draadloos werken, via een belgacom wifi bridge. Die kan enkel worden aangesloten met WPS (?)Echter staat het wifi signaal van de belgacom modem uit.Ik heb een Unifi draadloos network, met UAP-AC-PRO, waar geen WPS mogelijk is. Hoe los ik dit op?
Via afstandsbediening Panasonic TV, kan ik source instellen (HDMI 1 - HDMI 2 enz). Dit lukt echter niet via de knop EXT op de afstandsbediening van Proximus. Kan ik dat op een of andere manier wel instellen? Bedankt!
Betreft: klantnr.: 614360*** - faktuur nr. 6949980*** van 6/10/2019Geachte,Gelieve mij het juiste rekening-nr. van Proximus voor de betaling te willen opgeven. Graag antwoord per email op mijn adres: ***@hotmail.beBedankt alvast!Frans Ghyssaert
Ik kan de opnames (bv Game Of Thrones) niet meer bekijken via proximus Pickx app of computer. Dit lukte voor de eerste 6 afleveringen wel zonder enig probleem via PC of de app op mijn iPad. Dus ik denk niet dat het aan de rechten ligt zodoende je deze serie alleen via de decoder kan zien. Via de app als ik op de opname druk, dan crasht de app en sluit hij af. Via de PC krijg ik de volgende melding: "Oeps ! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw !" Via de decoder heb ik geen probleem om de opnames te zien. Zoals ik het al zei is het raar dat de eerste afleveringen wel lukte. Iemand hier ervaring mee of eventueel een oplossing? Ik breng redelijk veel tijd in het buitenland door en had graag de afleveringen gezien :) Alvast bedankt. Tom Cerpentier
Hallo, ik wou even informeren of er al nieuws is over onze klacht met referentie 43119360 ? Wordt ik via email (of andere wijze) op de hoogte gehouden ? Alvast bedankt ! Met vriendelijke groeten, Praet Eduard
Exact een maand geleden ben ik een proximus store binnengewandeld met een vraag of mijn norton en mijn omnium stop gezet kunnen worden, waarop de medewerker dit ingeeft in de pc en mij onmiddellijk het voorstel doet om over te gaan naar een volledige BIZZ aangezien we nu al Bizz zijn en niet behandelt werden als een bizz zou dit een grote verbetering zijn. Hij vertelt mij dat slechts 1 van de 4 gsm abonnementen van 10 GB surfen op 5GB gezet gaat worden, dit nagekeken mocht dit wel aangezien de 10 GB nooit opgebruikt werd per maand. Er zou een telefoonlijn bijgezet worden maar wij gebruiken geen huistelefoon, dus bij deze overbodig enfin. Ik teken dit contract als echtgenoot van de zaakvoerder. Nu blijkt dat 3 van de gsm abonnementen van 3GB op 1,5GB gebracht zijn, voor dezelfde prijs als ervoor? Ik ga hier niet mee akkoord en stap vandaag 28/10/19 terug naar Genk in het filiaal, ze mogen niks veranderen krijg ik te horen aangezien ik géén zaakvoerder ben en geen volmacht heb???? V
Ik heb een MyProximus account waarbij Proximus TV en Pickx beiden zijn geactiveerd in de instellingen. Mijn account heeft ook de beheerdersrol. Als ik probeer in te loggen op de Proximus Pickx app (in iOS) dan krijg ik de melding dat mijn account niet is gekoppeld aan Pickx. Zou iemand me hier mee kunnen helpen? Alvast bedankt. Jasper
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.