Dames en heren van proximus
begin dit jaar kocht ik een prepay kaart aan van jullie en activeerde met mijn id kaart dit account en nummer. Alles prima in orde. Nu willen we dat nummer over te dragen naar Scarlet. We zijn daar al mee gestart vorige maand.
Dit zou eigenlijk zonder problemen moeten gebeuren, maar niets is minder waard. Scarlet claimt het nummer niet te kunnen overnemen omdat ze steeds de melding krijgen van proximus dat dit nr niet bestaat / of niet geactiveerd is. Dat terwijl ik bereikbaar ben op dat nummer en volgens proximussite alles OK is. Ook de medewerkers van proximus claimen dat alles OK is en de fout bijgevolg bij Scarlet ligt. Scarlet claimt het tegenover gestelde.
Mij zal het in elk geval worst wezen, maar ik hoop dat beide partijen de zaak nog vandaag bekijken en OPLOSSEN. Dit is te gek voor woorden.
Sorry dat dit via het forum moet maar met de beste wil van de wereld kan ik geen mogelijkheid tot contact per email vinden op jullie site.
Zelfde boodschap gaat ook naar Scarlet en daarna naar de inspecteur bij radio2
dit is waanzin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.