Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Kan je onbeperkt waardebonnen aanbieden bij aankoop van bvb een nieuwe gsm? Ik bedoel, stel ik heb 3 waardebonnen van 10 €, kan ik die dan alledrie tegelijk aanbieden bij aankoop van 1 toestel of is het aantal bons beperkt? Bedankt!
Beste, Wij hebben een zeer slecht GSM bereik in onze woning, waardoor we bijna niet kunnen bellen/smssen. Dit is heel vervelend aangezien we nooit bereikbaar zijn als we thuis zijn! Kunnen jullie hier eens naar komen kijken en ons een voorstel doen ter verbetering van jullie diensten? Alvast bedankt hiervoor.
Ik heb 4 nummers bij jullie actief maar aangezien jullie digitale factuur verdwijnt in mijn spam werden de nummers gedeactiveerd. Het openstaande bedrag werd inmiddels vereffend. Wanneer worden de nummers terug geactiveerd? Hoe kan ik kiezen om de factuur via papier te ontvangen. Ik probeer dit online aan te passen maar dit lukt niet! Het is bizar om een een forum te gebruiken voor dit soort vragen maar een online chat dienst of email is echter niet te vinden. Groeten.
ik ben reeds een tijdje klant van de proximus klant, waar ik regelmatig mijn punten inruil voor gratis films. een paar maand geleden stond dit echter niet meer in de catalogus. nu ontvang ik van proximus zelf een mail om mijn punten om te ruilen voor gratis films, maar als ik inlog, kan ik blijkbaar niets kiezen, want de catalogus is reeds een paar dagen offline ? kunnen jullie hier iets aan doen aub ? het is vakantie, en een paar gratis films zouden van pas komen voor de kids.
ik heb deze product in mijn pack, maar nog nooit gebruikt tot nu toe en zie ik nergens waar kan ik die activeren. er wordt aan me gevraagd om login en pass maar die heb ik nooit kunnen maken. kan iemand me helpen om dit te activeren? Mijn abonnement Mensuele prijs : gratis abonnement Opslagruimte : 1T Uw product id : 11944926914 mvg, Kasem
1 maand geleden kwam een proximus technieker onze internet-televisie-telefoon aansluiting installeren. Het probleem ligt hem bij onze vaste telefonie: Wij hebben één aansluiting in de garage, gelijkvloers (een aansluitdoos + splitter met 6 gaatjes). Op de eerste verdieping hebben we ook één aansluiting (5 polig). Daarnaast ook op de eerste verdieping hebben we een aansluiting waar de kabel van de modem rechtstreeks in de muur gaat. Waar moeten wij onze telefoon aansluiten op de eerste verdieping? Zowel in de modem als in de 5polige steker lukt dit niet! Hoe kunnen wij dit oplossen? Of hoe kunnen wij chatten met een medewerker?
op 1 april is mijn gsm gestolen ik heb recht abonnement tijdelijk geblokkeerd en 2w later met een andere gsm en nieuwe sim terug gestart. Op 1 april had ik net 10d ervoor abonnementswissel gehad helaas bij het insteken van de nieuwe sim bleek alle data opgebruikt te zijn wat totaal niet zo was. Sindsdien niets dan problemen maand na maand data is reeds na enkele dagen max 2 weken zo goed als op. Ik heb al zeker 50x gebeld + in 3 verschillende proximus stores geweest met altijd keer op keer een andere uitleg. nu laatst vorige week donderdag gebeld een mevrouw van de facturatie zei toen tegen mij nadat ik dreigde weg te gaan dat mijn factuur bevroren ging worden in afwachting van oplossing van het probleem en dat ik binnen 48u iemand hierover ging horen aangezien zij zelf ook raar vond dat ze niets kan terugvinden van de laatste maanden !! Is het teveel gevraagd om een uitgebreide factuur te ontvangen om te zien welke dagen dat de mobiele data verdwijnt? Nu sinds 21/6 slechts 3 dag
Ik erger me dermate. Proximus kan je via mail niet contacteren. Probleem: in Barcelona geweest van 14 tot 18 juni dus Roaming was net afgeschaft. Ik heb een pay & go formule (prepaid). Enkele dagen voor mijn vertrek verhoogde ik nog mijn saldo met 2 x € 15. Eens in Barcelona gebruikte ik mijn internet om van Plaça Catalunia naar mijn hotel te wandelen (30 minuten). Eens daar gebruikte ik de WIFI (Google Play app instellingen: doet enkel upgrades via WIFI!) Ik belde niet (het thuisfront belde me op), enkel stond 'mijn locatie' aangevinkt in smartphone instellingen. Op vrijdag 16 juni, 2 dagen later, kreeg ik in de morgen al bericht via sms dat mijn saldo maar een 3 tal euro meer bedroeg (!!! ????). Ik belde de klantendienst en werd daar van het kastje naar de muur gestuurd en kreeg van een technisch medewerker een vaag antwoord die nergens op sloeg. Via PayPal nog eens € 15 op aangekocht bij Proximus! Opnieuw op zondag: sms 'saldo minder dan € 4'! Begreep er niets van: online herlade
