Skip to main content
Antwoord

Account niet gekoppeld aan Pickx

  • July 10, 2019
  • 21 reacties
  • 353 Bekeken

Ik heb een MyProximus account waarbij Proximus TV en Pickx beiden zijn geactiveerd in de instellingen. Mijn account heeft ook de beheerdersrol.

Als ik probeer in te loggen op de Proximus Pickx app (in iOS) dan krijg ik de melding dat mijn account niet is gekoppeld aan Pickx.

Zou iemand me hier mee kunnen helpen?

Alvast bedankt.
Jasper

Beste antwoord door GeertC

We hebben de account opnieuw gekoppeld, kan je het nog eens proberen via de Proximus Pickx app?

Geert
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

21 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 10, 2019
Hallo Jasper,
Kan je op je profiel je klantnummer of lijnnummer aanvullen dan kan ik nakijken of je My Proximus account correct gekoppeld is?

Groeten
Geert

  • Auteur
  • New user
  • July 10, 2019
Dag GeertC,

Bedankt voor het snelle antwoord! Ons klantennummer is bij deze toegevoegd.

Groeten,
Jasper

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 10, 2019
We hebben de account opnieuw gekoppeld, kan je het nog eens proberen via de Proximus Pickx app?

Geert

  • Auteur
  • New user
  • July 10, 2019
Perfect, het werkt! Bedankt voor de supersnelle respons!

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 10, 2019
Dat is graag gedaan :)

Geert

  • Apprentice
  • August 25, 2019
Hallo,

Ik zit met hetzelfde probleem.... kunnen jullie dit oplossen?

Grtz

Martin
  • August 25, 2019
Ter info: Morgen komen de Proximus medewerkers hier op het forum terug langs om je verder te helpen.

NB: bellen kun je wel tijdens het weekend naar het gratis nummer 0800 22 800 van de helpdesk, voor technische problemen.

  • Apprentice
  • August 25, 2019
hier ook hetzelfde probleem heeft gewerkt in het begin nu niets meer
groeten freddy

Martin
  • August 25, 2019
Zal proximus wel kunnen in orde brengen morgen, en er zijn er nog mer dergelijke problemen zoals daarnet nog iemand > klik hier

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 26, 2019
@stevedgent93 je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel aub, dan kijk ik je account eens na.

@freddy_059 je account is nu correct gekoppeld, kan je eens opnieuw uittesten op de pickx app?

Groeten
Geert

  • Apprentice
  • August 26, 2019
hier ook hetzelfde probleem heeft gewerkt in het begin nu niets meer
groeten freddy

  • Apprentice
  • August 26, 2019
Hallo Geert dank u alles werkt terug 👍👍👍

  • Apprentice
  • August 26, 2019
klantnr toegevoegd 😉

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 26, 2019
klantnr toegevoegd ;-)

We hebben de account opnieuw gekoppeld, kan je de app even uittesten?

Geert

  • Apprentice
  • August 26, 2019
@stevedgent93 je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel aub, dan kijk ik je account eens na.

@freddy_059 je account is nu correct gekoppeld, kan je eens opnieuw uittesten op de pickx app?

Groeten
Geert

  • Apprentice
  • August 26, 2019
Dikke merci 👍

  • Apprentice
  • August 26, 2019
Het werkt! Tnx!

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 26, 2019
Graag gedaan! ☺️

  • New user
  • October 29, 2019

Hallo, Ik heb hetzelfde probleem.. “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 29, 2019

Kurt,

 

Kan je dit nu even proberen aub?


  • New user
  • October 29, 2019

Yess !! Thanks..wat een snelle service. Top