Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Dames en heren van proximus begin dit jaar kocht ik een prepay kaart aan van jullie en activeerde met mijn id kaart dit account en nummer. Alles prima in orde. Nu willen we dat nummer over te dragen naar Scarlet. We zijn daar al mee gestart vorige maand. Dit zou eigenlijk zonder problemen moeten gebeuren, maar niets is minder waard. Scarlet claimt het nummer niet te kunnen overnemen omdat ze steeds de melding krijgen van proximus dat dit nr niet bestaat / of niet geactiveerd is. Dat terwijl ik bereikbaar ben op dat nummer en volgens proximussite alles OK is. Ook de medewerkers van proximus claimen dat alles OK is en de fout bijgevolg bij Scarlet ligt. Scarlet claimt het tegenover gestelde. Mij zal het in elk geval worst wezen, maar ik hoop dat beide partijen de zaak nog vandaag bekijken en OPLOSSEN. Dit is te gek voor woorden. Sorry dat dit via het forum moet maar met de beste wil van de wereld kan ik geen mogelijkheid tot contact per email vinden op jullie site. Zelfde boodscha
Is hier iemand die mij kan vertellen hoe ik een klacht moet indienen? Ben vandaag in een proximus center geweest en door degene die mij daar heeft geholpen heb ik nu een aantal problemen die moeten opgelost worden.
Het is vandaag World Wifi Day en speciaal voor die gelegenheid heeft Proximus ervoor gezorgd dat iedereen in België vandaag gratis internet kan gebruiken. Met een speciale code kan iedereen die dat wil, inloggen op de FON-hotspots van Proximus en zo gratis surfen. hbvl.be/cnt/dmf20170620_02932701/vandaag-overal-in-belgie-gratis-wifi
De bizz expert die ik net aan de lijn had was onbeschoft en legt gewoon af!! Mijn vraag was, staat daily travel surf bij mijn lijn actief. Ja zegt ze, in topbestemmingen, en enkel daar. Mijn vraag, wat dan buiten de topbestemmingen, begint ze over europa dat dat al in abo zit. Weet ik ook, ik vraag BUITEN topbestemmingen. Nee zegt ze, u hebt al antwoord op de vraag en gooit neer. Dit staat op de website, Buiten Europa & Topbestemmingen : € 14,87 /gebruiksdag. Klopt dit nu voor bovenstaand abonnement? De 60e cap moet er ook af, maar die vraag kreeg ik niet meer gesteld. myproximus via de website werkt niet, mobiele nummers niet aan te passen.
Hallo, Op 7/6 wou ik naar Tv kijken maar opeens had ik geen beeld meer. Ik heb zelf de procedure opgestart om deze te resetten maar kreeg telkens de mededeling dat er geen connectie met het internet kon gemaakt worden. Ik heb dan gebeld naar de klantendienst. Na bijna een uur bellen en alles herinstalleren kwam de medewerker tot de constatie dat hij voor mij niks meer kon doen en dat ik met de wiftbridge naar een winkel moest (om daar te controleren of deze niet stuk was). Ik heb dan vrijdag een paar uur vakantie moeten nemen en ben dan de shop is SintNiklaas geweest. Na heel lang wachten, antwoorde die man heel lakoniek dat ze daar geen enkele test uitvoerden en dat hij niks voor mij kon doen (was een beetje op het boertige af). Thuis heb ik dan weer gebeld , weer alles uitgelegd en dan gingen ze me terugbellen binnen de 20 min. Na anderhalf uur werd ik teruggebeld en moest ik de ganse herinstallatie weer uitvoeren. Na een uur werd er toch gesteld dat die wifibridge kapot was (wis
zit momenteel te kijken naar de proximus reklame op TV over hun aanbod o.a. ivm met het filmaanbod. Zo ook naar de Keuze van Jan . Op zeker ogenblik een trailer over " Free State of Jones" Hoe die film bekijken ? On demand, films, Keuze van Jan ....... en dan in de 29 items aangeboden in dit genre nergens een spoor van " Free State of Jones". Dit is maar één enkel voorbeeld, maar dergelijke miskleuns in jullie aanbod komen regelmatig voor. Wanneer gaan jullie eens serieus werk maken van het film aanbod, concreet juiste informatie en ook bvb dezelfde film niet aanbieden bij komedie en thriller.