ik woon vroeger in ellezeles(france kant henegauwe) france zenders op tv,nu woon ik onlangs in nederbrakel vlaamse kant, normaal gezien zou ik dan de vlaamse zenders moeten kunnen ontvangen zoals nostagie in voor vlaanderen , wat niet het geval is ,heb nog altijd de france versie, ook als ik op mijn proximus facturen ga staat mijn oude vaste telefoonnr er op 068665075 dat zou moeten veranderen naar 055385872, kan dit zo vlug mogelijk opgelost worden, ik betaal toch maandelijks voor mijn produiten meer dan 100 euro he kunnen jullie mij zo snel mogelijk iets laten weten, groeten keerstok marc,PS: zou het spijtig dat ik daarvoor naar een ander operator zou overstappen
voor de zoveelste x de factuur verkeerd, moedeloos word ik er van. elke x de uitleg u abbo word 2 x aangerekend en dit komt in orde. toch niet, ik bel ook zelf niet meer vanaf nu. genoeg tijd ingestoken. klantnr 613901451 teveel aangerkend familus m 68.25euro (dubbel) gsm nr van mij 15euro (dubbel, gsm eindigd op 15) betaal enkel bij juiste bedrag, maak er me niet druk meer in. aan jullie om het op te lossen proximus. ook had ik graag geweten wat mijn eventuele uitstapkosten zouden zijn
"Waarom gaat mijn internet al een aantal maanden zo traag dat ik problemen heb om video's te bekijken in HD en websites tergend traag openen alsof ik terug eind jaren 90 ben vorige eeuw? Heb 1 van de meest recente computers van Alienware Dell en dus topkwaliteit qua snelheid en vermogen. Maar op Internet vallen vele websites bijna stil en Facebook is soms tergend traag soms. Komt daarbovenop dat de verbinding regelmatig al eens uitvalt ook terwijl je surft of een video bekijkt wat enorm frustrerend is. Dank voor elke hulp hieromtrent!!! Bernabie
Ik heb maandag een mail gekregen om te zeggen dat mijn decoder zou geüpdate worden naar het nieuwe menu en dit binnen de 4 dagen (link in mail : https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_tv_news_june_2017/particulieren/discover/news/bits-and-bytes/proximus-tv-nieuws-juni-2017.html) Vandaag heb ik echter vastgesteld dat de update niet werd doorgevoerd. Ik nam contact op met de technische dienst, die mij liet weten dat ze niet op de hoogte waren van een update van de V4-decoders en dat het niet op het programma stond om die up te daten naar het nieuwe menu. Op de vraag waarom ik dan die mail gekregen had, kreeg ik als antwoord dat ze het niet wisten. Ik zou dus graag willen weten als mijn v4-decoder zal geüpdate worden en wanneer dit zal gebeuren. Waarom kreeg ik een mail met de melding dat de update binnen de 4 dagen zou worden uitgevoerd, terwijl er geen update gebeurd is
Overgeschakeld van Telenet naar Proximus omwille van het tuttimusaanbod. Ik was wel sceptisch omdat bij de overschakeling op mijn werk heel veel problemen waren. Pas na het indienen van een klacht kreeg ik iemand aan de lijn die actie ondernam en de zaak goed afhandelde. Wel na uren werk in te steken, wat ik eigenlijk niet heb. Maar de verkoopster kon mij overtuigen. Helaas was de verkoopster na het ondertekenen van de overeenkomst niet meer beschikbaar via mail. Twee mails gestuurd, maar geen reactie. 9 juni werd de Tuttimus geactiveerd. Netflix is nog steeds niet beschikbaar! Al heel wat keren naar de klantendienst gebeld. Nog steeds geen Netflix voor ons. Net zoals op het werk krijg ik altijd vriendelijke mensen aan de lijn, maar gebeurt er niets om het probleem op te lossen.
Sinds april probeer ik mijn producten te wijzigen. Van Internet maxi naar de goedkoopst mogelijke internet optie (Internet Start). 3 keer naar klantendienst gebeld, 1 shop binnengegaan. Het BLIJFT mislopen. Men blijft mij steeds Internet Maxi aanrekenen terwijl ik dit NIET wens. Opnieuw een te dure factuur ontvangen. Ik wil een rechtzetting op de laatste factuur + voor eens en voor altijd dat mijn product gewijzigd wordt naar Internet Start. Televisie blijft ongewijzigd. Klantnummer 619534372.
