Skip to main content

6 de x op rij factuur verkeerd

  • May 28, 2017
  • 6 reacties
  • 243 Bekeken

voor de zoveelste x de factuur verkeerd, moedeloos word ik er van.
elke x de uitleg u abbo word 2 x aangerekend en dit komt in orde.
toch niet, ik bel ook zelf niet meer vanaf nu. genoeg tijd ingestoken.

klantnr 613901451

teveel aangerkend
familus m 68.25euro (dubbel)
gsm nr van mij 15euro (dubbel, gsm eindigd op 15)

betaal enkel bij juiste bedrag, maak er me niet druk meer in.
aan jullie om het op te lossen proximus.
ook had ik graag geweten wat mijn eventuele uitstapkosten zouden zijn
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 29, 2017
Dag Kristof,

Ik heb meteen een nieuw dossier 29555552 opgemaakt voor de bevoegde dienst.

Je mag de domiciliering annuleren want ik heb genoteerd dat je de factuur voorlopig niet moet betalen.

We houden je zeker op de hoogte.

Alvast de excuses voor het ongemak

Mvg,

Koen

Beste,

De factuur is voor de 7de x mis.
Wanneer stopt dit...

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 20, 2017
Dag Kristof,

IT Ticket IM8233774 is hiervoor nog in behandeling, onze IT-dienst zoekt een oplossing...

Ik kan de domiciliering niet meer onderbreken, zie ik, verwittig jij de bank dat ze de betaling niet uitvoeren?

Dan plaats ik de factuur in betwisting en hoeft die voorlopig niet betaald te worden tot definitieve oplossing.

Groetjes,

HeidiE

klantnummer 608341009 - Na 3 telefonische contacten en 6 e-mails wordt nog steeds Pulse to GSM basic aangerekend. 5 x antwoord gekregen van PROXIMUS dat het dadelijk zou worden gewijzigd. Administratief zou het in orde zijn maar probleem zou bij de IT-dienst liggen ???? Abonnement vaste lijn opzeggen laatste reddingsmiddel?

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 26, 2017
Dag meme hélène,

Klopt, er is nu inderdaad een IT ticket opgemaakt om dit definitief op te lossen, onze IT'ers doen het nodige.

In tussentijd corrigeer ik factuur 6736908110 en creditnota 6793402493 volgt!

Ik begrijp je frustratie, sinds de aanpassing van ons facturatiesysteem blijven om onduidelijke redenen op de achtergrond opties actief, waarvan wij denken dat ze stopgezet zijn. Ononze excuses dat het daardoor lijkt alsof wij eerder foutieve info hebben doorgegeven.

Zodra het IT ticket is opgelost krijg je van ons een belletje, bedankt voor je geduld!

Groetjes,

HeidiE

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 26, 2017
*onze excuses moet dat zijn, mijn vingers zijn soms sneller dan het licht... nu onze It'ers nog! 😉