Beste, Graag had ik (klantnr.) mijn adresgegevens gewijzigd. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Maxine
wij zijn met 4 personen en elk hebben we een gsm abonnement bij Proximus, ook zit onze huistelefoon de wifi en de tv in een pakket bij Proximus. We hadden verwacht dat we op z'n minst een beetje service kregen maar nee het tegenovergestelde. Wij zijn nu al bijna 4 jaar klant en elk jaar hebben we zoveel problemen de kinderen worden er gek van. Zij zeggen al zo lang dat we weg moeten gaan, en nu wordt die kans zeer groot er is zelfs een zeeeeeerrrr kleine kans dat we hier nog blijven. Maar nu is de maat vol. Zondag avond waren we tv aan het kijken en van de ene moment op de andere gaat de tv over op een zwart scherm. Dit is al vaker voorgekomen dus deden we wat we al zo vaak moesten doen namelijk de digibox uitschakelen dit hebben we meermaals gedaan. En toen kwam daar een halfuur het Belgacom teken te staan. We bellen naar de klantenservice waar ik 15 min in de wacht stond ( wat ik nog begrijpelijk vind) daarna pakt er een dame op en die probeert me verder te helpen maar ook zij kan h
Beste, Ik bestelde gisteren 19/6/2017 om 11u-> een voucher van 20€ voor decathlon. Deze is nog steeds niet toegekomen. klantnr: 4395474 Luc Van Nerom luc.vannerom@scfc.be Ik liet de voucher komen naar lisekevannerom@hotmail.com De punten die zijn er welliswaar direct afgegaan. alvast bedankt Lise van Nerom
Op 11 juni hebben we Netflix abonnement na "3 maanden gratis" terug aangevraagd en de fakturatie via Proximus laten doen. Nu krijgen we op 19 juni "Bevestiging van je Netflix-opzegging" wat wij NIET willen. In hun e-mail schrijven ze het volgende : "Proximus liet ons weten dat ze je account niet konden factureren via je Proximus-abonnement. Daarom beëindigen we dit abonnement met ingang van maandag 19 juni 2017. Als je vragen over facturering hebt, kun je contact opnemen met Proximus. Natuurlijk zien we je graag terug. Daarvoor hoef je alleen maar je abonnement te vernieuwen". Wij willen Netflix toevoegen bij ons Pack Familus M aan 8 Euro extra per maand. Kan de verlenging via jullie gebeuren zodat we zeker weten dat het in orde komt.
Ik ben net overgestapt naar Tuttimus en wil graag netflix activeren via kanaal 57. Telkens wanneer ik betaling via proximus aanduid, wordt mij gemeld dat deze betalingsoptie niet mogelijk is. Ik kan enkel kijken wanneer ik mijn creditcard gegevens gebruik.
De overname van SFR door Telenet is goedgekeurd. Potentieel kan dit de concurrentie opdrijven. Orange wordt hierdoor namelijk een nationale speler op TV. Benieuwd wat dat gaat geven. Verder zeer benieuwd naar de upgrade van het SFR netwerk in Brussel. En ook de klantenservice. Wie er ooit klant was zoals ik, weet dat dit echt nodig is. Want in Brussel stad is het PX netwerk veel stabieler. Als TN erin slaagt om dat netwerk in orde te krijgen, dan zullen ze zeker op het vlak van content veel sterker staan bij de Nederlandstaligen in Brussel - denk de HBO en Shownet series - dan PX. Of TN voldoende sexy wordt voor de Franstaligen is minder zeker. Een deal met VOO over premium content zal dan wel nodig zijn. Bron: http://www.tijd.be/markten-live/homepage/We-worden-steeds-nationaler/9903658?ckc=1&ts=1497347009
Mijn vrouw en ik zijn van plan om onze abonnementen bij jullie dienst te veranderen zodat we er positiever uitkomen in ons maandbedrag. Graag zouden we hier aan gekoppeld 2 nieuwe toestellen aanschaffen. Ik ben tot op vandaag reeds .3x bij jullie in de winkel geweest en kreeg telkens een ander antwoord van jullie medewerkers. 1e bezoek: Ik had mijn volledige uitleg gedaan tegenover jullie medewerker en toon die alles in gereedheid bracht kwam hij tot de conclussie dat we deze niet konden kopen omdat ik de maand ervoor mijn factuur niet tijdig had betaald... daardoor konden we dit niet kopen. de medewerker zei me vriendelijk om op een later tijdstip eens terug te komen en de facturen tijdig te betalen ( wat ook gebeurt ) 2e bezoek afgelopen zaterdag kwam ik opnieuw in jullie winkel ( kouter, Gent ) waar ik opnieuw de zelfde vraag stelde, en er ook bij vertelde dat dit niet kon de vorige keer door Salto c in kredietwaardigheid. Nu had deze dame een dossier opgesteld voor de kre
Beste, Ik had graag een detailoverzicht van mijn factuur 170901276312. Deze is immers niet correct, en ik wil kunnen zien hoe hoog het fout gefactureerde bedrag precies is. Vriendelijke groeten, Anja
Nu krijg ik op het nummer van mijn gratis mobiel internet (dus niet bellen) ineens een sms bericht van Belgacom in het frans. punt 1 ik spreek geen woord frans, punt 2 waarom een sms?