Beste bij het aanmaken van een nieuw klanten-id zijn de gegevens verkeerdelijk overgenomen. Nu krijg ik 2 facturen, terwijl ik graag alle verbruik op één factuur had gezien. Hoe kan ik dit wijzigen of is een bezoek aan een Proximus-winkel hiervoor noodzakelijk? Mvg Redca
Krijg ik een brief met de promoties van gsm's voor een interessante prijs bij een bestaand abonnement of pack, maar probeer er maar eens wijs uit te geraken! Kosten erbij voor dit, kosten erbij voor dat? Hoe werkt dit nu precies? Wij hebben tuttimus inclusief tv, vaste lijn, internet, netflix en 2 gsm abonnementen, maar ik geraak er echt niet uit wat mij zo'n nieuwe gsm nu feitelijk echt kost!?
Ik blokkeerde de toestellen van mijn kinderen op bepaalde uren via parental control. Nu blijkt dat zij toch nog op internet kunnen op de geblokkeerde momenten. Vroeger lukte dit wel, nu blijkbaar niet meer. Of heeft dit de maken met Fon ?
Hallo, Ik probeer Mac filtering te activeren op een TL Link RE450 repeater in combinatie met een BB3. Op de BB3 rechtstreeks werkt het, maar de repeater blokkeert het niet. Heeft er iemand enige ervaring mee? Alvast erg bedankt! PS: Waar kan ik de logs vinden van de firewall (zoals die er bij de BBox2 waren) ?
Beste, Gisteren zaterdag 24/6/2017 zijn mijn 2 zussen en ik , Planckendael/Mechelen gaan bezoeken.Aan de ingang van het park was er een stand en publiciteit van Proximus aanwezig. Ik heb vandaag eens op jullie site gekeken en wat blijkt dat het gisteren en vandaag klantendag van Proximus is. Ik ben al meer dan 40 jaar trouwe klant van Proximus (mijn klnr 4639768) en vind het enorm spijtig dat ik geen mail of sms gekregen heb ivm jullie klantendag. Belonen jullie zo de "trouwe klanten? Spijtige zaak, want nu heb ik voor alles de "normale prijs" moeten betalen en dat is een serieus prijsverschil. Misschien mag ik nog hopen op een eventule compensatie............ groeten. Monique Roeland-Peetermans.
Blijkbaar bestaat bij Telenet de mogelijkheid om zonder mobiel abonnement toch mobiel te bellen en de kosten hierop worden verrekend op de maandelijkse factuur. Bestaat ook zoiets bij Proximus ? Roland
Ik probeer reeds een week een nieuwe Iphone SE 32 te bestellen als klant met mijn bestaand abonnement Mobilus M. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. In de winkel willen ze niet helpen omdat het web - exclusief is. Aan de telefoon verwijzen ze ons naar het nr van de webwinkel, en via internet lukt het alleen als ik het formulier nieuwe klant invul. Ik ben geen nieuwe klant!! Ik ben een bestaande klant, die zoals jullie promo en nieuwsbrief vermeld ook van deze promotie wil genieten. Wie kan mij hierbij helpen? Ik sta een halfuur in de rij op de chat en bij 1 wachtende word ik ervan gegooid. Graag dringend feedback!
hallo allemaal. heb al vanalles geprobeerd.. ik krijg geen leven meer in mijn afstandsbediening. decoder is een v5 mini. andere batterijen geprobeerd, nieuwe uit verpakking en voor zekerheid ook de batterijen uit de afstandsbediening van mijn andere decoder geprobeerd. werkt niet. IR uitzetten op afstandsbediening: geen reactie op afstandsbedieining configuratie wissen van afstandsbediening (1 en 6 3sec ingedrukt houden... ) lampje licht niet op.. universeel maken van afstandsbedieining: 1 en 3 ingedrukt houden: lampje licht niet op. decoder zonder stroom zetten gedurende 1 minuut.. laten opstarten. werkt nog niet. decoder zonder stroom zetten gedurende 1 minuut en reset knop ingedrukt houden, lossen bij software update.. ondanks lang wachten tot volledig opgestart: werkt nog niet. wat kan ik nog proberen om mijn afstandsbediening terug aan de praat te krijgen? of moet ik ze laten omwissen in een boetiek wegens dan toch defect ?
Ik heb meerdere pogingen achter de rug om mijn proximusafstandsbediening af te stemmen op mijn tv... Helaas, ik heb ondanks het opvolgen van de video en Faq nog steeds de afstandsbediening van mijn tv nodig om deze in te schakelen. Hoe los ik dit op zodat ik niet met 2 zappers blijf klungelen? Ik heb de stappen nauwgezet opgevolgd, de zapper universeel gemaakt, de juiste code ingevoerd op de juiste manier want kan nu wel het geluid regelen. Enkel de tv inschakelen lukt niet ( ja , hij staat standby). Wat nu?
Ik krijg steeds de melding "De instellingen voor uw account Proximus zijn verouderd." Ik klik op "herstellen", voeg mijn wachtwoord in en enter. Maar er gebeurt blijkbaar niets.
Waar kan ik mijn bonuspunten terug vinden die ik krijg bij het herladen van mijn pay&go kaart
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.