Hoi Ik krijg de app Proximus tv niet geïnstalleerd. Krijg steeds de melding dat ik iets moet activeren in my Proximus. Hier heb ik een account maar toch lukt het niet.
Beste, Een maand geleden bemerkte ik een torenhoog mobiel internetverbuik op 3dagen tijd terwijl ik die tijd gewoon thuis zat (op wifi). Op deze drie dagen tijd werd een verbruik geregistreerd van 1Gb met gevolg 60euro (!!) extra op mijn factuur. Heb toen meteen de klantendienst gebeld. Deze telefonist beaamde dit; de facturen van vorige maanden zijn immers normaal en mijn mobiel internetverbruik is maandelijks maar 1Gb. Hij verzekerde mij dat dit er eenmalig kon uitgehaald worden maar dat ik daarvoor moest wachten op mijn factuur en dan opnieuw contact op te nemen met de klantendienst. Hij vertelde erbij dat er reeds een dossier werd aangemaakt voor dit topic en dit geen probleem zou vormen als ik opnieuw zou bellen met mijn factuurnummer. Dit heb ik zonet gedaan, maar de nieuwe telefoniste weigerde de belofte van de vorige te voltrekken... Ze weigerde het bedrag eruit te halen hoewel de vorige dit had beloofd, ze vond ook niets van een dossier terug, en vertelde mij dat de vorige
1. Als antwoord op een schrijven van Proximus 'Je volgende aanrekening? Die is elektronisch.' heeft mijn buurman zijn voorkeur gewijzigd naar 'op papier' via 'My Proximus' en kreeg hij bevestiging 'uw aanvraag werd geregistreerd'. Als ik echter check staat 'Via e-mail' nog steeds aangevinkt, maar zie ik wel 'Momenteel: op papier', wat wel verwarrend is. Wordt de volgende factuur nu via e-mail of per post verstuurd? 2. Via Link 'Betalen' kan men enkel kiezen voor ING, Belfius, KBC, wat het voor gebruikers met een andere bank wel moeilijk maakt om online te betalen?
Ik merk op mijn factuur doc nr 6737181372 ( kantnr 1537610) een bedrag voor de een van onze gsm 0479068062 een hoog bedrag voor mobile internet aangerekend wordt . Terwijl ik op mijn verbruik op de account van proxilus geen meer verbruik kan aanmerken . kan dit onderzocht worden ? alvast bedankt
Ik heb op 27 april, ondertussen 7,5 week geleden een 2de decoder besteld. Vorige dinsdag aangeleverd gekregen en proberen aansluiten. Ik kreeg error 5. De technische dienst zei me om alles in te pakken en terug te brengen wanneer ik een nieuwe ging afhalen. Deze heb ik vandaag ontvangen, zonder HDMI kabel, zonder internetkabel en zonder afstandsbediening!!!! Ik heb gelukkig, op de afstandsbediening na, reservekabels thuis, waarmee in alles aansluit. U raadt het al, error 5! Resetten helpt niet. Internet heb ik, want alle lampjes op de ruckus branden. Wat nu?
Op 29.05 heb ik mijn bestaand pack laten overzetten naar een Tuttimus (toen in promotie). Ik vroeg tevens een extra gsm-nr 0479/372175 bij te voegen met een Familus S. Tevens vroeg ik mijn SIM-kaartje van mijn tablet te desactiveren. Als ik nu naar mijn producten zie, dan ziet dat er helemaal anders uit dan ik verwacht had. Ik dacht 5 Gb data te hebben op mijn gsm 0474/806880 en 2 op mijn bovengenoemde gsm. En dat ik vrij zou kunnen bellen tussen mijn vaste lijn en mijn 2 gsm-nummers. Ik vind daar echter niets van terug op mijn overzicht. Meer nog: van mijn 0479/372175 zie ik helemaal niets verschijnen. Ik heb reeds enkele keren gebeld, maar aan de telefoon zeiden ze mij dat alles in orde was. Kan u mij aub dringend nader informeren hoe het nu zit? Bij voorbaat dank! Telefonisch bereikbaar op de 0474/806880.
Als ik naar mijn interface van de Bbox surf zie ik tientallen toestellen opgelijst staan als "Offline", ook toestellen die ik niet meer bezit of niet meer op mijn netwerk komen. Deze verwijderen manueel is een zeer tijdrovende bezigheid. Is er een mogelijkheid om deze te doen verdwijnen? Gaat dit niet automatisch als een toestel zijn lease verstreken is ofzo?
zodat ik poortforwarding kan instellen
Beste, De roaming kosten vallen weg vanaf 12/6... Wil dit dan zeggen dat de gratis smsjes blijven in buitenland? Dat 4g naar je gekozen app gratis blijft? Bellen binnen uw bundel gratis is?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.